Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita perheitä joissa mies nukkuu eri huoneessa?

Vierailija
29.12.2012 |

Meillä nukkuu sohvalla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa ja vielä vieras vuokralainenkin.

Menkää katsomaan Amurin Työläismuseokortteliin. Tampereelle.

Vierailija
22/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan eri unirytmit, ihan järkevää näin.

Tämä on itse asiassa omassa suvussani ihan yleinen tapa. Kaikki isovanhempanikin nukkuivat omissa huoneissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa, enkä muutenkaan tykkää nukkua sen kanssa enää. Se halu hävisi suurin piirtein samoihin aikoihin kun hävisi halu harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
24/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkui sohvalla. Sitten otti eron, ja nukkuu nyt uuden naisensa vieressä. Minä nukun edelleen yksin.

Vierailija
25/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tunkee aina yöllä sinne, kissa monkuu ulos ym.Minut on ulkoistettu, mutta sohvalla saan jotenkin nukkua rauhassa:)

Vierailija
26/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa, enkä muutenkaan tykkää nukkua sen kanssa enää. Se halu hävisi suurin piirtein samoihin aikoihin kun hävisi halu harrastaa seksiä hänen kanssaan.

pelkän seksinkö takia olet aviossa?

Vierailija
27/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, että keskimmäinen lapsi oli vauva, ja oli helpompi hoitaa yöimetykset muualla. Miehelle tuli painoa lisää ja hän alkoi kuorsata paljon. Hänelle tuli myös ns. levottomat jalat, eikä Yhteisnukkuminen onnistunut enää.

Vierailija
28/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oma huone ja sänky. Yhdessä yli 20v. Kolme seksitöntä vuotta.

Vierailija
29/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan vaihtelevasti. Meillä on työhuone jossa sänky petattuna.

vaihtelevasti siellä nukutaan. Välillä menen minä kun mies kuorsaa ja välillä mies kun nukahtaa aiemmin kuin minä ja lähtee aikain töihin.

Meillä on hyvin vaihtelevat työvuorot ja uni on sellainen josta meillä ei aleta riitelemään. Jos se vaati eri sängyssä nukkumista niin sitten vaati.

Välillä lapset tulevat viereen ja sänky käy joskus ahtaaksi, sitten joku menee työhuoneeseen.

Välillä tarvitaan omaa rauhaa ja hyvillä mielin nukutaan evakossa. Se on ok. Seksiä on mukavasti ja erossa nukkuminen piristää, kiva käydä "vieraissa"

Vierailija
30/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi traagista joutua eri sänkyyn joistain käytännön syistä, kuten kuorsaus, itkevä vauva tms. Tykkään niin paljon painautua hellään lusikkaan ja nukkua muutenkin lähekkäin saman tuplaleveän täkin alla. Tunnen oloni ihan orvoksi aina kun mies on yövuorossa ja nukun yksin. Eikä minua haittaa sekään, että väistämättä herään, kun mies lähtee vierestäni aamuvuoroon neljän jälkeen. Eli tosi painavat syyt saisi meillä olla, että muutettaisiin eri huoneisiin, ja ensin taatusti kokeiltaisiin kaikki muut keinot.

Vierailija
31/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut että jos alkaa siellä nukkua saa siirtää sohvan toiseen osoitteeseen. Mielestäni melkein tärkein asia parisuhteen sujumisen kannalta on yhdessä nukkuminen, mua ei haittaa kuorsaus tms.

Vierailija
32/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut että jos alkaa siellä nukkua saa siirtää sohvan toiseen osoitteeseen. Mielestäni melkein tärkein asia parisuhteen sujumisen kannalta on yhdessä nukkuminen, mua ei haittaa kuorsaus tms.

kuorsaus ym. häiritsee. Jatkuvasti huonosti nukutut yöt todella häiritsevät sitä parisuhdetta:)

Vierailija
33/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu sohvalla.

Inhoan syvästi tuota sohvallanukkumista kun kaikki rupeaa tuoksumaan "unelle". Jatkuvasti saisi olla pesemässä sohvatyynyjä.. mutta mies nukahtaa (muka) vain tv:n edessä...

Ehdotin tv:n ostamista työ/vierashuoneeseen, muuttakoon sinne. En mä niin hirveästi häntä kaipaa viereeni nukkumaan, nykyisestä 2-3 tunnista ei ole vaikea luopua...

Kaipaan häntä viereeni koko yöksi!! Kertaakaan 17 vuoden aikana esim seksin jälkeen emme ole jääneet sänkyyn sylikkäin nukkumaan. Miehellä on kiire sohvalle missä saattaa nukahtaa parissa minuutissa:(

Kumma kyllä matkoilla ei tätä ongelmaa ole.

Vierailija
34/34 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette edes yhdessä...