Av-raati! saako 40 v täyttänyt lähteä minihameessa baariin?
Minulla on hyvät sääret ja reidet, erittäin hoikat ja pitkät. Eivät hylly, kuntosalilla on tullut käytyä. Päälläni on siis minimekko, joka peittää käsivarret ja rintamuksen kokonaan, eikä ole makkarankuorimallia, vaan muuten aika hillitty. Mekko peittää vain yläreidet, mutta päälläni on mustat ja paksuhkot sukkikset. Kehtaanko? :-)
Kommentit (26)
Jos yläosa on hyvin peittävä, ja sukkikset tosiaan paksut, niin ei oo niin paha. Mut silti, ei minarit oo 40-juttu :(
Tämä mun mielipide, jos haluut niin toki laitat, mut sit lippu korkeelle, etkä arkaile.
Olin vastaamassa jo että kunhan suonikohjut ei näy;)
täällä yks 47, jo hieman hyllyväkin pani pikkujouluihin ihan huvikseen aikas lyhyen mekon. Sitä en tiedä, saiko nuoremmat työkaverit siitä traumoja.
ja matalat saappaat niin kuulostaa hyvältä:)
Olen nähnyt livenä ja ihan läheltä. Upea nainen !
Kauniit ja pitkät sääret ja sina minihame.
Olispa itse yhtä näyttävä, edes prosentin verran.
Oli kiva ilta! : ) Olin mieheni kanssa liikkeellä ja joku ihan random mies tuli sanomaan miehelleni, että hän on todella onnekas, kun on löytänyt noin upean naisen itselleen! Hyvä fiilis jäi ja minimekko laitetaan uudestaankin päälle!! : ))))
Vaatteiden käytölle ei ole ikärajaa! Papereita ei kysytä! Kiva että laitoit sen ja sait vielä kehujakin! Monkin varmaan ajatteli samoin, mutta älynnyt tulla sanomaan ääneen mitään! Suomessa harvemmin annetaan kiitosta tai positiivista palautetta, vaikka ajatteliskin siihen suuntaan. Mukava, että joku sanoi oikein ääneenkin !
Minihameella ei ole ikärajaa, jos kerran olet hyvässä kunnossa ja näytät siinä hyvältä, ja tunnet olosi hyväksi. Pidä hauskaa!
Miksei sitä ihminen voi näyttää ikäiseltään ja pukeutua ikäänsä sopivasti? Minihame nelikymppisellä on vitsi. Mutta siitä vaan, eihän se ole keneltäkään pois.
ahtautuu liian pieniin vaatteisiin "koska ikänsä puolesta voi". :)
aina kehtaa, jos ei ammu yli.
ja minäkin kehtaan!
Miksei sitä ihminen voi näyttää ikäiseltään ja pukeutua ikäänsä sopivasti? Minihame nelikymppisellä on vitsi. Mutta siitä vaan, eihän se ole keneltäkään pois.
Aira Samulin etunenässä. Minkä ikäinen ihminen tahansa voi pitää minihametta, jos tuntee olonsa kotoisaksi siinä.
http://static.iltalehti.fi/oho/airajuttu2109LS_503_oh.jpg
http://www.voice.fi/files/picture_460/2009_09_11_4aaa0cd4a87de.jpg
Tervemenoa, antavaisista hutsuista on aina puutetta.
Toivottavasti olen itsekin vielä nelikymppisenä niin hyvässä kunnossa, että voin joskus yllättää ja ilahduttaa miesten silmiä minihameella! :)
Sitähän voi kertoa vitsiä vaikka minihameellaan ja levittää huumoria ympärilleen. Ihminen antaa itsestään ihan sen kuvan kuin haluaa.
katkera ihminen. Kiva kun pistit hamosen päälle ja oli kiva ilta. :) Itsekin rakastan hameita ja tulen niitä kyllä yli nelikymppisenäkin käyttämään.
Hauskaa iltaa!
T. 39v. joka käyttää huoleti minihametta,niin kauan kuin se näyttää hyvältä