Onko muita jotka iloitsee siitä että sää lauhtuu suojasääksi?
Ainakin etelässä luvataan plusasteita tuleviksi päiviksi.
Tykkään. Inhoan pakkasia.
Kommentit (10)
lapset haluais luisteleemaan mutta mä inhoan sitä touhua.
Osittain ihan siitä syystä että niillä lapsilla menee hermot kun eivät olekaan mitän kiirakorpia joita ilman luistimia uskovat olevansa. Toisekseen vihaan kaikkia kylmäurheilulajeja...
Mä en kestä yli kymmenen asteen pakkasia, joten olen todella onnellinen kun lauhtuu. Plussakelit ois todellista onnea. Talvisin kun tulee niitä lähemmäs kolmenkympin pakkasjaksoja, olen ihan oikeasti varma että kuolen. Sinnittelen tunti kerrallaan ja elän toivossa että ihan pian helpottaa. Olisin niin onnellinen, jos tää talvi ois nyt sitten tässä.
Kunpa tulisi saman tien kevät ja sulat maat.
Pidän ulkoilusta ja liikkumisesta, eikä se paukkupakkasessa ole mikään nautinto. Liukkaus on huono juttu sekin. Pari-kolme astetta pakkasta olisi paras.
Vitun kivaa riipiä laumalle 1-4v lapsia kuravaatteita toppakamojen päälle-tammikuussa!!!!
-pk-täti-
Kun välillä on suojaa, puiden silmut jäätyvät tosi koviksi. Muutenkin eloonjäämisen rajoilla sinnittelevien pikkulintujen elämä käy entistä vaikeammaksi.
Rakastan pakkasta, ja just tänään pääsin ekaa kertaa hiihtämään. Pitää varmaan illalla taas yrittää. Suojasää on masentavaa, inhottavaa lissotella kumppareissa menemään.
Kun keskellä talvea iloitaan siitä, että ulkovaatetuksessa on tarvetta kumisaappaille ja tosiaan kurahousuille yms.
äkkiä.
jos on vaan koko ajan loskaa ja välil tulee lisää ja sit jäätyy ja taas loskaa niin se ei oo kiva ku on kokoajan sukat märkänä. muuten inhoon iteki pakkasta.
mut mielummin pikkupakkanen ku pitkän ajan loskasää silti.
muuten ärsyttää tuo liukkaus