Tekipä anoppi niin tai näin, aina kuitenkin väärinpäin!
Näyttänee pitävän monen miniä kohdalla tällainen ajatustapa paikkaansa. Aikuiset ihmiset (?) täällä valittavat kuin keskenkasvuiset. Anoppi sitä, anoppi tätä, anoppi ei sitä eikä tätä. Kurkistakaapa peileihinne välillä. Monella teistä on melkoiset odotukset anoppianne kohtaan. Tuolla asenteella teidän anoppivihatraditionne tulee varmastikin jatkumaan myös teidän tulevien miniöidenne kohdalla.
Kommentit (4)
Joten " ikävä kyllä" kukaan muu nainen ei joudu hänen miniäkseen...
Mutta koita kestää... Ei oo kivaa, ei.
t.3
Enää. Sen jälkeen kun hän jäi kiinni minun haukkumisestani koko suvulle ja asioiden vääristelystä sekä valehtelusta, olen lakannut luottamasta häneen. Olen pakkotekemisissä vain miehen ja lasten takia.
Vierailija:
Näyttänee pitävän monen miniä kohdalla tällainen ajatustapa paikkaansa. Aikuiset ihmiset (?) täällä valittavat kuin keskenkasvuiset. Anoppi sitä, anoppi tätä, anoppi ei sitä eikä tätä. Kurkistakaapa peileihinne välillä. Monella teistä on melkoiset odotukset anoppianne kohtaan. Tuolla asenteella teidän anoppivihatraditionne tulee varmastikin jatkumaan myös teidän tulevien miniöidenne kohdalla.
Odotin että hän olisi rehellinen eikä puhuisi pahaa ja arvostelisi minua selkäni takana. Hän ei täyttänyt suuria odotuksiani.
Odotin anopilta vain normaalia käytöstä. Että tervehtii poikansa vaimoa (ensin olin tietysti vain tyttöystävä) kun menemme kylään, ehkä kysyy tältä kuulumisiakin joskus. Että olisi normaalin ihmisen oloinen, eikä vain istua möllötä sohvalla puhumatta mitään kuin joku saakelin puolijauhoinen.
Juu ei ollut odotukset korkealla.