raskaudessa ilta pahoinvointia, tuliko tyttö vaiko poika?
Minulla ei ole aikaisemmissa raskauksissa ollut pahoinvointia oikeastaan ollenkaan. Etomista kyllä ja sellaista öklötystä. Nyt tässä raskaudessa (eli neljännessä) ihan kunnolla oksettaa ja varsinkin iltaisin. Pahoinvointi alkaa viiden aikaan illalla ja jatkuu yöhön. Oksennusta pitää välillä pidättää ja mitenkään päin ei ole hyvä.
Ihan leikkimielisesti kyselisin, että ne teistä joilla on ollut raskaudessa nimenomaan tätä iltapahoinvointia, mutta aamulla, aamupäivästä, päivällä ihan ok olo, niin kumpaa sukupuolta lapsi oli?
Minulla kolme ensimmäistä on samaa. Luultavasti raskauksien määrä ja ikä vain pahentaa pahoinvointia...luulen ite.
Kommentit (30)
paheni iltaa kohden, oli huipussaan klo 21-23...tyttö tulossa, la tammikuussa. :)
tytöstä oksensin kymmeniä kertoja päivässä lähes koko raskauden ajan (rv 6-34, tyttö syntyi 37+2)
paheni iltaa kohden, oli huipussaan klo 21-23...tyttö tulossa, la tammikuussa. :)
että pahoinvointi alkaa neljän-viiden aikaan ja huipussaan illalla 21-23. Voi kun voisin saada tytön..
ap
hauskimmillaan huipentui yöllisiin oksenteluihin kruunautui pojalla. Esikoisesta kärsin pahoinvoinnista lähinnä aamuisin ja joskus iltaisin ja silloinkin tuli poika.
ja tyttö tuli. Poikien kanssa ei ollut.
pahoinvointia 24/7, kolme raskautta, kolme tyttöä.
sitten odotin seuraavaa, ja voi hitto mikä olo alkoi aina illansuussa viiden paikkeilla... ei voinut sohvalta liikahtaa tai laatta ois lentäny... ja tyttö tuli... Luulen, että odotat nyt eri sukupuolta kuin aiemmat ovat, jos olo on erilainen.
sitten odotin seuraavaa, ja voi hitto mikä olo alkoi aina illansuussa viiden paikkeilla... ei voinut sohvalta liikahtaa tai laatta ois lentäny... ja tyttö tuli... Luulen, että odotat nyt eri sukupuolta kuin aiemmat ovat, jos olo on erilainen.
mutta yritän pitää jalat maassa. Olen lukenut ja kuullut juttuja myös tapauksista joissa esim neljä poikaraskautta täysin samanlaiset sitten viides raskaus aivan erilainen ja tulokas on silti ollut jälleen poika. Mutta näin päin vissiin harvemmin kuitenkin...
ap
paitsi että kaksi tyttöä ja kaksi poikaa.
Eli sanoisin, että sama kun ennustais sormuksen pyörimissuunnalla.