Voice of Finland. Kaksi viimeistä olivat hyviä
Kommentit (13)
pilasi taas kaiken. Vinosilmä johon kukaan ei voi luottaa. Yäk! Yäk! Yäk!
se toiseksi viimeinen, silmälasipäinen kolahti. Se viimeinenkin oli hyvä, mutta ihan kuin sen ääni olisi ollut jotenkin sammunut tai tukahtunut..sorry en keksi parempaa ilmaisua.
Kyllä nämä kaksi viimeistä herraa olivat tietysti hyviä, mutta naisissakin oli potentiaalia. Moni taitava naislaulaja pudotettiin jatkosta, sääli. Ainakin Amupala ja Reetta Korhonen olisi voineet olla jatkossa mun puolesta. Miehiä nostetaan jalustalle, mutta naisen pitää olla viisi kertaa miestä parempi, jos haluaa jatkoon... Kova taso kaiken kaikkiaan!
Kyllä nämä kaksi viimeistä herraa olivat tietysti hyviä, mutta naisissakin oli potentiaalia. Moni taitava naislaulaja pudotettiin jatkosta, sääli. Ainakin Amupala ja Reetta Korhonen olisi voineet olla jatkossa mun puolesta. Miehiä nostetaan jalustalle, mutta naisen pitää olla viisi kertaa miestä parempi, jos haluaa jatkoon... Kova taso kaiken kaikkiaan!
Kuuro pääsi jatkoon vain kuurouden takia. Ei ollut erityisen hyvä
Minä kuulin hänen puhuvan selvää suomea, joten ei liene kuuro, ainakaan syntymäsellainen. Mutta huonokuuloinen hän on.
Ehdottomasti paras. Naisissa ei ollut tänään yhtään hyvää, toivottavasti jatkossa on.
Just katsoin tallenteelta. Näyttää paljon ikäistään vanhemmalta hassusti (39v)
mutta Tähkällä oli taas ihme "liimatukka". Kyllä se kunnon wanha tähkätukka oli paras - siis semmoinen "punkkaritöyhtö", jota noin 10 vuotta sitten aina keikoilla piti kampauksenaan ;)