Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön liitto!

Vierailija
25.12.2012 |

Täällä 4-kymppinen äiti valittaa seksittömästä liitosta, onko kohtalon tovereita. Vuoden verran tätä on kestänyt, seksiä harvoin, aivan liian harvoin. Alkaa jo iskeä välinpitämättömyys ja turhuus.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten otin eron. Olen vielä nuorikin, vasta kolmekymppinen. En halua surkastua!

Vierailija
22/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpertyy oman peiton alle kuuntelemaan yö:n pettävällä jäällä kappaletta, kerron jos meillä tapahtuu "jotain "aamuun mennessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee vaan, ja naiset vikisee, kun työntää sykkivää isoa m*lkkua pimperoon.

Ei tarvii olla ilman.

Vierailija
24/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... Kyl mäkin teen useampaa työtä, ja kyl muakin panetaa, mutta et sä voi käyttää rakasta ihmistä vain tarpeidentyydytystä varten! vittu ootte pihalla...!

Vierailija
25/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... Kyl mäkin teen useampaa työtä, ja kyl muakin panetaa, mutta et sä voi käyttää rakasta ihmistä vain tarpeidentyydytystä varten! vittu ootte pihalla...!

Vierailija
26/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä se on minun kannaltani ja mielestäni vielä järjettömämpää vaimoni kannalta koska hän on seksikäs nainen.

En sano että meillä kävi näin, mutta monesti kai suhteet alkaa näin että mietitään tulevaisuutta liian pitkälle koulujen jälkeen ja halutaan vaan helppo elämä. Siis hyvä työ, hyvä koulutus, hyvät ominaisuudet omaava kumppani, vaikkei se nyt ihan sykähdyttäisikään. Mut mitäs sitten kun kaikki on jossain määrin valmista ja helppoa. Jos se ei sitten koskaan sykähdyttänyt..

Se on fakta ettei tule muuttumaan, vaikkakin ihmiset muuttuu aina ja joskus jopa samaan suuntaan.

Mutta mistä elämässä on kysymys? Elämisestä maksimaalisessa mukavuudessa itsekeskeisesti? Kasvastusvastuussa jälkikasvun hyväksi? Usein kumppania vaihtaen ettei koskaan tarvi käsitellä omia tai toisen ongelmia?

Minä en omaa valintaani suosittele kenellekään, mutta minulle valinta on itsestäänselvä.Kasvatusvastuu ja elämänkumppanuus.

Tuohan on aivan järjetön määrä runkkaamista joka päivä, jos kerran kuukaudessa on seksiä ja se on vain 3% orgasmeistasi, vaikka et petä? Jos teillä on noin eritasoinen seksivietti ollut kaikki nämä vuodet niin ei se siitä tule enää suuresti muuttumaan. Vaimosi ei selvästikään halua sinua, ja kun et itsekään halua vaimoasi, siinä ei ole mitään järkeä kenenkään kannalta.

Eikö koskaan saa erota, edes tuollaisessa tilanteessa?

36v mies. Seksiä kerran kuussa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eli ei riittävästi mutta olen valinnut niin että muut asiat on tärkeempiä. Mutta sen se tekee että yhtään en kyllä vaimoani enää halua. Se on kämppäkaveri kenen kanssa täytyy jotain räpeltää sitten kun hän haluaa.

97% orgasmeista omin käsin sinä aikana.

Vierailija
27/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni elää seksittömässä suhteessa. Otan osaa. Mikä parisuhde se on jos ei ole seksiä? En kestäisi jos kerran kuussa tai muutaman kerran vuodessa. Olen luullut olevani nihkeä kun mulle riittäisi pari kertaa viikossa,mieshän haluaisi joka päivä. Kompromissi on meillä siitä väliltä.

Ei se ole parisuhde, se on ihmissuhde. Kimppakämppä? Elämänkumppanuus? Rakkausliitto? Miksi haluat sitä kutsua?

Vierailija
28/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v mies. Seksiä kerran kuussa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eli ei riittävästi mutta olen valinnut niin että muut asiat on tärkeempiä. Mutta sen se tekee että yhtään en kyllä vaimoani enää halua. Se on kämppäkaveri kenen kanssa täytyy jotain räpeltää sitten kun hän haluaa.

97% orgasmeista omin käsin sinä aikana.

Eli miten vähään oot valmis tyytymään? Ei se siitä parane enää.

kuulostaa omalta tarinalta. tässä aikansa kun on saanut turhaan vongata niin se kiinnostus loppunut. käyn sitten huorissa sen mitä ehtii ja varaa on. ei sitä joka päivä jaksa runkata. mutta näillä mennään, lapset, lapset...

No en kyl maksais.. 36v M

Vierailija
29/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nelikymppinen voi kokea vielä nautinnon hetkiä,vaikkei san oman miehen kanssa.Sorruin etsimään salasuhteen.

Vierailija
30/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin tärkeä osa parisuhdetta.Kokemusta on, melkein vuoden taukoja. Kyllä siinä on itsestä aika p****fiilis kun ei toiselle kelpaa lainkaan.

Onko se tärkeämpi osa parisuhdetta kuin lasten etu? Onko oma fiilis tärkeempi kuin kasvatusvastuu?

Eikö sivusuhde antaisi fiilistä?

Vierailija
31/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinais-suomesta

ota yhteyttä: ForXX@gmx.com

päiväkahvi kutsua odottava

Vierailija
32/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten on tyydyttävä seksittömyyteen?

Vierailija
33/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitossa, se on mun mielestä tosi paljon. Olen 3-kymppinen enkä halua enää elää kuin nunna.

Ero tulee. Haluaisin suhteen, jossa seksiä edes kerran viikossa tai pari kertaa kuussa. Normaalia intohimoa. Kiitos.

Vierailija
34/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoilleni ja siinä se sitten on.

"ai kun oli ihanaa", hän sanoo.

Tuollaista jo pari vuotta. Kerran kuussa runkkaa rinnoilleni, joskus pari kertaa.

Ei tällaista viitsi kukaan nainen. Minä eroan ja sillä siisti.

Vierailija
35/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne haluu vaan seksiä.

Vierailija
36/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 38v.Ja olen edelleen parisuhteessa.

Saman ihmisen kanssa?

Vierailija
37/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne haluu vaan seksiä.

Panee vaan.

Vierailija
38/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että lasten tulee olla tietoisia makuuhuoneen tapahtumista, mutta vanhempien parisuhde on lasten koti. Jos suhteessa pysytään lasten vuoksi niin se on aika iso risti lapselle kannettavaksi?!

Ja vaikka vetovoima olisi ollut valtava suhteen alussa, täytyy senkin eteen tehdä jotain.

Vierailija
39/49 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuilua n. 1-2 kertaa vuodessa. Pisin tauko muistaakseni 19 kk. On siihen jo tottunut, surin kyllä pitkään. Mutta katsoin sitten parhaimmaksi kuolettaa sellaiset tunteet itsessäni. En tiedä mksi mäin kävi. Miehellä paljon työreissuja ja välillä stressiä eikä saa unta. Tekee paljon töitä kotonakin. Harrastaa moottoripyöräilyä ja sanoo reissujen äijäkavereiden kanssa olevan parasta nollausta. Lapset teinejä eli valvovat myöhään. Viimeksi kaksin reissussa 8 vuotta sitten, 10-vuotishääpäivänä.

Vierailija
40/49 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko Suomessa oikeasti näin paljon onnettomia suhteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi