Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lastasi vakavasti koulukiusattaisiin, mitä

Vierailija
28.12.2012 |

olisit valmis tekemään sen vuoksi. Oletetaan, että todellakaan mikään yhteys kouluun ei ole tuottanut ongelmia, ja lapsi on jo akuutisti psykiatrin luona päässyt käymään. SILTI, kaikki on vain hidasta, apuja ei saada, ja ope ihmettelee edelleen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista oli kestänyt kaiken kaikkiaan toista vuotta. Ne oli alussa tönimisen kaltaista kiilaamista jonoissa yms.

Kiusaaminen kehittyi jatkuessaan koko ajan voimakkaammaksi ja näkyvämmäksi.



Nyt kiusaamisesta on jo n. Kolme vuotta ja kakki on hyvin. Lapselleni on jo uusia ystäviä tapahtuman jälkeen.



T. Isä 41

Vierailija
42/46 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitti asiasta! Noinhan se kuuluisikin mennä, että kiusaajat toiseen kouluun tai luokkaan. Ja myös kaikille selväksi miksi joutuivat vaihtamaan koulua. Tämä siis vain jos todella halutaan lopettaa kiusaaminen jos taas ei niin sitten entiseen lässymalliin!

poistetaan koulusta jos he uhkaavat muiden turvallisuutta. Meidän pojan 6 lk. oli nyt syksyllä kiusaamista niin että kiusattu poika ei enää halunnut tulla kouluun. opettaja laittoi kaikille luokan vanhemmille asian tiedoksi ja sanoi, että jos kiusaaminen ei lopu, nämä kiusaajat eivät enää jatka tällä luokalla, tämä tehosi ja kiusaaminen loppui.

Vierailija
44/46 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sen vaan niin, ettei kukaan näe.

Vierailija
45/46 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle kuin mahdollista, rehtorille, oppilashuoltoryhmään, koululautakuntaan, opetusvirastoon. Jos fyysistä, niin suoraan rikosilmoitus poliisille. Olisin itse yhteydessä kiusaajien perheisiin ja menisin kouluun itse selvittämään asiaa. Pyytäisin myös koko luokan vanhemmat aiheesta järjestettävään vanhempainiltaan.


lopulta rikosilmoituksen jatkuvasta kiusaamisesta ja häirinnästä (joka jatkui myös koulun ulkopuolella) kun mitkään koulun lässynlässyntoimet eivät riittäneet. Asia eteni sieltä sosiaaliviranomaisille, en tiedä mitä sitten tapahtui mutta siihen loppui häirintä.

Vierailija
46/46 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koulu x ei puuttu kiusaamisiin eli toimimme itse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi