Onko nykyään vielä kännyköitä, joilla ei pääse nettiin?
siis peruskännyköitä vanhan ajan malliin... en haluaisi ottaa mitään nettiliittymää puhelimeen.
Kommentit (6)
ja tämä oli edullisin nokia 1 1/2 vuotta sitten
Olisko malli Nokia 118. Mallin numerot eivät ole itse kännyssä enkä voi alkaa just nyt kaivaan esille ohjekirjaa ja muuta mistä näkyisi.
Muissa kännyissä mulla on netinesto. Käytän niitä vain puhumiseen. Hyvä känny on Nokia C2-01 ja toinen, joka mahdollisesti on vain 2G-puhelin, mutta nyt myynnissä monessa paikassa, Sonera, DNA, Gigantti, Mustapörssi pääkaupunkiseudulla, Nokia 113. Ei ole ihan auennut, että miksi 2G-puhelimet tulleet markkinoille, jos näin todellakin on. Hyvät kamerat.
niin kyllä siitä liittymästä voi datan pois jättää. sitten on ihan sama mihin kännykkään sen tunkee. kattele jotain muutaman kympin vekottimia marketeista.
on niitä oikeita peruspuhelimiakin mutta ei niitä euroopassa myydä. menis hukkaan hyvä markkina missä kupata ylimääräistä jos kaikki vois ostaa vitosen perusluurin.
Kyllä myydään ainakin Hesassa:
Esim Doro ja muitakin peruspuhelimia on ja mikään pakko ei ole ottaa mitään liittymää, kun ostat puhelimen puhelimena, etkä mitään osamaksu/kylkiäishuijausta.
Saahan jostain vielä niitä ns. 39e kännyköitä? Itselläni on Nokian joku malli, vuodelta 2005 ja toimii todella hyvin!
Mun ei tarvitse puhelimellani tehdä muuta kuin soittaa ja tekstata, siihen tää on loistava. Akku kestää huomattavasti pidempään kuin uudemmissa malleissa.
Saahan jostain vielä niitä ns. 39e kännyköitä? Itselläni on Nokian joku malli, vuodelta 2005 ja toimii todella hyvin!
Mun ei tarvitse puhelimellani tehdä muuta kuin soittaa ja tekstata, siihen tää on loistava. Akku kestää huomattavasti pidempään kuin uudemmissa malleissa.
Kaupassa oli vaikka kuinka niitä pieniä Nokian perusmalleja...
niin kyllä siitä liittymästä voi datan pois jättää. sitten on ihan sama mihin kännykkään sen tunkee. kattele jotain muutaman kympin vekottimia marketeista.
on niitä oikeita peruspuhelimiakin mutta ei niitä euroopassa myydä. menis hukkaan hyvä markkina missä kupata ylimääräistä jos kaikki vois ostaa vitosen perusluurin.