Naisilla realiteetit hukassa, kaikki miehet pettää
Huvitti lukea täällä ketjua, jossa nainen kertoo miehensä jääneen pettämisestä kiinni ja kaikki komppaa "jätä se sika". Juu, jätä vaan, mutta parempaa ei ole tarjolla tilalle, sillä oikeastaan kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Sinkkunaisena saa kokoajan töniä tieltä innokkaita perheenisiä, jotka tekisivät mitä vaan että saisivat pettää vaimoaan. Surullista, mutta totta. Ja oikeastaan jokaisessa tuttavaperheessä ainakin toinen osapuoli on pettänyt (naisetkin siis usein). Nekin kommentoijat jotka asiaa kauhistelevat, tulisivat totisesti hämmästymään jos tietäisivät mitä se oma mies tekee kun silmä välttää...huvittavinta tässä on aina se, että kukaan ei koskaan olisi sellaista uskonut omastaan, vaikka kaikki muut sitä tekevät. Onko siis tuo ehdoton uskollisuuden vaatimus jo ihan mennyttä ja utopistista haavekuvaa? Miksi on niin paha asia että joku välillä harrastaa seksiä muunkin kuin sen vaimonsa kanssa? Tuntuu, että mies saa olla mikä tahansa välinpitämätön ja laiska vaimonhakkaajakin mieluummin kuin "uskoton"?
Kommentit (61)
on tullut todellisena yllätyksenä varattujen miesten vonkaaminen baarissa. Olen ollut nyt vuoden sinkkuna erottuani pitkästä suhteesta. Baareissa on tullut käytyä enemmän ja suurinosa pokaamaan tulleista miehistä on naimisissa. Yleensä en kiinnostu heistä, yhden kerran olen erehtynyt tanssimaan ja suutelemaan miestä jonka kanssa oli poikkeuksellisen kova kemia ja vetovoima. Tämänkin mies olisi ollut valmis mihin tahansa, 38v, naimisissa ollut jo 10v ja 3 lasta kotona. Itse laitoin jarrua ja lopetin jutun ennenkuin ehti mitään kummempaa tapahtumaan. Hänellä vielä hyvä suhde kuulema eikä ole koskaan pettänyt mutta huppelissa ei pystynyt hillitsemään itseään kun sattui nainen kohdalle jonka kanssa kemiaa tarpeeksi.
Olen 29v. Miehet 30-42v. Ärsyttävää viedä sinkkunaisen aikaa turhaan. Helsingissä näin ja Tampereella kokemukseni mukaan vielä pahempaa.
kaikki aina vetoaa siihen että 'ei tarvi pettää kun saa kotona tarpeeksi seksiä'!?! sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä pettämisen syiden kanssa!!!! sinisilmäiset akat...huoh..
Vaikka saisi kuinka paljon Mäkkärin hampurilaisia viikossa niin jossain välissä alkaa tekeen mieli esim sisäfiletä...
kaikki aina vetoaa siihen että 'ei tarvi pettää kun saa kotona tarpeeksi seksiä'!?! sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä pettämisen syiden kanssa!!!! sinisilmäiset akat...huoh..
Vaikka saisi kuinka paljon Mäkkärin hampurilaisia viikossa niin jossain välissä alkaa tekeen mieli esim sisäfiletä...
joka aina vaan jaksaa yrittää häntä. Mutta yrittäköön. Jos mies lankeaa häneen, niin sitten se on paha juttu meidän yhteiselon kannalta.
sinkunaisen vonkaaminen varmaan loppuisi jos miehesi ei antaisi ymmärtää ja flirttailisi hänen kanssaan. Tuskin jatkaisi jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta. Miten vaimot kattelee tällästä?!
sinkunaisen vonkaaminen varmaan loppuisi jos miehesi ei antaisi ymmärtää ja flirttailisi hänen kanssaan. Tuskin jatkaisi jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta. Miten vaimot kattelee tällästä?!
joten tiedän, että se on vain hänelle pakkomielle.
Ei se mieheni syy ole, että nainen on kaikille miehille tuollainen:)
Sinkkunaisena olen saanut aika paljon lähestymisyrityksiä naimisissa olevilta, puolitutuilta miehiltä myös Facebookissa. Ensin laitetaan kaveripyyntö kun ollaan jossain sattumalta tavattu tai työkavereita esim ja sen jälkeen alkaa viestittely. Ja deittipalstat ovat TÄYNNÄ naimisissa olevia miehiä. Monella tutulla sinkkunaisella on suhde varattuun mieheen ja ihan uskomatonta miten vaimot harvoin tajuavat kuviota vaikka meno olisi todella läpinäkyvää.
Ensinnäkään kaikki ei pyöri kapakoissa jatkuvasti kuten ap.
Eikä kaikkia ihmisiä edes kiinnosta seksi niin paljon että viitsisi alkaa pettämään, hyvä kun jaksaa ja ehtii puolison kanssa seksiä harrastaa.
Minulle on aina ollut seksi ja rakkaus niin tiiviisti sama asia, että en millään pystyisi pettämään, entistä miestä en enää rakastanut, mutta silti meni aikaa eron jälkeenkin ennenkuin tunsin itseni vapaaksi, olin henkisesti varattu.
Kyllä se on se tietty ihmistyyppi joka pettää, ja kuvittelee sitten että kaikki muutkin tekee samaa, kun pyörivät samoissa ympyröissä.
Minä en edes tunne ketään joka olisi pettänyt tai jäänyt pettämisestä kiinni, ne joita tiedän on sitten jotain kaukaisempia ihmisiä joista on kuullut juoruja. Minun lähipiirissäni erotaan jos on pakko vaihtaa seksikumppania. Erojakin tosin on todella vähän, varsinkaan jos on menty oikein naimisiin asti.
Baareista varmaan löytää pettäjiä enemmän kuin mistään muualta. Aika iso osa varatuista miehistä ei siellä kuitenkaan notku. Toki pettämistä tapahtuu kaikkialla ja kaikissa piireissä.
Veikkaisin, että ~80% ihmisistä päätyy pettämään jossakin vaiheessa elämäänsä ja ehkä 40-60% toistuvasti. Nämä ovat ihan hatusta vedettyjä lukemia, omia arvauksiani. En usko, että kumpikaan sukupuoli pettää selkeästi toista enemmän.
Jotkut sinkut ovat sen verran tyhmiä humalassa, että kuvittelevat kaikkien olevan heidän peräänsä :D
Humala vääristää aika usein ihmisten luuloja :)
Jotkut sinkut ovat sen verran tyhmiä humalassa, että kuvittelevat kaikkien olevan heidän peräänsä :D
Humala vääristää aika usein ihmisten luuloja :)
joten tiedän, että se on vain hänelle pakkomielle.
Ei se mieheni syy ole, että nainen on kaikille miehille tuollainen:)
hän on vieläpä itse avoliitossa ja äiti.
Mies ei todellakaan flirttaile kyseisen sinkkutytön kanssa, vaan naureskelee kotona tytön yrityksiä työpaikalla. Milloin istutaan minihame päällä hänen työpöytänsä kulmalla, milloin tullaan työhuoneeseen vaikka minkä tekosyyn varjolla istuskelemaan, jatkuvaa ihailua ja miehen ylistämistä jne. Kaikki miehet ei ole tyhmiä ;)
Itse raukka olen ollut siinä uskossa, etten koskaan ole pettänyt, mutta tokihan mammat tietävät tuonkin asian minua paremmin :D
ja kaikkea olen nähnyt. Enpä ole juuri miestä huomannut töissä, joka ei olisi muutaman oluen jälkeen valmis mihin vaan. No, rouviensa onneksi ovat sellaisia jakojäännöksiä, ettei flaksi oikein käy. Ne pahimmat nörtitkin on niin machoa ja valmiita vaikka työhuoneen lattialla, kun olutta on otettu ja rouvan silmä ei ole seuraamassa.
Mitä työmatkoihin tulee, niin ne on oma lukunsa. Ainakin takavuosina ostettiin naisia ihan porukalla ja aika avoimesti juttelivat mullekin porukalla, kun olin "hyvä jätkä".
Kysymys siis insinöörimiehistä teknologia-alalla.
Liikut paikoissa, joissa tällaista tapahtuu. Mieheni ei. Hän käy miesvaltaisella työpaikallaan ja harrastaa liikuntaa miesporukassa. Muun ajan on kanssani ja lastemme kanssa. Ja lisäksi hän saa kotona paljon ja hyvää seksiä. Itse pystyisin fyysisesti hyvinkin pettämään, mutta miehelleni riittää kotona saatu seksi. Mies ei nimittäin keski-iässä ainakaan yleensä jaksa kuin 2 - 7 krt viikossa.
EI kaikki vaan jaksa, se pettäminenhän on kauheaa säätämistä, salailua ym. Joko netissä tai baareissa yrittää löytää kumppaneita. Ja jos työpaikalla alkaa jotain säheltää, niin onhan se noloa kun työkaverit huomaa.
Ollaan miehen kanssa ja monien tuttavapariskuntien kanssa puhuttu, että luojan kiitos ei tarvi olla enää sinkku ja yrittää etsiä mitään kumppania, liian vaivalloista. Työt vie kaikki mehut, ja kotonakin pitää vielä silti työt tehdä ja jaksaa lasten kanssa, vielä jos haluaa jotain harrastaa, niin kyllä on aika kortilla.
Jos joku jaksaa sitä pettämishässäkkää, on kyllä elämä muuten liian helppoa, työt on varmaan näitä joita tääläkin hehkutetaan, että maksetaan palkkaa monta tonnia mutta mitään tekemistä työpaikalla ei ole.
Mies ei todellakaan flirttaile kyseisen sinkkutytön kanssa, vaan naureskelee kotona tytön yrityksiä työpaikalla. Milloin istutaan minihame päällä hänen työpöytänsä kulmalla, milloin tullaan työhuoneeseen vaikka minkä tekosyyn varjolla istuskelemaan, jatkuvaa ihailua ja miehen ylistämistä jne. Kaikki miehet ei ole tyhmiä ;)
Miksi ihmeessä miehesi tuollaista sinulle kertoo? Huonoa omaatuntoaan ja jälkiään peittääkseen? Taitaa olla varsin yksipuolinen kertomus...Tämä on nyt oiva esimerkki siitä sinisilmäisyydestä mihin naiset sortuu; "ei meidän Pentti kun se on niin rehellinen".
tämä sinkku hyvännäköinen? Eikö miestäsi muka yhtään imartele moinen huomio? Sehän ei siis tarkoita, että mies haluaisi pettää, mutta en kyllä usko, että mies suorastaan säälii tätä naista (ehkä jos se on 40 vuotta miestäsi vanhempi tms)
jossa on luottamusta ja kunnioitusta ja näköjään samanlainen huumorintajukin ;)
Itse olen baarissa töissä (jee...) ja monesti kerron niistä säälittävistä iskuyrityksistä joiden kohteeksi joudun harva se työvuoro miehelleni, ja saadaan yhdessä makeat naurut!
Miksi ihmeessä miehesi tuollaista sinulle kertoo? Huonoa omaatuntoaan ja jälkiään peittääkseen?
Miksi ihmeessä miehesi tuollaista sinulle kertoo? Huonoa omaatuntoaan ja jälkiään peittääkseen? Taitaa olla varsin yksipuolinen kertomus...Tämä on nyt oiva esimerkki siitä sinisilmäisyydestä mihin naiset sortuu; "ei meidän Pentti kun se on niin rehellinen".
pettää vaihtelunhalunkin takia, ei siksi ettei kotona saisi harrastaa tarpeeksi seksiä, moni haluaa sitä vain myös joltain toiselta kuin siltä samalta. Eli ei se ole oma vika, jos toinen pettää, vaikka ei joka päivä olisi sekstailemassa.