Mistä blogeista on lupa keskustella?
Voisiko ihan laittaa vaikka sivupalkkiin listan?
Kommentit (7)
Strictly Style ja Jarna esimerkiksi. Pärstäkertoimen mukaanko menee?
"Nyt lähiaikoina olen alkanut kauhistelemaan sitä, että avaudun täällä kaikesta. Jotenkin se on outoa, sillä aina postauksia kirjoittaessani en ajattele ollenkaan sitä, kuinka moni ihminen näitä lukee. Välillä karu totuus iskee kuitenkin päin kasvoja ja jopa kadun sitä, miten paljon olen teidänkin kanssa jakanut. Suurin osa teistä on onnekseni toisten yksityisyyttä kunnioittavaa sorttia, mutta kaikkien osalta ei asian laita valitettavasti ole niin. Luulen siis, että vedän tulevaisuudessa tiukemman linjan sen suhteen, mitä tänne kirjoitan. Itsestäni voin toki kirjoittaa edelleen samoissa määrin, mutta läheisistäni en. En kuitenkaan halua, että minun päätökseni jakaa elämääni näin, vaikuttaa negatiivisesti lähelläni oleviin ihmisiin."
ainakin tämän toteamuksen mukaan.
verrattuna Pipsan arvosteluun. Montako Pipsaketjua on poistettu?
verrattuna Pipsan arvosteluun. Montako Pipsaketjua on poistettu?
kovasti tuntuvat keskustelua herättävän. Kaunispienielämä-ketju oli joskus poistettu Annen pyynnöstä: ilmeisesti siis Tämä miss-x on pyytänyt poistamista. Jos siellä on jotain herjaavaa, silloin poistetaan. Ja aika helposti varmaan ko. blogistin ollessa pyytämässä, täällä varuillaan ollaan. ettei aivovapaata jouduta sulkemaan.
saisi koko av:n suljettua? Onko oikeustieteen ylioppilas niin suuri pelote?
oman kokemukseni mukaan kaikista muista paitsi Xenian blogista.
Kysyisin tätä asiaa bloggaajalta itseltään, mutta tuskin sellaista kommenttia julkaistaisiin koskaan.