Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksoit viime kampaajakäynnistäsi

Vierailija
28.12.2012 |

ja mitä kuului käsittelyyn?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raidat ja leikkaus. ei paha

Vierailija
62/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin hieman järkyttynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Se toinen teippien huoltaja, olikohan 20

Tyviväri Teippipidennysten huolto ( teipit irti, uudet teipit, joku tehohoito niihin karvoihin ja teippien uudelleen kiinnitys) Otsiiksen leikkaus Välillä siistitään latvojakin, en muista tehtiinkö tätä viimeksi

Vierailija
64/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu, kiharat, raidat ja leikkaus.

Vierailija
65/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse viimeksi tallinnassa kampaajalla, 23 euroa puolipitkien hiusten leikkaus, pesu ja fööni. Samasta lystistä maksoin viimeksi suomessa 65 euroa ja leikkasi hiuksia huomattavasti vähemmän kuin tallinnassa. Tallinnan kampaajan leikkaukseen olin miljoona kertaa tyytyväisempi kuin suomessa, vaikka kielikään ei ollut yhteinen ja sain kaikista huonoiten suomea puhuvan kampaajan.

Suomen kampaamoiden hinnalla saa laivamatkat viroon ja leikkauksen virossa ja vielä jää rahaa purtavaan, en voi kuin suositella.

Vierailija
66/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raidat, leikkaus. olin tosi tyytyväinen. parturikin oli komea mies ;) tämä tallinnan keskustassa.

Vierailija
67/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten värjäys ja leikkaus Helsingin keskustassa 160 euroa. On kallis ja haluaisin vaihtaa kampaajaa mutten uskalla. Mun kampaaja on tosi super leikkaamisessa, ja ainakin mun lirut hiukset saa vaikuttamaan paljon paksummilta kuin ovat (tähän eivät ole muut toistaiseksi pystyneet).

Vierailija
68/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus.

Vierailija
69/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä vois maksaa? Aikaa jo kuusi vuotta!

Vierailija
70/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun otin raidat ja leikkauksen puolipitkiin hiuksiin, kustansi 110e pk seudulla, ja voin kertoa ettei kukaan huomannut minun ottaneen edes raitoja, ei kukaan, tai ainakaan kukaan ei maininnut (leikkauksesta kyllä), enkä kehdannut edes kertoa kuin lähimmälle ystävälleni. Sinne meni sekin raha hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme