Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tajusin, miksi jollain nuorilla blogisteilla tuntuu olevan rahaa kuin roskaa

Vierailija
28.12.2012 |

Tytöillä, joilla ikää muutama vuosi päälle 20 ja opinnot ovat kesken. Silti on varaa ostaa vaatteita ja merkkitavaroita. He tulevat näköjään tavallista rikkaammista perheistä. Katsokaa vaikka sisustuksia lapsuudenkodeista, joita joulupostauksissa esitellään.

http://www.xeniasday.com/

http://lililii.blogspot.fi/

T. Duunariperheen tytär

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mff- laura? Sen tulot v2011 oli jotain 10 000e. Miten se elää?

Vierailija
42/52 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkat ja omaisuutta kertynyt. En ole saanut avustusta opintoihin kuin ehkä matkarahaa joskus ja sekin on kiusallista. Olen aikuinen ja haluan rahoittaa elämäni itse. Teen töitä ja pärjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura saa vanhemmiltaan rahaa aika mukavasti.

Itse en suoranaisesti rahaa saa eikä vanhemmat mitää mun laskuja todellakaan maksa, en itseasiassa oo koskaan kehdannut niiden antaa maksaa mun laskuja. Mutta faija ostelee lahjaksi monen sadan euron aurinkolaseja ja koruja, arvokkaita hajuvesiä ja laatumeikkejä. Mutsi taas laittaa tavaraa, jos tietää että olen joitain housuja, takkia tai vaikka päiväpeittoa katsellut. Mukavaa. Samoin tuun omalle lapselle tekeen. EN TUOTA MITÄ ESIM MFF:N LAURALLE ETTÄ RAHAA RAHAA CHANELIN LAUKKUJA JA RAHAA :D

Vierailija
44/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te tajuatte, että tolla blogissa tienaa aika summat, kun alkaa menestyä?

Vierailija
45/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaamme lisää lukijoita:) koska olisi kivaa pitää ruokablogia ja toiveita saa lähettää!

http://salaisettherkutt.blogspot.fi/

Vierailija
46/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampukaa nyt itsenne hitsi vieköön kun jaksatte tällaisia potea.. .

Vierailija
47/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku laittaa linkin suoraan mainittuun joulukuvaan? miten kukaan muuten löytää niitä???

Vierailija
48/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, kun olisin muuten niin onnellinen, mutta jollain toisella on rikkaammat vanhemmat :'(

Vierailija
49/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut vanhemmat antaa säännöllisesti rahaa. Näyttelijä Susanna Indren kertoi naistenlehden haastattelussa ostaneensa aikuiselle pojalleen auton ja antavansa hänelle 500 euroa kuussa.

Vierailija
50/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista, miten monille vanhemmilta rahan ottaminen on ehdoton no-no ja omaa kilpeä kiillotetaan julistamalla, miten vanhemmilta ei ole saatu penniäkään 18-vuotissynttäreiden jälkeen. Sen sijaan tämä ahh, niin itsenäinen henkilö onkin "elättänyt itsensä" opintotuilla tai muilla tuilla, jotka ovat veronmaksajien rahoja eli kaikilta pois. Älkää ymmärtäkö väärin, en vastusta vaan kannatan opintotukia, mutta en ymmärrä niitä, jotka mouhoavat "itsenäisyyttään" vaikka elävät tuilla ja pitävät vanhemmilta saatua rahaa "epäitsenäisyyden" merkkinä, vaikka se raha ei olisi pois kuin niiltä vanhemmilta.

Bloggaajien en todellakaan usko elävän vanhempiensa rahoilla, vaikka monet varmasti jotain tukea heiltä saavatkin. Blogimaailma on kehittynyt niin, että jotkut bloggarit tienaavat Suomessakin jo hyviä summia, kiitos mainosten. Kaikki tulot eivät myöskään näy verotiedoissa, koska osa "tuloista" tulee ilmaislahjojen, matkojen jne muodossa. Luulen, että saamme tarkempaa tietoa näistä parin vuoden sisällä, kun joku lehti innostuu syynäämään tulotietoja tarkemmin. Nyt lehdessä olleet verotiedothan olivat vuodelta 2011, josta blogimaailma on muuttunut.

Vierailija
51/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi miten nätti tuo Xsenia on! En oo koskaan nähnyt aiemmin. Tosi kaunis.

Vierailija
52/52 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 08:24"]

Minusta on mielenkiintoista, miten monille vanhemmilta rahan ottaminen on ehdoton no-no ja omaa kilpeä kiillotetaan julistamalla, miten vanhemmilta ei ole saatu penniäkään 18-vuotissynttäreiden jälkeen. Sen sijaan tämä ahh, niin itsenäinen henkilö onkin "elättänyt itsensä" opintotuilla tai muilla tuilla, jotka ovat veronmaksajien rahoja eli kaikilta pois. Älkää ymmärtäkö väärin, en vastusta vaan kannatan opintotukia, mutta en ymmärrä niitä, jotka mouhoavat "itsenäisyyttään" vaikka elävät tuilla ja pitävät vanhemmilta saatua rahaa "epäitsenäisyyden" merkkinä, vaikka se raha ei olisi pois kuin niiltä vanhemmilta.

Bloggaajien en todellakaan usko elävän vanhempiensa rahoilla, vaikka monet varmasti jotain tukea heiltä saavatkin. Blogimaailma on kehittynyt niin, että jotkut bloggarit tienaavat Suomessakin jo hyviä summia, kiitos mainosten. Kaikki tulot eivät myöskään näy verotiedoissa, koska osa "tuloista" tulee ilmaislahjojen, matkojen jne muodossa. Luulen, että saamme tarkempaa tietoa näistä parin vuoden sisällä, kun joku lehti innostuu syynäämään tulotietoja tarkemmin. Nyt lehdessä olleet verotiedothan olivat vuodelta 2011, josta blogimaailma on muuttunut.

[/quote]

Toivottavasti verottaja syynää myös "ilmaislahjat", koska sellaisia ei verottomana saa muutkaan ottaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi