16-vuotiaana seurustelun aloittaneet. Kauanko ensimmäinen suhde kesti?
T. 16-vuotiaan seurustelevan teinin äiti.
Itse olen seurustellut vain mieheni kanssa ja seurustelu alkoi vasta 25-vuotiaana.
Kommentit (245)
Amiksen jälkeen lähdin au-pairiksi britteihin. Viisain päätös: opin tuntemaan itseni eli itsetuntemus lisääntyi ja itsenäistyin ja opin seisomaan omin jaloin. Kielitaito karttui huimasti. Teiniajan suhde kesti noin 3v
14 vuotta ja kaksi lasta. Kolmikymppisenä huomasin että elämänarvomme olivat ihan erilaiset, jotenkin siihen asti odotin että asiat muuttuvat ja muuttelin omia toiveitani miehen takia niin ettei kohta mitään toiveita ja haaveita ollut. Onneksi kolmikymppisenä voi vielä opiskella ja muuttaa elämänsuuntaa. Erosimme ystävinä, emme ole missään tekemisissä toistemme kanssa, ei ole tarpeellista. Lapset on jo niin isoja että hoitavat itse asiansa vanhempiensa kanssa. Erosta on yli kymmenen vuotta, kertaakaan en ole kaipaillut.
4,5 vuotta. Nyt olen 21 vuotias ja toista viikkoa sinkkuna, minä tein aloitteen eroon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 06:05"]4,5 vuotta. Nyt olen 21 vuotias ja toista viikkoa sinkkuna, minä tein aloitteen eroon.
[/quote] Nauti sinkkuudestasi,käy treffeillä,opi tuntemaan itsesi,matkustele,harrasta erilaisia uusia juttuja ja tärkein: älä kiirehdi uuteen suhteeseen.
10 vuotta olemme olleet yhdessä ja lapsiakin on. Naimisiin menimme muutama vuosi sitten. Olemme kasvaneet yhdessä aikuisiksi, ystäviksi ja perheeksi. Toivottavasti yhdessä vanhuuteen saakka. :)
Oisko pari kuukautta kestänyt. Olihan mulla suhteita jo paljon ennen sitäkin, mutta alle parikymppisenä ei paria kuukautta pidempiä ollut ja hyvä niin. Tytöt tykkäs musta ja minä tytöistä, eihän siinä silloin kannata paikalleen jumittua ja onneksi en sitä tehnytkään. Kyllä sitä kerkes vanhempana jumittua ihan riittävästi ja vähän liikaakin.
15-vuotiaana alkoi ja kesti päälle vuoden. Toinen seurustelusuhde alkoi siitä hetken päästä ja yhdessä ollaan vielä lähes nelikymppisinä.
Yhdeksäs vuosi menossa. Ensi vuonna häät. :)
Vähän reilu kolme vuotta, suhde loppui poikaystävän intin aikana kun ei nuorta miestä enää parisuhde kiinnostanut.
Minä vietin juuri häitä joissa pari oli alkanut seurustelemaan 16-vuotiaina, ovat nyt 25v eli suhdetta takana 9v. Itsekin olen puolisoni löytänyt 16-vuotiaaana, vuosia takana 9 joista 5 aviossa ja yksi lapsi.
Sitten kyllästyin tyyppiin ja koko siihen kahlitsevaan seurusteluun ja halusin taas olla vapaa.
kesti 5vuotta. Viimeiset kaksi niistä oli turhia. Olimme jo kasvaneet tosi erilleen.
Olin 14-vuotias kun aloin seurustella ja suhde kesti 8 vuotta :)
Olin 15 ja tällä hetkellä 17 vuotta suhdetta takana, josta puolet avioliittoa.
Kohta kolkytvuotta on kestänyt. Mies oli minua kulläkin vanhempi ei ollut teini kuten minä.
Käykö 17? Seurustelu ja sen jälkeen avioliitto on kestänyt 23 vuotta. Oma poika aloitti seurustelun 15-vuotiaana ja on seurustellut kolme vuotta.
Aloin seukata lukion ykkösen syksyllä jäi sitten vaihtarivuosikin kokematta kun piti nyhjätä kotona ja kaikki muutkin nuoruuden jutut. Kun lähdin opiskelemaan 300 km päähän niin lähdin onneksi sinkkuna ja vietin opiskelija elämää. Virhe olisi ollut muuttaa äidin tyköä suoraan yhteen. Eli kun lukio loppui niin loppui teinisuhdekin.