Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla realiteetit hukassa, kaikki miehet pettää

Vierailija
30.12.2012 |

Huvitti lukea täällä ketjua, jossa nainen kertoo miehensä jääneen pettämisestä kiinni ja kaikki komppaa "jätä se sika". Juu, jätä vaan, mutta parempaa ei ole tarjolla tilalle, sillä oikeastaan kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Sinkkunaisena saa kokoajan töniä tieltä innokkaita perheenisiä, jotka tekisivät mitä vaan että saisivat pettää vaimoaan. Surullista, mutta totta. Ja oikeastaan jokaisessa tuttavaperheessä ainakin toinen osapuoli on pettänyt (naisetkin siis usein). Nekin kommentoijat jotka asiaa kauhistelevat, tulisivat totisesti hämmästymään jos tietäisivät mitä se oma mies tekee kun silmä välttää...huvittavinta tässä on aina se, että kukaan ei koskaan olisi sellaista uskonut omastaan, vaikka kaikki muut sitä tekevät. Onko siis tuo ehdoton uskollisuuden vaatimus jo ihan mennyttä ja utopistista haavekuvaa? Miksi on niin paha asia että joku välillä harrastaa seksiä muunkin kuin sen vaimonsa kanssa? Tuntuu, että mies saa olla mikä tahansa välinpitämätön ja laiska vaimonhakkaajakin mieluummin kuin "uskoton"?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki pettää.

Vierailija
2/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut paikoissa, joissa tällaista tapahtuu. Mieheni ei. Hän käy miesvaltaisella työpaikallaan ja harrastaa liikuntaa miesporukassa. Muun ajan on kanssani ja lastemme kanssa. Ja lisäksi hän saa kotona paljon ja hyvää seksiä. Itse pystyisin fyysisesti hyvinkin pettämään, mutta miehelleni riittää kotona saatu seksi. Mies ei nimittäin keski-iässä ainakaan yleensä jaksa kuin 2 - 7 krt viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut paikoissa, joissa tällaista tapahtuu. Mieheni ei. Hän käy miesvaltaisella työpaikallaan ja harrastaa liikuntaa miesporukassa. Muun ajan on kanssani ja lastemme kanssa. Ja lisäksi hän saa kotona paljon ja hyvää seksiä. Itse pystyisin fyysisesti hyvinkin pettämään, mutta miehelleni riittää kotona saatu seksi. Mies ei nimittäin keski-iässä ainakaan yleensä jaksa kuin 2 - 7 krt viikossa.

On sillä kai pikkujoulut työpaikalla kerran vuodessa? ;)

Vierailija
4/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin rientoihin.

Vierailija
5/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, baareissa ja harrastuksissa.

Vierailija
6/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin työmatkakin on aika hyvä. Ja ne urheilut poikien kanssa voikin olla kuumia seksitreffejä netistä löydetyn naisen kanssa. Oikeasti. Mutta mitä väliä, mitä ei tiedä, ei satuta.

Vierailija
7/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman logiikan mukaan myös kaikki naiset pettää, eli toisin sanoen kaikki ihmiset pettää.

Vierailija
8/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, baareissa ja harrastuksissa.

65 ja hänellä on jo rattopoika, ei harrasta muuta kuin tennistä ex-appensa kanssa ja ei käy baarissakaan.

Mutta kai se pettäisi jos ei kotona saisi joka päivä;)

Vierailija
9/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin aina naurattaa av-palstan jutut. Eipä tästä ole montaa kuukautta kun julkaisiin joku tilasto, jonka mukaan naiset pettää suht selvästi enemmän kuin miehet. Mutta ei täällä ole faktoilla ennnenkään pelattu :D

Vierailija
10/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla logiikalla myös kaikki naiset pettää.

Vierailija
11/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kaikki naisetkaan! :)

Vierailija
12/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää vain yhden partnerin kanssa, kun ihmisen biologinen perimäkin jo sanelee että ihmisellä pitää olla seksisuhde mahdollisimman monen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Vierailija
13/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toki ei pysty, ja saavat minun puolestani juosta vieraissa ihan vapaasti. Itse en sellaista harrasta.

elää vain yhden partnerin kanssa, kun ihmisen biologinen perimäkin jo sanelee että ihmisellä pitää olla seksisuhde mahdollisimman monen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Vierailija
14/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on fakta

Vierailija
15/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aina vetoaa siihen että 'ei tarvi pettää kun saa kotona tarpeeksi seksiä'!?! sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä pettämisen syiden kanssa!!!! sinisilmäiset akat...huoh..

Vierailija
16/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ja miehelläni ei kummallakaan ole pettämmiseen tarvetta. Silmäpelia ja flirttiä toki varmasti harrastamme molemmat, mutta miksi minkään pitäisi edes mennä sen pidemmälle. Luotamme molemmat toisiimme ja annamme molemmat tyydytystä toisillemme sängyssä, niin miksi sitä silloin pitäisi väkisin lähteä vonkaamaan muualta?

Flirtti piristää suhdetta (kun siis silmä ei vilku liikaa), mutta yhden yön suhteet ovat täysin turhia ja pelkästään kiusallisia.

Enkä muuten sallisi naisenhakkaajaakaan tähän asuntoon, niin miksi sitten pettäjää?

Vierailija
17/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että "kaikki" miehet ovat sellaisia baarivonkaajia. Uskon kuitenkin, että hyvin pieni vähemmistö ihmisistä (miehistä JA naisista) pysyy täysin uskollisena koko elämänsä ajan. Uskottomuutta on eri asteista, flirtistä ja pikkutuhmista puheista paneskeluun ja rakastumiseen asti.

Itse olen pettänyt miestäni, mieheni on pettänyt minua, olen haaveillut muista miehistä, mieheni todennäköisesti muista naisista, olen flirtannut, mieheni on todennäköisesti tehnyt samaa, tällä hetkellä meillä kuitenkin menee aika mukavasti, eikä minulla ole tarvetta hankkia muita kumppaneita, tuskinpa miehellänikään. Meillä on aika hyvä perusluottamus toisiamme kohtaan.

En kuitenkaan usko, että miehelläni olisi salaisia deittiprofiileita tai että hän kävisi maksullisissa naisissa tai etsisi aktiivisesti panoseuraa baareissa. Jos niin olisi, hän olisi luoteeltaan aivan eri ihminen kuin jona hänet tunnen. Tunnen kyllä miehiä, joiden luonteeseen tuollainen toiminta sopii.

Vierailija
18/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: kaikki miehet eivät petä. Minä tiedän sen varmemmin kuin tämän alkuperäisen kirjoittaja. Tiedän koska itse en petä. En ennen, nyt, tai tulevaisuudessa. Minulla on ihana vaimo, se riittää. En halua muita. Kauniita ihmisiä on toki maailma täynnä ja silmäniloa se kai on, mutta niin intiimi asia kun seksi on, siihen en muita halua kun vaimoni. Yksinkertaista. Ennen vaimoani harrastin sooloseksiä, samasta syystä. Vieraamman kanssa en seksiä kaipaa.

Vierailija
19/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aina vetoaa siihen että 'ei tarvi pettää kun saa kotona tarpeeksi seksiä'!?! sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä pettämisen syiden kanssa!!!! sinisilmäiset akat...huoh..

ja kyllä silläkin on tekemistä .

Vierailija
20/61 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein realiteetit hukassa sen suhteen, mitä tarkoittaa oikea, rakastava parisuhde. On myös aika itseriittoista olettaa, että kaikki maailman miehet ovat juuri sinun, hyvä sinkkunainen, kimpussa. Get off your high horse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan