Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itsensä estoton kehuminen nykynuorten keskuudessa ihan tavallista?

Vierailija
25.12.2012 |

Onko sukupolven välisestä kuilusta kyse, kun minusta tuntuu todella oudolta nuoren naisen itsekehu. "Katso, miten paksut ja hyväkuntoiset hiukset mulla on, mun tisseillä on huomio baarissa taattu, pois saan hätistellä miehiä ympäriltä, kiva nauraa niille jälkeenpäin jne. kun kuolaa tissejäni joka paikassa." Eikä kerran, vaan oikeastaan jatkuvasti tällaista. Olenko vain eri sukupolvea, kun minusta tällainen on todella mautonta ja noloa. Itsekehujan ikä 20 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia.

Vierailija
2/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla huolissaan? Onko tällainen henkilö jotenkin... sekoamassa? Tätä kehuskelua on todella paljon ja liittyy yleensä miehiin ja omaan rintavarustukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen seuraillut naapureiden ja sukulaislasten FB seiniä jonkin aikaa, ja ne pursuaa tuollaista itsekehua. Tai vähintään kehujen kerjäämistä. Pelkkää omanapaista puhumista ja huomionhakua. Kaipa se on normaalia kehittyvälle lapselle.

Lapsilla siis ikää 14 v - 21v. Välillä kyllä tulee mieleen, että onko heillä kaikilla pirun huono itsetunto. Omituinen itsensä tsemppaaminen ja nostaminen jalustalle.

Näin nelikymppisenä kyllä ottaa silmään moinen käytös.

Vierailija
4/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ollut panevinani merkille tuollaisen, ehkä ne on lukeneet lehdistä ja muualta että pitää uskoa itseensä, jotta menestyy jne ja se menee vähän yli. Koska ei niitä oikeita taitoja ole sen enempää kuin edellisilläkään sukupolvilla vaikka itse uskoisi olevansa maailman paras- en siis sano, että pitäisi toisaalta uskoa olevansa epärealistisen huonokaan. Toisinaan itsekriittisyys tekee kuitenkin taitavammaksi kuin katteeton itseusko.

Vierailija
5/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan se vertaa itseään muihin niin lisättyihin. Onnea jos on luomusti tuollainen, mutta kun ei sekään riitä. Pitää hankkia kunnon yliopistotason koulutus, osata välttää luusereita, keskittyä laatu miehiin, osata pitää jalkansa rististä kaikille ei hyville ja keskittää panoksensa siihen parhaimpaan yksilöön. Ja silti olla itse fiksu, järkevä, toimelias, aktiivinen, utelias, nöyrä, kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi