Olen ihan hemmetin kyllästynyt sanaan "statement-koru"
Joka ikisessä blogissa on nyt statement-koruja. Statement-koru sitä ja statement-koru tätä. Hitto miten ärsyttävä sana, eihän se ole edes suomea!
Kommentit (37)
törkeän ärsyttäviä nämä sanat joita viljellään blogeissa ja onko muutenkin pakko tehdä otsikot aina englanniksi kun muuten kirjottavat suomeksi?? Statement korut, combo, oversize- bleiseri hyviä esimerkkejä just.
Toinen ärsyttävä on kuvata take away kahvia kädessä! On niin hemmetin kiire elämä ettei ehdi edes kahvilassa istua rauhassa ja juoda sitä kahvia.
muka-nokkelat englanninkieliset otsikot, kun blogin pitäjä ei välttämättä osaa kirjoittaa edes kovin hyvää suomea. Onhan niitä hyviäkin blogeja...
muka-nokkelat englanninkieliset otsikot, kun blogin pitäjä ei välttämättä osaa kirjoittaa edes kovin hyvää suomea. Onhan niitä hyviäkin blogeja...
vaikka en kyllä hyviä blogeja tiedä ;)
Ennen OSTETTIIN tavaroita, nykyään kotiutetaan.
Ja tämä toistuu joka helvatin blogissa.
Ennen OSTETTIIN tavaroita, nykyään kotiutetaan.
Ja tämä toistuu joka helvatin blogissa.
Melkein kaikilla sama lempinimi, kuinka ollakaan.
blogistit ovat "ihana Riitta, ihana Sari ja ihana Evellina", lukijat ihanaisia. Tää niin tihkuu hunajaa...
Tatuoinnit, lävärit, kananperse-kaksivärivärjätyt hiukset ja ikäneitohevivaatteet.
Suomalainen niin mielellään korostaa yksilöllisyyttään ja elämänsä tärkeitä hetkiä.
yhdessä blogissa ja kun googletin sanan, päädyin tänne tuoreeseen keskusteluun. Ajankohtainen aihe näemmä.
En ole tainnut jäädä mistään paitsi.
nayttava koru olisi ihan hyva ilmaisu.
t.usalainen
Kun niin paljon kopioidaan tyylejä ulkomaisista blogeista ja lehdistä, niin näin siinä käy.
Ne ovat olleet jo tovin pullollaan "statement necklaseja" niin kivastihan tuo on sitten kääntynyt statement koruksi. On se nyt parempi kuin asenne kaulakoru - vai kuinka?
nyt joku linkki tollasesta korusta, en jaksa ite hakea...
nayttava koru olisi ihan hyva ilmaisu.
t.usalainen
Noiden koruun tullessa muotiin mietin itse omaa käännöstä ja juuri toi näyttävä oli mulla ekana mielessä. Tai sitten iso ja näyttävä.
nyt joku linkki tollasesta korusta, en jaksa ite hakea...
Ei mikään pitkä roikkuva vaan enemmän kaulustyypinen. Saatetaan käyttää ihan minkä kanssa vaan.
Mua ärsyttää statement kaulakorun lisäksi:
-väri: "konjakkinen" sitätätätota
-pus pus hanipuppelit hellurei
Pitäis varmaan jättää se yks blogi lukulistoilta pois o_O
se suomileijonan veke, naapuritkin jo nauraa.