Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittääkö sinua koskaan kotoa muuttanut lapsesi, siis se, että joutuu aloittamaan nollasta

Vierailija
28.12.2012 |

jostain kämäsestä opiskelukämpästä, jossa ei ole mitään hankittuna. Mietitkö koskaan, miten ankeaa, askeettista ja kurjaa hänen elämänsä on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on vain niitä rikkaita mammoja, jotka ostavat lapsilleen kartanon opiskelijaboksiksi kun nämä menevät hankeniin opiskelemaan...

Eihän tässäkään ketjussa ole kun tuo yksi ylempää eikä siinäkään puhuta kartanosta mitään Hankenista puhumattakaan.

Vierailija
22/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lähdettiin ostoksille. Varsinaisena muuttopäivänä siellä kämpässä sitten odotti monta laatikollista huonekaluja, astioita, verhoja, elektroniikkaa, pyyhkeitä jne.

Eli ei ehtinyt elämään hetkeäkään ankeaa ja askeettista elämää vaan laittoi kerralla yo-lahjarahat 8000 e asuntoon.

Ihan kivat yo-lahjarahat. Itse sain muistini mukaan jotain n. 400 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää on kanssa sellaisia elämän valintoja. Me ei olla rikkaita eikä olla pystytty lapselle kämppää ostamaan, mutta silti tuetaan niin paljon kuin voidaan. Autetaan vuokran maksussa ja ostettiin kämppään huonekaluja ja muita tarvikkeita. Ei kalliita ja hienoja, mutta kummiskin uusia. Ollaan sitten itse vähän vähemmällä. Kyllä mä ainakin haluan mun lapsiani jelpata sen verran kuin on mahdollista.

Vierailija
24/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin opiskelijakämpässä (kahden hengen huone kuuden hengen solussa) oli kyllä talon puolesta sänky, kirjoituspöytä, tuoli, pieni kirjahylly ja vuodevaatteet. Sain myös kotoa mukaani muutaman vanhan astian.

Olin todella onnellinen ja minusta oli ihanaa päästä asumaan omillani.

Vierailija
25/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokosin siis hyvissä ajoin "opiskelijan kapiot" astioista ja verhoista alkaen. Autan häntä rahalisesti tiukoissa paikoissa tai yllätyslahjoina, mutta periaatteessa hoitaa itse taloutensa.

Vierailija
26/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Vierailija
27/27 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lähdettiin ostoksille. Varsinaisena muuttopäivänä siellä kämpässä sitten odotti monta laatikollista huonekaluja, astioita, verhoja, elektroniikkaa, pyyhkeitä jne. Eli ei ehtinyt elämään hetkeäkään ankeaa ja askeettista elämää vaan laittoi kerralla yo-lahjarahat 8000 e asuntoon.

Ihan kivat yo-lahjarahat. Itse sain muistini mukaan jotain n. 400 euroa.

Miksi ei antaisi rahaa lapsenlapsen ensimmäiseen kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä