Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut puolivuotta masennuksen vuoksi

Vierailija
27.12.2012 |

sairauslomalla ja mieli tekisi palata töihin.. mutta

omasta kylästä en töitä saa, koska täällä kaikki tietävät kesäisen romahtamiseni ja psykosi masennukseni.

olen itse hoitoalan työntekijä.

en tiedä oikeasti jaksanko kiireistä hoitoalaa, kiukkusine työntekijöineen ja potilaita vielä tässä vaiheessa, mutta kun kotona ei enää tunnu olevan mitään tekemistä.

koska tiedän olevani valmis työelämään? en minä mihinkään eläkkeelle halua 40v!

niin ja tuo, että pitäisi mennä toiseen kaupunkiin töihin tietää päivittäin 100km työmatkaa.

kotona ei ole kivaa vaikka tästä maksetaan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla anonyymi s-postia? voisin laittaa viestiä..

Vierailija
22/24 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuulostaa tutulta kesäinen romahdus ja psykoosimasennus. kesällä monta itsemurhayritystä ja psykiatrian osastolla 8 kuukautta. nytkun vihdoin pääsin pois, sairaslomaa vielä 10+5kk toukokuuhun asti... olen siis 18, mutta en oo vielä käynyt lukion ykkösvuottakaan loppuun ja kouluun meno vaan viivästyy ja viivästyy. mullakin koulussa tiedetään tästä, eivätkä halua mua sinne 'vielä', kun pitää toipua rauhassa.... tässä koko talven ollu kotona, töihin ei pääse ja koulua ei suositella, ni sama juttu mullaki et alkaa kotona olo kyllästyttää. samaa mäkin oon miettiny että koska mä sitten oon valmis palaamaan kouluun? samat ongelmat vaikka 20 vuotta ikäeroa. mut vaikka mä en oo ehkä asiantuntevin ihminen neuvomaan, ni musta sä voisit kokeilla jotain muuta kevyttä työtä tai sitte vaan rohkeesti sinne toiselle paikkakunnalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nro 8?

Vierailija
24/24 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla anonyymi s-postia? voisin laittaa viestiä..

entäpä sulla, löytyykö anonyymi s- posti?

Pitäisköhän sellainen yrittää luoda?

Missä päin asustelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi