16-vuotiaana seurustelun aloittaneet. Kauanko ensimmäinen suhde kesti?
T. 16-vuotiaan seurustelevan teinin äiti.
Itse olen seurustellut vain mieheni kanssa ja seurustelu alkoi vasta 25-vuotiaana.
Kommentit (245)
Aloitin ensimmäisen suhteeni 14-vuotiaana ja se kesti kaksi vuotta. 16-vuotiaana aloittamani toinen suhde kesti vain pari kuukautta. Nyt olen 18-vuotiaasta seurustellut saman miehen kanssa ja häitä vietetään ensi kesänä.
Samassa suhteessa oon edelleen, tähän mennessä kestänyt kolme vuotta.
17-vuotiaana alettiin seurustella ja 19-vuotiaina erottiin. Olis kamala ajatuskin, että oltais yhä yhdessä.
16 vuotta tässä menty ja onnellisesti.Ei loppua näy!Hitsattu yhteen..neljä lasta.
25 vuotta ja jatkuu edelleen hyvissä tunnelmissa. T. Neliykköset
Olin kai 15 tai 16. Melkein kaksi vuotta kesti.
25 vuotta ja edelleen menee ihan ok. 2 lasta.
Olin 15v, kun aloitettiin surustelemaan ja kaksi vuotta sitä kesti.
14 vuotiaana tavattiin ja nyt viis vuotta myöhemmin edelleen yhessä :)
Mun eka oikea seurustelu suhde on kestänut 24 vuotta ja 10kk, jatkuu
Alkoi kun olin 19v
3 vuotta. Edelleen siis yhdessä
3kk. Mies meni inttiin, sen jälkeen väheni yhteydenpito. Koko suhde oli oikeastaan melko lapsellinen. Meillä ei ollut niin mitään yhteistä keskenämme. Ainoa hohto jutussa oikeastaan oli se, että sain minäkin vihdoin sanoa että minulla on poikaystävä.
Kesti muutaman viikon. Mutta tiedän yhden pariskunnan jotka ovat vieläkin yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:29"]Kesti muutaman viikon. Mutta tiedän yhden pariskunnan jotka ovat vieläkin yhdessä.
[/quote]
Obat olleet siis noin 13 vuotta nyt yhdessä.
Olin 15v seurustelun alkaessa, täytin samana vuonna 16v. Poikaystävä 3v vanhempi. Seurusteltu nyt 6 vuotta, kihloissa ollaan ja parin vuoden päästä häät.
8 vuotta