16-vuotiaana seurustelun aloittaneet. Kauanko ensimmäinen suhde kesti?
T. 16-vuotiaan seurustelevan teinin äiti.
Itse olen seurustellut vain mieheni kanssa ja seurustelu alkoi vasta 25-vuotiaana.
Kommentit (245)
138 jatkaa. En kuitenkaan haluaisi että oma lapseni alkaa niin nuorena seurustella (en tietysti estäkään jos hän sattuu rakastumaan). Itse nimittäin toivoisin että olisin tavannut mieheni vaikka 5v. myöhemmin..näin jälkikäteen ajateltuna. Olisi vältytty monelta vastoinkäymiseltä kun molemmat ois tahoillaan ensin kasvaneet aikuisiks, itsenäistyneet. Nyt sitouduimme toiseen ihmiseen jo siinä vaiheessa kun haimme vielä itseämme ja omaa paikkaamme.
Pian kestänyt 12 vuotta, yksi lapsi. Olen onnellinen.
15-vuotiaasta tähän hetkeen, eli kesällä tulee 7 vuotta täyteen :) ei kyllä ollut ensimmäinen poikaystävä, mutta ensimmäinen vakavampi suhde.
Tähän mennessä reilut 22 vuotta. Edelleen yhdessä.
Eka poikaystävä oli 16-vuotiaana ja suhde kesti 2 kuukautta, viikon olin yksin kunnes löytyi toinen kundi jonka kanssa ollaan oltu jo 19 vuotta yhdessä :)
5 vuotta seurustelimme, olin 21 vuotias kun erosimme. Ja hyvä niin, sillä aloin haikailemaan itsenäisestä elämästä ja halusin suoraan sanoen kokeilla uusia asioita. 3 vuotta rellestin kunnes tapasin nykyisen mieheni, paljon kypsempi olin suhteeseen ja rakkaus tuntui aidolta kun kokemusta oli takana, molemmilla. Ei tarvitse alkaa sitten viidenkympin villityksessä etsimään sitä nuoruutta uudestaan ;)
20 vuotta, yhä jatkuu. Naimisissa, kaksi lasta, rakkautta riittää aina vaan.
7v. Tosin ois erottu jo aiemmin jos ois uskallettu. Kihlaus ja lupaus avioliitosta piti yhdessä vaikka asiat ei menny enää hyvin..
T:N25
Olin juuri täyttänyt 16 kun aloimme seurustelemaan, ja juuri täyttänyt 22 kun erosimme... mies petti, ilmeisesti halusi kokeilla muitakin naisia tai jtn. :D Nyt ollut vuoden verran uuden kumppanin kanssa, voin vain todeta että ensimmäinen suhde oli puhdasta harjoitusta ja koti-leikkiä ;)
15-vuotiaina alettiin seurustelemaan. Nyt takana 4 vuotta josta vuosi asuttu yhdessä :)
Minä 15v, mies tuolloin 17v, nyt 22v ja 24v. Sekä avioliittoa takana kaksi vuotta ja lapsikin on.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 20:41"]Mies haikaili edellisen perään, kenen kanssa oli ollut muistaakseni 1 kk. Mutta hyvissä väleissä ollaan vieläkin :)
[/quote] Mies..... :D
Itse olen seurustellut 15-vuotiaasta asti, ensi kuussa tulee 5v täyteen.
Tässä ollaan reilu neljä vuotta avomiehen kanssa oltu :)
Hiukan vajaa kolme vuotta. Ihan ok suhde, mutta hyvä että päättyi.
42 vuotta, kunnes tajusin että yksinkin voi nauttia elämästä! Hyvät välit silti edelleen.
Mies 15 ja mä 16 kun alettiin seurusteleen. Nyt 12 vuotta takana, joista neljä naimisissa. Yks lapsi. Vaikeitakin aikoja on mahtunut noihin vuosiin mutta kyllä hän on mun elämäni rakkaus.