Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaudessa ilta pahoinvointia, tuliko tyttö vaiko poika?

Vierailija
28.12.2012 |

Minulla ei ole aikaisemmissa raskauksissa ollut pahoinvointia oikeastaan ollenkaan. Etomista kyllä ja sellaista öklötystä. Nyt tässä raskaudessa (eli neljännessä) ihan kunnolla oksettaa ja varsinkin iltaisin. Pahoinvointi alkaa viiden aikaan illalla ja jatkuu yöhön. Oksennusta pitää välillä pidättää ja mitenkään päin ei ole hyvä.

Ihan leikkimielisesti kyselisin, että ne teistä joilla on ollut raskaudessa nimenomaan tätä iltapahoinvointia, mutta aamulla, aamupäivästä, päivällä ihan ok olo, niin kumpaa sukupuolta lapsi oli?

Minulla kolme ensimmäistä on samaa. Luultavasti raskauksien määrä ja ikä vain pahentaa pahoinvointia...luulen ite.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauspahoinvointi viittaa viisaaseen lapseen...

Vierailija
2/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 4 tyttöä.. pahoinvointi oli kaikissa ympärivuorokautista, lieventyen onneksi kerta kerralta. Ensimmäisessä oli joutua oksentelun takia tippaan, viimeisessä en enää juuri yrjöillyt, enemmän jatkuva kuvotus.

Kokeile muuten b-vitamiini Heksavitia, haluan uskoa että se auttoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota en ollut kuullutkaan. Itseasiassa minulla on suupieletkin auki, mikä viittaisi B vitaminin puutokseen.

AP

Vierailija
4/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapahoinvointia, esikoinen on poika ja toinen tyttö.

Vierailija
5/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiputuksessakin ollut, kun lääkitys pahoinvointiin ei auttanut. Ensin tuli tyttö ja toinen lapsi on poika.

Vierailija
6/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa ollut iltapahoinvointia.

2 poikaa, tyttö ja nytkin veikattiin tyttöä.

Vierailija
7/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia ympäri vuorokauden, tyttö tuli

Vierailija
8/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön kanssa aamupahoinvointia ja pojan kanssa iltapahoinvointia.'näin oli myös muutamalla tutullani.

Mitä sukupuolta aiemmat lapsesi ovat?

Vierailija
10/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointia ja oksentelua koko ajan rv 7-11, iltapäivä taisi olla pahin aika. Poika tuli. B6 vitamiinin sanotaan tosiaan auttavan, mutta olin niin huonossa kunnossa että en olisi pystynyt nielemään pilleriä. Se saattoi auttaa että mahaa ei päästänyt ihan tyhjäksi, joskus vaan ei uskaltanut syödä kun tiesi että tulee ylös heti. B6-vitamiinia näyttäisi olevan runsaasti muroissa: Kellogs special k, corn flakes ja all-bran.

Vierailija
11/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin närästystyyppistä kuin oksettavaa oloa (en oksentanut kertaakaan): tyttö tuli.

Vierailija
12/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viisasta poikaa!

Vierailija
13/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksissa oli vain iltapahoinvointia. Ja molemmilla kerroilla tuli poika.

Vierailija
14/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. B6-vitamiinia näyttäisi olevan runsaasti muroissa: Kellogs special k, corn flakes ja all-bran.

Tai se Heksavit jos ei halua mussuttaa muromössöä

Vierailija
15/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin tuli poika ja aina iltakahdeksan jälkeen alkoi vatsaa kiertää pahoinvoinnin aallot..

Vierailija
16/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis kolme poikaa. Tämä raskaus on ollut todella erilainen edellisiin verrattuna ja sitä tietysti omassa päässään kehittelee tyttö haaveita. Mutta näiden kirjoitusten mukaan olisi jopa todennäköisempää saada poika ilta pahoinvoinnilla.

ap

Vierailija
17/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä söin salmiakkia, niin se auttoi vähän, mutta oksensin pari kertaa kuitenkin.

Ekassa raskaudessa oksensin ja voin pahoin aamulla, päivällä ja illalla n. Rv 12 asti ja poika tuli. Oli ihan kamala olo koko päivän ja paino tippui. Ainoa mitä pystyin silloin syömään oli puuro ja näkkäri. :/

Vierailija
18/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain tytön.

Vierailija
19/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. B6-vitamiinia näyttäisi olevan runsaasti muroissa: Kellogs special k, corn flakes ja all-bran.

Tai se Heksavit jos ei halua mussuttaa muromössöä

Jos tämä nyt oli minulle, niin jos luit viestini, niin oksetti niin paljon että en olisi pystynyt nielemään pilleriä (kai tajuat että jos sen oksentaa heti, on hyöty nolla). Ja jos tiedät mitään raskauspahoinvoinnista niin tuollaiset hiilihydraatit kuten murot yleensä auttaa hieman, voileipäkeksitkin on hyvä vinkki, ja hapankorput (pysyi suht hyvin alhaalla)

tl;dr - Tai ne murot jos ei halua popsia pillereitä

Vierailija
20/30 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli huono olo ympäri vuorokauden, myös iltaisin ja öisin. kesti viikolle 15. oksentelin parin päivän välein, muuten jatkuva huono olo. Poika tuli.

Seuraava raskaus, ei minkäänlaista pahoinvointia, ei edes pikkiriikkisen pientä pahoinvointia, ei yhtään mitään, tyttö tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi