Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedättekö tämän ihmistyypin joka opettaa ammattilaista

Vierailija
29.12.2012 |

tekemään jonkin oikein, kuten kokille esim."ei sitä lihaa niin kauan saa uunissa pitää", tai, että kaveri sanoo keittäjäelle "juureskuutiot ovat hyviä pannulla paistettuna".

Partureille sanotaan;"se toinen parturi leikkas tästä näin, ja tosta noin ja siitä tuli tosi hyvä".

Ärsyttävää...

Onko sinua neuvottu omassa ammatissasi, siis joku ammattitaidoton.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon löytyy myös samassa ammatissa aikoinaan toimineita (eläkeläisiä). Suhteellisen harvinainen ammatti kuitenkin kyseessä (en viitsi tässäkään paljastaa), mutta ehkä se oli ennen tavallisempi;)

Ja kyllä, on todella ärsyttävää.

Vierailija
2/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yleensä käy minua neuvomaan...

No, kerran annoin keskustelutehtävän, pari kysymystä. Yksi sanoi, että ei ole järkeä, että kaikki miettivät kaikkea, vaan topicit pitäisi jakaa eri ryhmien kesken. Silloin sanoin, että haluan, että kaikki ryhmät pohtivat kaikkia topiceja. Kyse on n. 50-vuotiaasta.

Tämä on asia, jossa joku käy opettamaan minua, miten minun pitäisi opettaa

t. amk-ope

Vierailija
4/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten. Minä parturi-kampaajana olen ainakin sen verran asiakaspalveluhenkinen, että minua ei yhtään ärsytä, jos asiakas ilmoittaa että "toinen parturi leikkas tästä näin, ja tosta noin, ja siitä tuli tosi hyvä". Katson sen vain yhdeksi tavaksi ilmaista sen, että millä tavalla toivoo tukkansa leikattavan. Onhan toki sillä asiakkaalla itsellään pidempi kokemus siitä mikä hänen persoonaansa ja kasvoihinsa istuu kuin minulla (ehkä vielä uutena) hänen parturinaan, joten toki kunnioitan hänen kertomiaan kokemuksia entisistä leikatuista hiusmalleista.

Vierailija
5/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhtaudun positiivisesti asiakkaiden kehitysideoihin, enkä ajattele että ne on jotain ärsyttäviä ammattiataidottomien höpinöitä.

Asiakas saa kertoa minulle oman näkemyksensä, minä kerron sitten hänelle teknisen puolen ammattilaisen näkemyksen, ja aina päästään keskustellen ratkaisuun. Maksajahan toki lopulta päättää mitä tehdään.

Vierailija
6/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat hirveitä jotka eivät usko kun sanon että tukkani käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, ja sitten leikkaavat jotain mikä ei oikeasti toimi. Tämä kannattaisi melkein printata kirjoittajan työpaikan näyteikkunaan, voisi houkutella asiakkaita...

Minä parturi-kampaajana olen ainakin sen verran asiakaspalveluhenkinen, että minua ei yhtään ärsytä, jos asiakas ilmoittaa että "toinen parturi leikkas tästä näin, ja tosta noin, ja siitä tuli tosi hyvä". Katson sen vain yhdeksi tavaksi ilmaista sen, että millä tavalla toivoo tukkansa leikattavan. Onhan toki sillä asiakkaalla itsellään pidempi kokemus siitä mikä hänen persoonaansa ja kasvoihinsa istuu kuin minulla (ehkä vielä uutena) hänen parturinaan, joten toki kunnioitan hänen kertomiaan kokemuksia entisistä leikatuista hiusmalleista.

Vierailija
7/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusanneen, häirinneen, laiminlyöneen, yhteistä omaisuutta turmelleen "asiakkaan" vanhempaan, alkaa selitys, että kun se meidän mussukka vaan on niin huumorintajuinen, niin opettajankin olis syytä huumorintajuaan kehittää. Ettei se lapsi toki häiritse/kiusaa/laiminlyö/riko, vaan se vaan on niin vekkuli luonteeltaan ja opet siellä teidän koululla niin tosikkoja... Että höllätkää pipoa niin pärjäätte sitten meidän Nico-Jessican kanssa paremmin :D

Vierailija
8/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua neuvottu omassa ammatissasi, siis joku ammattitaidoton.

Viimeisin neuvo ei tullut edes sen vähäpätöisemmältä ihmiseltä kuin Tarja Cronberg MT:ssä 17.12.

Aivan älytön neuvo ihmiseltä, joka ei selvästi tajua alkeitakaan mistään.