Lue keskustelun säännöt.
G: Käytätkö perinteistä hiirtä, vai koneen sormihiirtä?
27.12.2012 |
Itse en enää taida osata oikeata hiirtä käyttääkään. Kaikissa koneissa näpelöin sitä koneen sisäistä..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla