Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen etusivullani sellaisen hlön FB-päivityksiä, joka EI ole FB-kaverini?

Vierailija
30.12.2012 |

Tämä hlö ei ole siis FB-kaverilistallani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen siis kavereideni armoilla, jos olen pakotettu näkemään sellaisen kaverin kaverin päivityksiä, jonka jutut ei minua millään lailla kiinnosta?

Tämä kaverin kaveri on vielä niin aktiivinen FB-päivittäjä, että koen olevani FB-häiritty tämän asian takia.

Onko ainoa mahdollisuus siis poistaa myös sellainen FB-kaveri, jonka haluaisin pitää?

Vierailija
2/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra X poisti minut kavereistaan, mutta silti hänen päivitykset näkyvät minulle. Siis ilman että niistä olisi kukaan yhteinen kaveri tykännyt tai kommentoinut.

No samapa tuo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen siis kavereideni armoilla, jos olen pakotettu näkemään sellaisen kaverin kaverin päivityksiä, jonka jutut ei minua millään lailla kiinnosta?

Tämä kaverin kaveri on vielä niin aktiivinen FB-päivittäjä, että koen olevani FB-häiritty tämän asian takia.

Onko ainoa mahdollisuus siis poistaa myös sellainen FB-kaveri, jonka haluaisin pitää?

Niin, että et näe häneltä mitään.

FB-häiritty...haloo. Onkohan FB sulle ihan oikea paikka, kun et kestä, että ihmiset päivittää siellä.

Vierailija
4/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaverisi on tykännyt/kommentoinut tän henkilön postauksia ja hällä on asetuksissa että näkyvät myös kavereiden kavereille

Vierailija
5/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on ko. henkilön kaveri ja tuolla jonka päivitykset näet, on asetu "julkinen" tai "kaverien kaverit". Katso mikä symboli siinä päivityksen alareunassa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä