Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksoit viime kampaajakäynnistäsi

Vierailija
28.12.2012 |

ja mitä kuului käsittelyyn?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa..

Vierailija
42/70 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin hiuksiin tyviväri ja kokopään raidat sekä latvojen leikkaus. Ihan järkyttävä hinta, hinnastossa luki että pitkien hiuksien monivärjäys 99e. Kampaaja otti vissiin lisähintaa, kun raitohin laittettiin vielä sävyte että saatiin keltaisuus pois.

Jatkossa värjään kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä otti päähän! Sisälsi uuden mallin leikkauksen ja raidat (useampaa väriä). Meni se kaksi tuntia. Olisi pitänyt tajuta kysyä hinta etukäteen, kuvittelin että muutama vuosi sitten edullinen kampaaja olisi ollut edes suht lähellä vanhoja hintoja, mutta ei todellakaan.

Käyn vain kerran vuodessa, ei ole varaa käydä useammin.

Vierailija
44/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin hiuksiin kokoväri, tehohoito, siistiminen latvoista.

Maksan mielelläni, kun on kiva ja taitava kampaaja, eikä tarvitse pelätä lopputulosta. Muuten menee aika vähän rahaa esim. meikkeihin

Vierailija
45/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudenoppilaitos. Kuului pesu, leikkaus ja syvähoito.

Vierailija
46/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 euroa tyviväri pitkiin hiuksiin. Hintaan sisältyi pesu, kuivaus, föönaus, suoristus ja kuppi kahvia suklaan kera :) sekä kuulumisten kyselyä ja juttelua, mikä on minusta tärkeä osa kampaajakäyntejä tutulla kampaajalla.

Vierailija
47/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suhteellisen lyhyt hius.

Väri + Raidat sekä leikkaus (pesu) sekä föönaus.

Käyn 6 vkon välein ja olen tosi tyytyväinen ollut.

Rauhallisuus ja hyvä palvelu kuuluu aina hintaan. Niin ja saan aina kuitin Kampaajalta.

Rovaniemi

Vierailija
48/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, värjäys, leikkaus, hyvä kampaaja. Käyn kerran kuussa.

Vierailija
49/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan jonka käytin tietokoneohjelman asentamiseen.

Sain leikkauksen ja värjäyksen sekä päähieronnan =)

Vierailija
50/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus, värjäys, raidat..

Vierailija
51/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee mulla joka kolmas kuukausi. Raidat ja leikkaus.

Vierailija
52/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyviväri, leikkaus, kuivatus. Espoossa.

Törkeen kallista, mutta kun harmaata pukkaa ja nykyään jo kahden kk:n välein värjättävä. Lisäksi minulla on luonnonkiharat paksut hiukset, jotka on kuin pallo jos ei säännöllisesti leikkaa.

Vierailija
53/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät hiukset, käynti n. 6 vkon välein, otsatukkaa leikkaan näiden käyntien välillä itse

Vierailija
54/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

127€ raitoja, tyveen väri ja latvoihin toista väriä, leikkaus, tehohoito hieronnalla. Kuppi suklaakahvia ja hyvä palvelu. Kampaajani kanssa jo vuosi sitten oli puhetta että veron nousu aiheutti hintojen ison nousun :( Maksan kuitenkin mielummin kun kannatan pimeitä duunareita eli minäkin sain kuitin :)

Vierailija
55/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko ajatellut asiaa siltä kantilta, että se on meidän työtä, josta saamme elantomme ja elätämme puoliksi perheen???

palkkaa noista hinnoista ei meille siis paljoaa jää, kun vähentää siitä kaikki kulut.

Esim. meillä puolipitkien väri ja leikkuu: 82e

siitä siis alv. pois jää n.63e - verot, jää noin 47e

ja tästä summasta vielä materiaalikulut, mihin menee vähän hiuksista ja väristä riippuen 10e --> jää siis 37e ..ja aikaahan tähän työhön varaan itse 2-2,5h, siispä tuntipalkaksi jää 18,5-14,8e, josta siis maksan vielä liiketilan vuokran, teostomaksun, sähkön, veden, työeläkkeen, lehtitilaukset ym...

Tässäpä teille siis ajateltavaa!!! ehkäpä osaisitte arvostaa meidän ammattia vähän enemmän.

Myönnän kyllä että en itsekään kävisi monta kertaa vuodessa pitkien hiusteni kanssa kampaajalla värissä, mutta minä en sentään kitise hinnoista kun tiedän mihin se kaikki raha kampaajilla menee!!

Vierailija
56/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkistä hiuksista paljon lyhyemmät ja eri mallile, sekä monisävy värjäys. ei kampaajalle paljon tuntipalkaa tullut ku istuin sielä 4h

Vierailija
57/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä yhtään enää ihmettele miksi suomalaiset näyttää tältä kun ainakin puolet täälläkin värjää itse tai käy ammattitaidottomilla pimeitä töitä tekevillä. Aina olen tiennyt että suomalaisilla on poikkeuksellisen huono maku mutta näköjään tyydytään vähään rahan takiakin.

Vierailija
58/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostakaa hintoja vähintään 50€/h.

Vierailija
59/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se vaan on..

Vierailija
60/70 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu, leikkaus, värjäys ja föönaus. Pelkkä leikkaus maksaa 42 egee, leikkautan 4-5 kertaa vuodessa. Värjään itse muuten, mutta kerran vuodessa tai puolessatoista värjäytän kampaajalla.

Mulla on ihana kampaaja, vuosien etsinnän jälkeen löysin sellaisen, joka oikeasti kuuntelee, mitä pyydän, ja tekee niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän