Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän tulevat vieraat

Vierailija
25.12.2012 |

Mitä sitä lisättävää otsikkoon. Ihmisiä tulossa näin aattona joita en voi sietää. Asumme ulkomailla, siitä aikaero. Noh, omapahan on häpeä kun tuli sovittua ja kutsuttua. Itsekeskeisiä ihmisperseitä. Pakko vain avautua jonnekin. Kiitos ja anteeksi. Toivottavasti muilla on mukavempi joulu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäkin jo olisi. Tulisivat jo että pääsisi niistä eroon.

Tuntuu pahalta olla tätä mieltä, mutta onko kaikista pakko tykätä? En minä epäkohtelias tai loukkaava ole, mutta joku roti sentään ihmisten käyttäytymisellä.

Ärrh.

Edelleenkin - kaunista ja rauhaisaa joulua kaikille teille muille! :) Minä kärsin omasta tyhmyydestäni nyt.

Jälkikommenttina vielä se, että en tällä viestillä kaipaa mitään "no kerro nyt mikä mättää" -kysymyksiä. Kunhan johonkin sai purkaa.

Vierailija
2/3 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta olla tätä mieltä, mutta onko kaikista pakko tykätä? En minä epäkohtelias tai loukkaava ole, mutta joku roti sentään ihmisten käyttäytymisellä.

Ärrh.

Edelleenkin - kaunista ja rauhaisaa joulua kaikille teille muille! :) Minä kärsin omasta tyhmyydestäni nyt.

Jälkikommenttina vielä se, että en tällä viestillä kaipaa mitään "no kerro nyt mikä mättää" -kysymyksiä. Kunhan johonkin sai purkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrh.

"mutta onko kaikista pakko tykätä" ..no nimen omaan! ei todellakaan. muakin ärsyttää samankaltanen juttu. mutta parempi kai avautua täällä netissä kuin käyttäytyä itse epäkohteliaasti.