Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hukutatte lapsenne yltäkylläisyyteen?

Vierailija
18.12.2012 |

Miksi lapsella pitää olla kaikkea ja monin kappalein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilläkin tietty pärjäisi, mutta oli tarjous 2 yhden hinnalla, en sit viitsinyt alkaa kiskoo niitä toisia ulos kaupassa.

Vierailija
2/4 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin yltäkylläistä kuin puutetta ja tietty omat lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä asioita voisit tiedustella sinua hoitavalta henkilöltä.

Vierailija
4/4 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin yltäkylläistä kuin puutetta ja tietty omat lapset

mieluummin yltäkylläisyyttä kuin omia lapsia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä