Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait lahjaksi mieheltäsi?

Vierailija
24.12.2012 |

Entä mitä itse ostit hänelle?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai viimeisimmän Mad Menin ja kaksi pulloa kylpyvaahtoa sekä pullon hyvää punaviiniä.

Vierailija
82/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain pölykapselit, pyyhkijänsulat sekä 150€ lahjakortin kauneushoitolaan.

Minä ostin villahousut ;) Oli muuten ihan tohkeissaan villahousuista. Ihmetteli, miks niitä puuvillasia ja polyesterihirvityksiä edes valmistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain himoitsemani cd-soittimen, pari levyä, pari kirjaa ja suklaata.

Miehelle hankin housut, pari kirjaa ja dvd-boksin sekä lempisuklaataaan.

Vierailija
84/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä sain Remeksen viimeisimmän kirjan.

Miehelle ostin tummaa suklaata, pari dödöä ja 2 vuorokautta Naantalin kylpylässä illallisineen. Naantalin kylpylä on toisin sanoen "laatuaikaa perheen kanssa" (meillä on kaksi pientä lasta), pääsen itsekin nauttimaan siitä.

Molemmat todella tyytyväisiä :-). (Viime jouluna ja synttäreinä mä sain siltä kalliit toivomani lahjat. Tänä vuonna en toivonut mitään, mutta se kysyi, haluaisinko sen kirjan.

Vierailija
85/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenterin (muuta en tarvinnut). miehelle annoin lahjakortin hierojalle. mitä me lahjoilla, aikuisia me ollaan :)

Vierailija
86/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausimuumimukin ja Nomination-palasia.

Miehelle ostin kylpytakin ja sukkia.

Vähän mua harmittaa, etten muistanut ajoissa toivoa Tempur-tyynyä, mutta täytyy käydä ostamassa se itse. Niin pitkään olen sitäkin puhunut. Mieskään ei tuota toivetta enää muistanut.

Vierailija
87/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin reinot:-)

Vierailija
88/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie annoin miehelle viivakoodinlukijan, sukkia ja sisuja

Sain aivan mahtavan ihanan täydelliset saappaat

Vierailija
89/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI te asutte sellaisten miesten kanssa??? En haluaisin kyllä sellaisen iskän myös omille lapsille!

Vierailija
90/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä, tyhmä ihminen asut sellaisen ihmisen kanssa???? Itse olet valinut sellaisen miehen ja nyt ole vaan onnellinen. Itse en ikinä ottaisin semmosen miehen! Inhoan, kun naiset ovat niin tyhmiä! :/

Minun exäni osteli alkuaikoina ajateltuja (ei ihan kohdilleen aina osuneet) ja harkittuja lahjoja. Käytti aikaa niiden miettimiseen ja hankkimiseen. Sitten hän keskitti tarmonsa lapsiin, osti lapsille ties vaikka mitä (ja itselleen Xboxia, pleikkaria, pelejä jne. "lapsethan näistä tykkää"). Ja minä sain kirjan. Enkä koskaan edes kirjaa, jota olisin toivonut. Toivoin koruja tai jotain henkilökohtaista, sain kirjan. Yhtenä jouluna en saanut mitään. Yhdessä ainoassa paketissa oli minun nimeni, se oli se pleikkaripaketti. Vai xbox? En muista kumpi.

Minua nolotti, olimme vanhemmillani joulua. Kaikki muut sai puolisoiltaan lahjoja. Ja minä. En mitään. En oikeasti halunnut mitään ihmeitä. Ihan vain jotain pientä, että olisi se paketti, joka aukaista. Mutta ei. Ei mitään. Oli vanhemmiltani toki jotain pientä, mutta nekin taisivat sinä vuonna olla miehen kanssa yhteisiä lahjoja.

Niinpä niin, mies on nykyään exä. Hän ei ymmärtänyt yhtään mistä puhuin, kun sanoin, että olin pettynyt jouluun. Eihän hän voinut ostaa minulle koruja, kun ei ollut varaa timanttikoruihin. Eihän hän voinut ostaa minulle yöpaitaa, kun ei ollut vara silkkiyöpaitaan. Eihän hän voinut ostaa minulle sitätätätuota, kun ei ollut varaa kalleimpaan mahdolliseen. Justjust.

Vierailija
91/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivomani diorin poskipunan, alusvaatteita.

Vierailija
92/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös minulta hänelle 400 e arvoiset.

Vierailija
93/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfsin laukku (parin yön reissuille), laadukkaat urheiluliivit, vaelluskengät sekä ihanat polvimittaiset urheilu-/ulkoilusukat.

Itse ostin miehelle myös kengät sekä haltin alukerraston, perus alusvaatekamaa ja juoppohullun päiväkirjan.

Me ostetaan toisillemme aika usein urheiluun/ulkoiluun liittyviä asioita sekä toisinaan mies ostaa minulle koruja. Vuosi sitten sain noin 300euron kaulakorun, mutta nyt kielsin ostamasta koruja, kun niitä tällä hetkellä on.

Vierailija
94/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpytakin, päähineen, puseron, suklaata, kirjan, kravatin.

mies osti minulle silkkiyöpaidan, hajuvettä, toivomiani meikkejä.

Vierailija
95/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfsin laukku (parin yön reissuille), laadukkaat urheiluliivit, vaelluskengät sekä ihanat polvimittaiset urheilu-/ulkoilusukat.

Itse ostin miehelle myös kengät sekä haltin alukerraston, perus alusvaatekamaa ja juoppohullun päiväkirjan.

Me ostetaan toisillemme aika usein urheiluun/ulkoiluun liittyviä asioita sekä toisinaan mies ostaa minulle koruja. Vuosi sitten sain noin 300euron kaulakorun, mutta nyt kielsin ostamasta koruja, kun niitä tällä hetkellä on.

Vierailija
96/96 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kellon sain timanteilla. Oon ollut tosi kiltti.

Sai porakoneen ja jonkun pelin, hänen veli vinkkaa ja tilaa, mä vaan maksoin ja hain postista.

Juurihan iPad 3 vasta tuli ulos ja sä sait jo vitosen? BTW, se on iPhone 5 ja iPad3. Mutta sähän vaan unelmoit niistä. Ehkä olet nähnyt mainoksen? Buahhhahhhhaaa :)

Eli on siitä tuo nelonenkin tullut. Tuli tosi pian kolmosen jälkeen. Myydäänkö kolmosta edes enää, vai oliko se vain sen ½ vuotta myynnissä ennen nelosen tuloa?