Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeväkivallasta

Vierailija
29.12.2012 |

Voitteko neuvoa, mitä pitäisi tehdä? Olen seurustellut nyt kaksi vuotta muutaman vuoden itseäni vanhemman nuoren miehen kanssa. Selvin päin hän on todella miellyttävä, rauhallinen ja turvallinen, mutta kännissä saattaa käydä "vahinkoja".

Muutaman kerran olemme (kyllä, molemmat humalassa) riidelleet niin, että mies on jossain vaiheessa tarttunut minua kurkusta ja olen jo nähnyt tähtiä ja kerran tosissani luullut kuolevani. Nämä tilanteet päättyvät käytännössä aina siihen, että mies menee sohvalle nukkumaan, asia sovitaan selvin päin ja mies lupaa "ettei koskaan enää."

En puolustele, mutta usein nämä humalaiset riitelyt ja siitä alkanut väkivalta ovat molemminpuolisia. Tapanina esim. kun mies siis viimeksi nappasi minua kurkusta, en voi varmaksi sanoa, kumpi lopulta on lyönyt ensin. Olen minäkin miestä lyönyt, potkinut ja purrut, kynsinyt jne tässä riitojen aikana.

Tällä hetkellä kaulassani on selvät sormenjäljet ja koko kaulan alue on kosketusarka. Sitä lähinnä mietin, että jos menisin poliisiasemalle, niin mitä sitten tapahtuisi? Saisiko tällä "todistusaineistolla" jotain aikaiseksi? Toisaalta tämä, että olen itsekin väkivaltainen, on tekee melkein korkeamman kynnyksen mennä laitokselle kertomaan että niiiiiiin, myös minä olen lyönyt..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kolme vaihtoehtoa: ero, raittius tai toisen tappaminen. Toivottavasti ette kuitenkaan tee ikinä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän