Paljonko maksoit viime kampaajakäynnistäsi
Kommentit (70)
kevytsävytys
ja leikkaus (otsis ja latvat)
Pitkät hiukset
2 väri-värjäys ja leikkaus, vartin päänahkahieronta
latvojen tasaus ja muutamat raidat puolipitkään tukkaan.
Joo en ole tuon jälkeen käynyt. Osaan itsekin tehdä raidat n. kymmenellä eurolla yhtä hyvin.
Raidat, leikkaus, kulmien väri ja muotoilu. Puolipitkät hiukset.
Leikkasi vieläpä huonosti. En ole koskaan maksanut yli 60 euroa. En raaski mennä edes värjäämään hiuksiani kampaajalle, vaikka mielikin joskus tekisi.
Just tänään satuin käymään. Edellisen kerran kävin joskus about vuosi sitten. Enkä kyllä mene taas seuraavaan vuoteen. Ihan järkyttävän kallista.
Tossakin oli vaan leikkaus ja väri. Jossei kohta rupee tulemaan kauppoihin kunnon kotivärejä niin saa kasvaa oma väri kyllä takasin.
Maksan 55-60€, käynyt samalla kampaajalla yli 10v, Vantaan Tikkurilassa.
Väri joka minulle ja ihonväriini tehty "oma" sekoitus 2 punaisesta+1ruskeasta, leikkaus tai vuolenta riippuen kerrasta ja tietty pesu+föönikäsittely.
Väri ja leikkaus, hiukset olkapäille. Kyllä, on kallista, enkä mene vähään aikaan. Helsingissä eletään.
Hmm, pitäisiköhän vaihtaa kampaajaa?
129 euroa, leikkaus ja raidat pitkiin hiuksiin helsingissä.
kävin aiemmin vähän halvemmalla mutta tykkään tästä enemmän.
Väri ja leikkaus, lyhyehköt hiukset. Normitaksa.
Pesu, leikkaus, kevytväri, permanentti, kuivaus.
(ja juu, tiedän, että permis on vanhanaikasta, mutta olen vanha jo itsekin.)
Omituista oli, että vakikampaaja oli matkoilla ja laittoi sitten toiselle. Vakkari velotti aina 98€. Ja teki huomattavasti paremman työn.
Sit tämä sijainen vielä kitisi, kun ihmettelin hintaa, että olihan tuossa monen tunnin työ. Just, ihan kun itse olisin pyytänyt istua siellä sen tollon käsittelyssä 3 tuntia.
En sitten käynyt siellä enää.
Helsingin keskustasta liukuväri ja leikkaus. Tykkään kyllä uudesta tukastani ja näillä hinnoilla käyn noin 3 kertaa vuodessa, muun teen itse.
Ihan kuivat latvat vain leikattiin pois.
käsittelyyn kuului pesu, päähieronta, mallinmuutosleikkaus, kuivaus ym. laitto, kulmien muotoilu ja värjäys.
permanentti.
Juu, aikaa on.