Haluaisin jonkun kivan uuden paidan. Mutta ketjuliikkeiden
Paidat ovat jotain surkeaa tekokuitua ja lisäksi liian lyhyitä ja tyylittömiäkin.
Mistä te löydätte kivoja paitoja?
Kommentit (13)
Jostain muualta kuin ketjuliikkeestä?
Joskus tuurilla löytyy kaupasta. Tai sitten tilaan.
Elloksesta. Saa merkkituotteita ja vaikka mitä. Tykkään tilata tuolta.
Onko kyseessä miesten vai naisten paita? Kangasta vai trikoota, yksivärinen, raidallinen, kuviollinen?
Mitä haet paidalla, kauluspaita, t-paita?
Boozt, Ellos, Prisma, Halonen, Vila onhan noita. Muista katsoa materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä miesten vai naisten paita? Kangasta vai trikoota, yksivärinen, raidallinen, kuviollinen?
Naisten yksivärinen, trikoo. Ap
Itse suosin nettikauppoja, ja käytän hakuna esim. "puuvillapaita" (esim. Esprit)
Tai rastittelen laajemmin "puuvilla" "pitkät hihat" "v-kaula-aukko" jos mahdollista (esim. Zalando)
En enää oikein osaa ostaa tavallisista kaupoista vaatteita. En vaan jaksa kahlata valikoimia ja pesulappuja ja kokoja läpi 'mitä löytyy' ajatuksella.
Mielummin haen suoraan nettikaupasta ja rajaan materiaalit/koot sun muut niin, että näen vain ne vaihtoehdot mitä olen 'etsimässä'.
Espritin vaatteista olen pitänyt, mutta rehellisyyden nimissä on todettava, että niiden laatu on laskenut.
Ennen oli esim. paljon 100% villavaatetta suht ok hinnalla, nyt paljon vähemmän, ja nk. villavaatteet usein 10% villaa ja 90% akryylia tai vastaavia, pitää olla tarkkana.
Nosh (paljon puuvillaa), Lindexiltä Holly&White sarja (paljon puuvillaa ja pellavaa), Merinovillaa Northoutdoorista, NAKOAlta laadukasta printtiä ja yksiväristä, Nanso. Tässäpä mun lemppareita.
Halonen ja Kekäle ( aikuisten ihmisten kauppoja).
Kokeile ammattikoulujen myymälöitä