16-vuotiaana seurustelun aloittaneet. Kauanko ensimmäinen suhde kesti?
T. 16-vuotiaan seurustelevan teinin äiti.
Itse olen seurustellut vain mieheni kanssa ja seurustelu alkoi vasta 25-vuotiaana.
Kommentit (245)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]6kk. 17-vuotiaana aloin seurustella nykyisen aviomieheni kanssa. Suhde kestänyt nyt 16 vuotta.
[/quote]
Ja se ensimmäinen oli 21-vuotias. Ihme että niinkin kauan kesti. Olimme niin erilaisia ja ikäerokin näkyi ja tuntui. Nykyinen mieheni on vain vuoden vanhempi kuin minä.
Kolme vuotta ja otettiin vielä uusi vuoden satsi 21-vuotiaana.
15-vuotiaina alettiin olee ja nyt 24 v ja naimisissa, yksi lapsi. Jos se natsaa, niin se natsaa! Toki väitän, että parisuhteen ylläpito ja yhdessä aikuiseksi kasvaminen vaatii hieman enemmän työtä.
En jaksa kahlata ketjua läpi, mutta tuleekohan ennätys?
Aloimme seurustella mieheni kanssa kun olin 16-v, mies 18-v. Nyt olen 43. Eli yhdessä siis 27 vuotta. Naimisiin menimme tosin vasta viisi vuotta sitten, toki olemme asuneet yhdessä 23 vuotta.
Alotettiin 15v, nyt viisi vuotta olti yhdessä ja syyskuussa häät. Yksi lapsi :) (suunniteltu jos joku kysyy)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:59"]
En jaksa kahlata ketjua läpi, mutta tuleekohan ennätys?
Aloimme seurustella mieheni kanssa kun olin 16-v, mies 18-v. Nyt olen 43. Eli yhdessä siis 27 vuotta. Naimisiin menimme tosin vasta viisi vuotta sitten, toki olemme asuneet yhdessä 23 vuotta.
[/quote]
katso viesti nro 192
21vuotiaana erottiin. Minä (tyttö) halusin erota.
Luulen, että sama henkilö kommentoi näitä "16-vuotiaana aloitettu suhde ja edelleen yhdessä, kohta 10 vuotta tulee täyteen". En usko, että näitä olisi niin monta. Harva teinisuhde oikeasti kestää 2 vuotta pidempään.
15 vuotiaana aloitin ensimmäisen suhteen ja kesti 6 vuotta.
16-vuotiaana aloitin (melkein 17) ja toistaiseksi vielä yhdessä. Yli 2v :)
3 päivää, maanantaina mua rupes ahdistamaan.
Alotin just kun olin täyttäny 17v.Edelleen ollaan yhdessä ja nyt 4v kulunut :)
Edelleen ollaan yhdessä, 8 vuotta takana. En näe syytä miksei oltaisi yhdessä myös tulevaisuudessa, vaikka eihän sitä koskaan tiedä minne elämä vie. Sitä ennen seurustelin 1,5 vuotta erään pojan kanssa :)
Minä aloin seurustella 16-vuotiaana ensimmäisen kerran. Ensimmäinen suhde kesti kuukauden :D pari viikkoa sen jälkeen löysin nykyisen mieheni, jonka kanssa ollaan nyt 10 vuotta oltu yhdessä. 18-vuotiaana kahden vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen ja 20-vuotiaina menimme naimisiin. 22- vuotiaana ensimmäinen lapsi, seuraavat 24- ja 25-vuotiaina. Elämä on ihan mukavaa vieläkin, eli kyllä nämä teinisuhteet voivat onnistuakin :)
6kk. 17-vuotiaana aloin seurustella nykyisen aviomieheni kanssa. Suhde kestänyt nyt 16 vuotta.