Tää koti olis meille täydellinen (linkki)
http://www.alvhemmakleri.se/hem-till-salu/OBJ17735_1221699953/bilder
Miksei täältä meidän kotinurkilta löydy tuollaisia taloja?
Kommentit (25)
Kyllähän Suomenkin kaupoista valkoista maalia saa.
vaan eipä joka oksalla ole tarjolla tuollaisia asuntoja. Mulle ainakin tuon kämpän ihanuus ei piile pintaremontin ratkaisuissa, vaan nimenomaan asunnossa itsessään. Katsopa tarkemmin.
Miksei mammat voi tajuta, että kaikki ei tykkää väreistä. Rauhallisuus ja seesteisyys on mulle tärkeää ja sitä ei saa voimakkailla väreillä.
Miksei mammat voi tajuta, että kaikki ei tykkää väreistä. Rauhallisuus ja seesteisyys on mulle tärkeää ja sitä ei saa voimakkailla väreillä.
Eiköhän suurimmalle osalle ole ihan selvää, että makuja on erilaisia.
kuuluu sähköjen pintaveto? Ilmeisesti et, joten ei kannata arvostella asioita, mistä ei ymmärrä mitään.
Miksi ei ole tehty sähkötöitä uusiksi... Muuten kyllä kaunista, mutta en vaihtaisi omaa kotiani.
Lisäksi fiksu ihminen osaa sisustaa käyttäen kallista ja halpaa. Jos on tyyliä, ei tarvitse hävetä Ikeaa ja lykätä arvoantiikkia joka paikkaan.
mutta tiedän myös sen, että niitä ei kannata kodin kaunistukseksi hankkia. Todennäköisyys saada kotiinsa kiva metsäinen nävertäjä tai kaksi on aika iso!
Ja jos ei ole kaappeja, ei saa esim. kenkiä sijoitettua muualle kuin makuuhuoneen lattialle pölyä keräämään. Ei ihan fiksu ratkaisu kuten ei sekään, että esim. lakanoita, kylpypyyhkeitä jne. ei saa mahtumaan minnekään, ne siis pitää pestä ja kuivata rummussa ja ottaa samantien uudestaan käyttöön.