Lue keskustelun säännöt.
Miksi hukutatte lapsenne yltäkylläisyyteen?
18.12.2012 |
Miksi lapsella pitää olla kaikkea ja monin kappalein?
Kommentit (4)
Mieluumin yltäkylläistä kuin puutetta ja tietty omat lapset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näitä asioita voisit tiedustella sinua hoitavalta henkilöltä.
Mieluumin yltäkylläistä kuin puutetta ja tietty omat lapset
mieluummin yltäkylläisyyttä kuin omia lapsia. :)
Yksilläkin tietty pärjäisi, mutta oli tarjous 2 yhden hinnalla, en sit viitsinyt alkaa kiskoo niitä toisia ulos kaupassa.