Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita perheitä joissa mies nukkuu eri huoneessa?

Vierailija
29.12.2012 |

Meillä nukkuu sohvalla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies nukkuu ja oleilee nykyään mielellään ihan muualla missä minä olen. :(

kait mä olen niin inhottava ihminen.

ihan kauheeta olla yksin avioliitossaan!

Vierailija
2/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri huoneissa, koska mies kuorsaa niin paljon. Ei vaikuta seksielämään yhtään, lähinnä päinvastoin. Sänkyyn meillä käydään puhtaasti vain nukkumaan. Siinä vaiheessa on jo seksit hoidettu. Ja hyvin saankin näin nukuttua, ei tarvi herätä enää puolen tunnin välein koko yön läpi kuorsaukseen. Se oli oikeasti ihan kauheeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakko. Meillä on pieni vauva ja mies on muutenkin huonouninen. Huono yhtälö! Ja kun hänen pitäis jaksaa herätä kouluun joka arkiaamu. Alkuun vauvan syntymän jälkeen yritettiin nukkua kaikki samassa huoneessa, mutta ei vaan onnistunut. Käytännön syistä eri huoneet, minä vauvan kanssa ja mies nukkuu itsekseen. Väliaikainen ratkaisu. On vaikuttanut vain positiivisesti meidän perhe-elämään. Suosittelen kaikille joilla on pieni vauva ja nukkumisen kaa tulee ongelmia, ei se niin noloa ole. Alkuun esim. äitini ihmetteli ja luuli et meil menee huonosti. Mut tajus sit asian. Ei se, että nukkuu eri huoneissa tarkoita, että parisuhsde voi huonosti. Ihanku yöllä jaksais jotain seksiä harrastaa muutenkaan. Unesta otetaan irti kaikki mitä saa. Seksiä voi harrastaa päivälläkin.

Vierailija
4/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siksi, että meillä on 3kk vauva joka syö öisin. Mies ei herää vauvan itkuun eikä häiriinny muutenkaan, mutta mulle on sata kertaa miellyttävämpää, että voin ottaa vauvan tarpeen vaatiessa viereeni nukkumaan ja on tilaa imettää. Jossain vaiheessa nukuttiin kaikki kolme perhepedissä, mutta se oli vähän turhan ahdasta enkä saanut nukuttua kunnolla. Näin saan itse mahdollisimman hyvät yöunet. Lisäksi mies valvoo usein myöhään, itse pyrin menemään vauvan kanssa samaan aikaan nukkumaan.

Vierailija
5/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen laatu on huonompaa jos vieressä on koko ajan joku.

(pienillä lapsilla tuo sen sijaan on usein toisinpäin)

Vierailija
6/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei itsekkyyttään halua. Ärh, hyvähän hänen on sanoa, että on kiva nukkua vierekkäin. Olen siinä mielessä heikkouninen, että hänen rohinansa ja kuorsauksensa häiritsee minua. En tykkää myöskään pitää korvatulppia, varsinkaan joka yö. Seksielämämme on erillään nukkumaanmenoajoistamme, joten siinä mielessä on ihan sama, missä nukumme. Kuitenkin miehelläni on käsitys, että hyvässä parisuhteessa PITÄÄ nukkua vierekkäin. Minusta se ei vaikuttaisi meidän suhteeseemme mitenkään negatiivisesti jos nukkuisimme eri huoneissa ja minä en olisi hänelle vittuuntunut hänen yöllisistä äänistään. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
7/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuorsaa. Nukumme kumpikin paremmin yksin.

Vierailija
8/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnoosta seksi tai mikään siihen liittyvä. Tästä syystä en halua enää nukkua samassa sängyssä, sillä itse haluan häntä kovasti. Joskus kyselee viereensä nukkumaan, mutta en jaksa enää yrittää...

Vierailija
9/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulle vastattaisiin, että "ei ole, kaikki paitsi te nukkuvat samassa huoneessa"? Tottakai puolisot voivat nukkua eri huoneissa! Syitä on ehkä n. tuhat. :)

Vierailija
10/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei itsekkyyttään halua. Ärh, hyvähän hänen on sanoa, että on kiva nukkua vierekkäin. Olen siinä mielessä heikkouninen, että hänen rohinansa ja kuorsauksensa häiritsee minua. En tykkää myöskään pitää korvatulppia, varsinkaan joka yö. Seksielämämme on erillään nukkumaanmenoajoistamme, joten siinä mielessä on ihan sama, missä nukumme. Kuitenkin miehelläni on käsitys, että hyvässä parisuhteessa PITÄÄ nukkua vierekkäin. Minusta se ei vaikuttaisi meidän suhteeseemme mitenkään negatiivisesti jos nukkuisimme eri huoneissa ja minä en olisi hänelle vittuuntunut hänen yöllisistä äänistään. Mutta makunsa kullakin.

Teillä vois mennä vielä paremmin,jos nukkuisitte eri huoneissa. olisit virkeämpi, saisit nukuttua hyvin, et heräilisi pitkin yötä kuorsaukseen.

Vierailija
11/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin silloin ja tarvitsin paljon unta. Nyt myöhemmin olemme muutaman kerran koittaneet nukkua samassa sängyssä, mutta se on molemmille hyvin stressaavaa, kun mies kuorsaa ja mä sit tuupin sitä ja pelkään koko ajan, milloin aloittaa taas. Ollaan sitten molemmat väsyneitä ja kiukkuisia.

Seksielämä on kohtuu hiljaista, mutta on se parantunut tässä vuosien varrella. Tykkäisimme nukkua lähekkäin, mutta käytönnössä se ei vaan toimi.

Vierailija
12/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toisella on sopivan lämmin, toinen hikoilee. Tai jos toisella on sopiva, toista palelee.

Vierailija
13/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan siis eri huoneissa, tehty näin jo vuosia.

Vierailija
14/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu sohvalla.

Tykkään valvoa myöhään, olla netissä ja lukea. Minua ei haittaa yhtään tää järjestelmä, mies pyytää usein tule nyt tänne, ei kiinnosta.

Vierailija
15/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi yhteisen lapsemme synnyttyä, mun oli mahdotonta nukkua miehen kuorsauksessa, yritin olla kuulematta kuorsausta ja yritin kuulla, jos lapsi herää.

Nykyään mies käyttää uniapnean hoitoon ylipainelaitetta, joten kuorsausta ei enää kuulu, mutta elämäntilanne on heittänyt meidät eri kaupunkeihin, avioliitossa olemme edelleen.

Viikonloppuisin ja lomilla nukumme samassa huoneessa.

Vierailija
16/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu sohvalla.

Vierailija
17/34 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia eroaisin, lapset estävät.

Mies kuorsaa, enkä muutenkaan tykkää nukkua sen kanssa enää. Se halu hävisi suurin piirtein samoihin aikoihin kun hävisi halu harrastaa seksiä hänen kanssaan.

TYHMÄ !!!!!

pelkän seksinkö takia olet aviossa?

Vierailija
18/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä on ihan hyvää. Mielikuvituksen puutetta jos ajattelee seksin liittyvän vain siihen yhteen sänkyyn.

Vierailija
19/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tälläkin palstalla paljon tapetilla olleen bloggarin mies nukkuu eri huoneessa kuin bloggari. Muita en tiedä.

Vierailija
20/34 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuorsaus, kääntyilyt, toinen valvoo, toinen haluaisi mukkua..näin on hyvä....