Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia haukkumasanoja käytät miehesi kanssa riidellessäsi?

Vierailija
25.12.2012 |

Meillä ne ovat niin kamalia (huorittelua, ulkonäön haukkumista) etten voi enää antaa anteeksi enkä unohtaa. Koko ajan soi päässä ne sanat ja ajatus miten huono ihminen hänen mielestään olen :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erimielisyydet selvitetään puhumalla, ei haukkumalla. Olen pahoillani että joudut sietämään haukkumista.

Vierailija
2/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin riidellään muutenkin. Ja tuollaiset "henkilökohtaisuuksiin" menevät haukkumiset ei mielestäni kuulu normaaliin parisuhteeseen..

Vierailija
4/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkuu "pelleksi", "oot ihan täysi pelle". Se on ruminta mitä kuulen ja loukkaa todella. Kuulen joskus, kun on ihan ympäripäissään. Tuota hän myös katuu ja pahoittelee seuraavana päivänä sydänjuuriaan myöten.

Minä sanon lyhytpinnaiseksi kuumakalleksi ja kärttyperseeksi, jos olen ihan raivoissani. Enpä muista minä vuonna olisin käyttänyt viimeksi.

Vierailija
5/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkui mua mm. "hullu koira", "umpihullu", "sun hampaat mädäntyy sun suuhun", jne. Emmä paljon huonommaksi jääny, mutta vähän.

Vierailija
6/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi jos oma mies haukkuisi huoraksi!

Vierailija
7/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tollanen luuseri?

Vierailija
8/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse yhtään kuuntelisi minkäänlaista haukkumista, varsinkaan ulkonäön haukkumista. Tuollainen käytös erimielisyystilanteissa kertoo ihmisen sivistymättömyydestä ja totaalikyvyttömyydestä ilmaista itseään muutoin. Kiertoon tuollaiset umpipskat.

Vierailija
9/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden aikana en ole käyttänyt yhtä ainoaa haukkumasanaa. Eikä mieheni myöskään. Lähde nyt hyvänen aika tuollaisesta suhteesta - kenenkään ei tarvitse kuunnella solvausta!!

Vierailija
10/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juurikaan riidellä. Jos ollaan molemmat tosi väyneitä niin silloin saattaa tulla ärähdettyä toiselle joka ei tee riittävästi kotihommia mutta silloinkin se on tyyliin "voisit sinäkin joskus imuroida". Haukkumasanoja ei ole kumpikaan käyttänyt toisesta ja yhdessä ollaan oltu 10 v.

Vierailija
11/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidat selvitetään haukkumatta toisiamme. Kirosanoja saattaa tulla jos hermot todella menee, mutta ikinä emme hauku toisiamme. Niitä kirosanojakin pyydämme jälkikäteen anteeksi.

Toisen ihmisen haukkuminen on keskenkasvuista ja kannattaa miettiä oikeasti että haluatko tuollaista suhdetta.

(Nythän tietysti olen tekopyhä ja sievistelijä ja vaikka mitä, mutta haukkuminen on lapsellista. Piste.)

Vierailija
12/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin White Trash (wt)-Horoperse on aika paljon käytetty.

Vierailija
13/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoperse

Vierailija
14/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä riitelen, huudan ja nalkutan, mutten alennu solvaamiseen.

Tai no, muutaman kerran olen "tyhmäksi" kutsunut.

Vierailija
15/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukkumasanoja. Niillä takaa riitelyn jatkumisen.

Jos nimitellään niin silloin ei enää riidellä asioista. Asioista voidaan sopia, tehdä kompromisseja ja riita päättää mutta miten sovit haukkumiset? Et mitenkään.

Jos haukkumasanat ovat pelissä niin kannattaa harkita eroamista.

Vierailija
16/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukkumasanoja. Niillä takaa riitelyn jatkumisen.

Jos nimitellään niin silloin ei enää riidellä asioista. Asioista voidaan sopia, tehdä kompromisseja ja riita päättää mutta miten sovit haukkumiset? Et mitenkään.

Jos haukkumasanat ovat pelissä niin kannattaa harkita eroamista.

Syyttelyä en myöskään siedä. Ja jos itse haukkuu tai syyttää, kannattaa tutkituttaa oma pää ja selvittää solmut, ennekuinetsii itselleen uuden uhrin.

Vierailija
17/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että mies on aivan käsittämättömän itsekäs eikä vaadi itseltään läheskään yhtä paljon kuin muilta.

Se on loukkaavaa ja tarkoitettukin sellaiseksi, se on nimittäin totta ja iso ongelma.

Jos mies kutsuisi minua huoraksi niin siinä ei olisi mitään järkeä, kun en ole huora.

Vierailija
18/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes riidan aikana.

Vierailija
19/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haukkumasanoja en käytä. Pyrin siihen, etä erimielisyydet ratkotaan rauhallisina. Jos huomaan, että en siihen pysty, niin poistun tilanteesta.

Vierailija
20/24 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän minua, meillä ei nimitellä.

Ei tuollaista miestä kannata pitkään katsoa...

17 yhdessä onnellisina