Oletko jättänyt rikkaan miehen?
Kommentit (46)
Kateus vie kalatkin merestä : ) Jos rakastaa vaimoaan, niin tuo työmatkoilta tuliaisia ja hemmottelee vaimoaan ja ostelee kaikkea. Mitä pahaa materia ja vaatteet tekevät? Eivät mitään. Tekevät ainoastaan vain ihmisen onnelliseksi. Sääliksi käy kateellinen, köyhä ja ilmeisesti myös ruma nainen, jonka mies ei ostele mitään ja on köyhä ja rikasta ei saa, kun ei ole kaunis: ) Koita kestää kurja ja köyhä elämäsi!!!!!!!!!!! Toivottavasti päivä paistaa vielä risukasaankin. Nauti lapsistasi, jos miehesi ei välitä sinusta eikä ostele sinulle mitään.
Sitä kiinnosti juominen ja kaverit enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin merestä : ) Jos rakastaa vaimoaan, niin tuo työmatkoilta tuliaisia ja hemmottelee vaimoaan ja ostelee kaikkea. Mitä pahaa materia ja vaatteet tekevät? Eivät mitään. Tekevät ainoastaan vain ihmisen onnelliseksi. Sääliksi käy kateellinen, köyhä ja ilmeisesti myös ruma nainen, jonka mies ei ostele mitään ja on köyhä ja rikasta ei saa, kun ei ole kaunis: ) Koita kestää kurja ja köyhä elämäsi!!!!!!!!!!! Toivottavasti päivä paistaa vielä risukasaankin. Nauti lapsistasi, jos miehesi ei välitä sinusta eikä ostele sinulle mitään.
Raha kyllä oikeasti tekee onnelliseksi.
Mä en ole jättänyt rikasta miestä, mutta mun kaveri jätti aikoinaan, syynä se, että se mies ei ikinä tehnyt mitään, oli vain ja poltteli pilveä, oli erittäin varakkaasta suvusta ns. trust fund tyyppi.
Mun mielestä se mies oli mukava ja sympaattinen tyyppi, luonteeltan tosi ystävällinen, mutta mun kaverin mielestä tosiaan ihan lussukka ja tylsimys, kunnianhimoton jne.
Salli mun nauraa : ) kirjoitti:
Mulla on rikas isopamppu miehenä, joka ostelee itselleen ja omille lapsilleen kalliita, mutta mulle ei juuri mitään. Pyysin häntä tuomaan ulkomaantyömatkaltaan mulle ja lapsille tuliaisia, niin toi pussin tavallista suklaata. Itselleen osti 110€lla hajuvesiä ja konjakkia. Niin ja edellisellä viikolla 3harrasteautoa, hintaan 30 000€ per kpl. Että sillai. Mahtavaa siivota tätä 400 m2 taloa yksin.
Naiivi, lapsellinen kuva elämästä.
Kuin Kardashianit tv:ssä, kuin nukkeja, jotka käyvät kaikenlaisissa paikoissa ja juhlissa ja shoppailemassa, mutta eivät silti elä.
Kim Kardashian oli kuin sotaan joutunut, kun joutui mereen uimaan. Kuvastaa hyvin kuinka erkaantuneita ovat ihmisyydestä.
ps Eiffeltornin kosinta, Las Vegas häät, voiko kliseisempää olla?
-Tai matkustelu, oletko kokenut jotain todellista matkoilla vai hotellissa ollut ja autossa istunut maisemia katsellen?
Ajatella, jos olisit jalkautunut paikallisten joukkoon ja kokenut jotakin.
Kotisi on täynnä ajattelevalle ihmiselle mitätöntä tingen-tangelia, jota tuijottelet päivät pitkät ja esittelet "ystäville" (joita kiinnostaakin varmaan..), jolla tukahdutat todelliset tunteesi.
Lapsillesi haluat tarjota "parasta" eli mitä rahalla saa. Mutta et ymmärrä, mitä siellä rahan toisella puolen on.
Työmatkoilta tuodaan tuliasia naiselle, jota on petetty.