Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi vitsi, mulla on ollut aivan ihana joululoma! Ja vielä jatkuu! :)

Vierailija
26.12.2012 |

Perheen kanssa on ollut mukavaa, ollaan käyty anoppilassa ja minun vanhemmillani. On ollut hyvää ruokaa, mukavaa seuraa, leppoisaa yhdessäoloa.

Meillä kotona on jouluista ja SIISTIÄ, kaikki kaapitkin on ojennuksessa, olen siivoillut pitkin syksyä. Kynttilät palaa, ja mulla on tässä pöydällä punaisia tulppaaneita :)

Ei oo mihinkään kiire, ei oo mitään, mitä "pitäisi" tehdä, mä voin tämän joululoman olla miten vaan, tehdä mitä haluan, nukkua joka aamu pitkään, katsella hyviä elokuvia, lukea, juoda glögiä (hivenen terästettynäkin ;) ja nauttia lasten ja miehen seurasta. Oi kun on ihanaa, kaikki on hyvin! Mun elämässä ei tällä hetkellä ole kerrassaan mitään pielessä eikä mikään stressaa! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kohta arki alkaa ja jokailtaiset harrastusmenot. En vain tykkää pelkästään olo-oleiluista

Vierailija
2/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kohta arki alkaa ja jokailtaiset harrastusmenot. En vain tykkää pelkästään olo-oleiluista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todella nautin tästä, kun ei ole pakollista menoa mihinkään, ja kerrankin on aikaa vain olla. Saa aamulla suunnitella päivän tekemiset (tai tekemättä jättämiset) ihan sen mukaan, mikä sattuu huvittamaan. Harvinaista herkkua :)

ap

Vierailija
4/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todella nautin tästä, kun ei ole pakollista menoa mihinkään, ja kerrankin on aikaa vain olla. Saa aamulla suunnitella päivän tekemiset (tai tekemättä jättämiset) ihan sen mukaan, mikä sattuu huvittamaan. Harvinaista herkkua :)

ap

tekijäsukua, siksi tympäännyn oleiluun. Mutta jokainen toki taplaaa tyylillään, se on ok. t. 2