Nyt tajusin, miksi jollain nuorilla blogisteilla tuntuu olevan rahaa kuin roskaa
Tytöillä, joilla ikää muutama vuosi päälle 20 ja opinnot ovat kesken. Silti on varaa ostaa vaatteita ja merkkitavaroita. He tulevat näköjään tavallista rikkaammista perheistä. Katsokaa vaikka sisustuksia lapsuudenkodeista, joita joulupostauksissa esitellään.
http://www.xeniasday.com/
http://lililii.blogspot.fi/
T. Duunariperheen tytär
Kommentit (52)
palkat ja omaisuutta kertynyt. En ole saanut avustusta opintoihin kuin ehkä matkarahaa joskus ja sekin on kiusallista. Olen aikuinen ja haluan rahoittaa elämäni itse. Teen töitä ja pärjään.
Laura saa vanhemmiltaan rahaa aika mukavasti.
Itse en suoranaisesti rahaa saa eikä vanhemmat mitää mun laskuja todellakaan maksa, en itseasiassa oo koskaan kehdannut niiden antaa maksaa mun laskuja. Mutta faija ostelee lahjaksi monen sadan euron aurinkolaseja ja koruja, arvokkaita hajuvesiä ja laatumeikkejä. Mutsi taas laittaa tavaraa, jos tietää että olen joitain housuja, takkia tai vaikka päiväpeittoa katsellut. Mukavaa. Samoin tuun omalle lapselle tekeen. EN TUOTA MITÄ ESIM MFF:N LAURALLE ETTÄ RAHAA RAHAA CHANELIN LAUKKUJA JA RAHAA :D
Milloin te tajuatte, että tolla blogissa tienaa aika summat, kun alkaa menestyä?
kaipaamme lisää lukijoita:) koska olisi kivaa pitää ruokablogia ja toiveita saa lähettää!
Ampukaa nyt itsenne hitsi vieköön kun jaksatte tällaisia potea.. .
voisko joku laittaa linkin suoraan mainittuun joulukuvaan? miten kukaan muuten löytää niitä???
Voi hitto, kun olisin muuten niin onnellinen, mutta jollain toisella on rikkaammat vanhemmat :'(
Kyllä jotkut vanhemmat antaa säännöllisesti rahaa. Näyttelijä Susanna Indren kertoi naistenlehden haastattelussa ostaneensa aikuiselle pojalleen auton ja antavansa hänelle 500 euroa kuussa.
Minusta on mielenkiintoista, miten monille vanhemmilta rahan ottaminen on ehdoton no-no ja omaa kilpeä kiillotetaan julistamalla, miten vanhemmilta ei ole saatu penniäkään 18-vuotissynttäreiden jälkeen. Sen sijaan tämä ahh, niin itsenäinen henkilö onkin "elättänyt itsensä" opintotuilla tai muilla tuilla, jotka ovat veronmaksajien rahoja eli kaikilta pois. Älkää ymmärtäkö väärin, en vastusta vaan kannatan opintotukia, mutta en ymmärrä niitä, jotka mouhoavat "itsenäisyyttään" vaikka elävät tuilla ja pitävät vanhemmilta saatua rahaa "epäitsenäisyyden" merkkinä, vaikka se raha ei olisi pois kuin niiltä vanhemmilta.
Bloggaajien en todellakaan usko elävän vanhempiensa rahoilla, vaikka monet varmasti jotain tukea heiltä saavatkin. Blogimaailma on kehittynyt niin, että jotkut bloggarit tienaavat Suomessakin jo hyviä summia, kiitos mainosten. Kaikki tulot eivät myöskään näy verotiedoissa, koska osa "tuloista" tulee ilmaislahjojen, matkojen jne muodossa. Luulen, että saamme tarkempaa tietoa näistä parin vuoden sisällä, kun joku lehti innostuu syynäämään tulotietoja tarkemmin. Nyt lehdessä olleet verotiedothan olivat vuodelta 2011, josta blogimaailma on muuttunut.
Oi vitsi miten nätti tuo Xsenia on! En oo koskaan nähnyt aiemmin. Tosi kaunis.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 08:24"]
Minusta on mielenkiintoista, miten monille vanhemmilta rahan ottaminen on ehdoton no-no ja omaa kilpeä kiillotetaan julistamalla, miten vanhemmilta ei ole saatu penniäkään 18-vuotissynttäreiden jälkeen. Sen sijaan tämä ahh, niin itsenäinen henkilö onkin "elättänyt itsensä" opintotuilla tai muilla tuilla, jotka ovat veronmaksajien rahoja eli kaikilta pois. Älkää ymmärtäkö väärin, en vastusta vaan kannatan opintotukia, mutta en ymmärrä niitä, jotka mouhoavat "itsenäisyyttään" vaikka elävät tuilla ja pitävät vanhemmilta saatua rahaa "epäitsenäisyyden" merkkinä, vaikka se raha ei olisi pois kuin niiltä vanhemmilta.
Bloggaajien en todellakaan usko elävän vanhempiensa rahoilla, vaikka monet varmasti jotain tukea heiltä saavatkin. Blogimaailma on kehittynyt niin, että jotkut bloggarit tienaavat Suomessakin jo hyviä summia, kiitos mainosten. Kaikki tulot eivät myöskään näy verotiedoissa, koska osa "tuloista" tulee ilmaislahjojen, matkojen jne muodossa. Luulen, että saamme tarkempaa tietoa näistä parin vuoden sisällä, kun joku lehti innostuu syynäämään tulotietoja tarkemmin. Nyt lehdessä olleet verotiedothan olivat vuodelta 2011, josta blogimaailma on muuttunut.
[/quote]
Toivottavasti verottaja syynää myös "ilmaislahjat", koska sellaisia ei verottomana saa muutkaan ottaa vastaan.
Entäs mff- laura? Sen tulot v2011 oli jotain 10 000e. Miten se elää?