Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittaa olla perheen kantava voima

Vierailija
06.01.2013 |

Haluan miehen, jonka vieressä on turvallinen olo ja jolta voi kysyä neuvoa ja joka tietää asioita. Mutta meillä se on minä, joka sanoo mikä autossa ehkä on vikana tai mitä pitää tehdä, kun takka ei vedä tai mihin suuntaan ruuvia väännetään.

Mies ei koskaan kerro mulle mitään _uutta_.

Lapsetkin kyselee minulta aina kaiken.

Jos meidän perhe joutuisi johonkin onnettomuuteen tai hätään tms., niin minun pitäisi olla se, joka on tyynenä ja turvana lapsille. Mies skitsoaisi lasten kanssa kilpaa. Rasittavaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä mennyt tekemään lapsia sen kanssa?

Turha valittaa nyt kun löysät on jo housussa.

Vierailija
2/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan kiva ja fiksu se noin muuten on. Olisi vaan kiva, kun se kantaisi mua enkä mä aina sitä...

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Itsekin vahvana ihmsenä tottunut rooliini ja vaikea luovuttaa asema miehelle...

Vierailija
4/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi enää. Olisi kiva kysyä välillä neuvoa mieheltäni eikä esim. isältäni.

ap.

Vierailija
5/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niiiiiiiiin kyllästyttää olla se vahva ja se osaava. Ennen kuin joku älähtää että en ole antanut tilaa miehelle niin voin kertoa että parisuhteemme aikana olen ollut "heikossa hapessa" kaksi kertaa ja oli pakko repiä itsensä kuilun partaalta kun mies ei kerta kaikkiaan osannut/tahtonut ottaa vetovastuuta. Muuten mies on hyvä ja rakastettava ja rakastava mutta joskus on aivan kauhea fiilis tajuta että perhe pyörii minun jaksamiseni varassa.

Miltähän tuntuisi olla heikko ja silti turvattu...

Vierailija
6/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuisi olla heikko ja silti turvattu...

Ja ihan sama se on täällälkin, että muuten on kyllä hyvä mies.

ap.

Vierailija
7/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin aloittaa ketjun vähän samasta aiheesta. Eli itse haluaisin oppia olemaan, tai ainakin teeskentelemään vähemmän vahvaa. Ennen pitkää huomaan joka ystävyyssuhteessakin olevani se jolle itketään "Mitä minä nyt teen" ja minäpä siinä sitten kerron.

Jos minä sitten heikkona hetkenä kysyin samaa, on minulle sanottu takaisin että kyllähän SÄ nyt pärjäät. Ja niinhän minä pärjäänkin, kun en tunne ketään joka lähtisi samalla tavalla minua tukemaan, kuuntelemaan ja auttamaan kuin minä muita.

Osassyynä on varmasti kasvatus, minulle on oma äiti aina tolkuttanut että elämässä on pärjättävä. Monille varmaan tolkutetaan että kerro heti ongelmistasi muille ihmisille.

Vierailija
8/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en edes jaksa kommentoida

Vierailija
9/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa.

Vierailija
10/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
11/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aivan varmasti. paska tilanne.

Vierailija
12/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kyllä tosi paskamaista jos toinen ois tuollainen.

meillä mies ottaa asioista selvää ja tekee ja osaa.

itse olen joskus vähän kädetön mutta toisaalta mulla on vahvuuteni.

nuorempana mies olisi tuhlannut enemmän kin on varaa jos mua ei olisi ollut. olen siis jalat maassa ja ihan järkevä ja sanon aika usein asioista mieliiteen jos kysytään tai kysymättäkin, joten kaikkea ei tartte miehenkää päättää.

Vierailija
13/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen lahna? Itse en kyllä katselisi tuollaista miestä hetkeä kauempaa.