Arvosteletteko tosiaan ihmisiä pukeutumisen perusteella?
Että jos on tietyllä tavalla pukeutunut, se on hyväksyttävää, muulla lailla pukeutumista ette hyväksy?
Mulle noi ei merkitse yhtään mitään. Eikä edes se, onko ihmisellä lävistyksiä ja vaikka olisi naamakin tatuoitu.
Kunhan olisi kunnollinen ihminen, luotettava, reilu, hyvä ystävä, mitä väliä tollaisilla olisi yhtään?
Kommentit (7)
mutta mulla on kyllä pari kaveria, jotka ovat herkkiäkin arvostelemaan ulkonäköä. Mä aina ärähdän jos olen paikalla, mutta en mä niitäkään aina vahtia voi. Todella ala-arvoista aikuisilta naisilta. "kato nyt mikä takki, luulis, että tuolla asemalla olisi varaa ostaa hienompi!" JOSPA vaikka rouva pitää siitä takistaan, onko väliä`?!
mutta kauniit vaatteet on kiinnostavia katsella. Saatan ihailla saappaita ja kivoja väriyhdistelmiä.
On ihan sama, mitä ihmisellä on päällään, jos hän itse viihtyy niissä vaatteissa. Kiinnitän kyllä huomiota vaatteiden puhtauteen, mutten arvostele.
Ymmärrän, että vaatevalintoihin vaikuttaa monet tekijät jaa vaikka siis arvostelenkin mielessäni kanssaihmisten pukeutumista ja tyyliä, enemmän arvioin ja arvostelen käyttäytymistä ja muita ominaisuuksia. Mutta en mä voi olla arvioimatta toisten vaatetusta, kun se nyt on niin selkeästi nähtävillä. Mutta ei kehno vaatetus estä minua ystävystymästä tai kohtelemasta toista ihmistä hyvin ja arvostamasta hänen muita ominaisuuksiaan.
En koskaan siksi, että onpa halpa tai vanha (käytän itsekin kaiken loppuun. Ihailen kestävää pukeutumista.), vaan jos viestittää jotain mautonta. Kuten kiitos- ja tatskapaidat. Lisäksi öykkärimäisyys toisinaan, eli aivan järjettömän kalliit muotimerkkituotteet päästä varpaisiin.
Koska vaatteita on erilaisia, niin se, mitkä vaatteet itselleen valitsee, kertoo henkilöstö jotain.
Lisäksi työpukeutuminen kertoo myös ihmisestä jotain. Jos ihminen ei huomaa pukeutuvansa esim. ala- tai ylätyyliin, ei hän välttämättä huomaa montaa muutakaan asiaa maailmassa. Yritysmaailmassa huono pukeutuminen voi merkitä bisnessuhteille isoakin merkitystä. Jos siitä ei välitä, niin ehkä voi sitten mennä johonkin muualle.
Jokainen pukeutukoon kuten parhaaksi näkee.