Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Saitteko paljon rahaa lahjaksi?

Vierailija
24.12.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain vanhemmiltani 2000 euroa. saan saman joka vuosi. sen lisäksi sain suklaarasian ja siinä olivat kaikki lahjani. olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
2/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin taisin muiden lahjoihin hassata saman määrän rahaa mitä sainkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulu. Meillä on nyt tuliterä auto pihassa ja ei penniäkään velkaa. Lisäksi matka helmikuulle maksettu ja muutama tonni jäi vielä asuntolainan lisälyhennykseen.

Vierailija
4/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Fjäll Raven Kånken repun. Tai sit menee kavereitten kanssa '' ostoksille'' :DD

Vierailija
5/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on paljon maukkaampaa, kuin turhanpäiväinen tavara.

Vierailija
6/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulu. Meillä on nyt tuliterä auto pihassa ja ei penniäkään velkaa. Lisäksi matka helmikuulle maksettu ja muutama tonni jäi vielä asuntolainan lisälyhennykseen.

Vierailija
7/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joutuuko joku joskus tosiaan ottamaan AUTON OSTOA VARTEN LAINAA??? Ei voi olla todellista.

Vierailija
8/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joutuuko joku joskus tosiaan ottamaan AUTON OSTOA VARTEN LAINAA??? Ei voi olla todellista.

Vierailija
9/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 mulle ja miehelle, 50 lapsille. Vähän huono omatunto, kun on eläkeläinen ja me kuitenkin tienataan paremmin.

Vierailija
10/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä. Hän ei anna muuta. Joskus toivoisi jotain mielikuvituksellisempaa, mutta tämän saman olen saanut joka vuosi. No, ostan tänä vuonna pikku-matkan ystävättären kanssa helmikuulle ja laitatan ripset ja kynnet. Siinäpä se.

Vierailija
11/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmiltani, mummoltani sekä anopilta yhteensä. Jokavuotinen lahja, olen oikein kiitollinen. Mieluummin rahaa kuin tavaraa, jota en tarvitse.

Vierailija
12/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäisenä. Olen nyt 39v.

Vierailija
13/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ostoa varten lainaa. Jotkut vaan haluaa tehdä niin eikä säästää rahaa etukäteen.

Vierailija
14/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna minulla oli niitä muutamakin. Eräs tietty kallis matkalaukku ja kalliita keittiötarvikkeita (ole yh, joten olisin itse ostanut ne joka tapuksessa, eikä tule yhteiseksi esim. miehen kanssa).

Joinnakin vuosina kun en ole keksinyt mitään toiveita len saanut noin 500€. Nyt siis lahjat oli suunnilleen sen arvoiset.

Vierailija
15/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan annettu rahaa lahjaksi, lahjakortteja kyllä. Tänävuonna ei niitäkään koska viikon kuluttua ollaan "joululahjamatkalla"

Vierailija
16/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain harvinaisen paljon. 50 e omilta vanhemmiltani ja 25 e appivanhemmilta.

Vierailija
17/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on antanu varmaan n. 5 vuotta jo kaikille lapsenlapsilleen 50e lahjana, yleensä viel karkkii ja muuta päälle.

Sille tuo on helppo lahja, on jo niin vanha ettei jaksa kaupoilla käydä ellei aivan pakko ole. ja näin varmistuu seki et lahjan saaja saa varmasti hakittuu jotain mitä aidosti tarttee ja haluaa.

Mula ainaki tulee tarpeeseen, opintotuet ja lainat on jo kulutettu ku jouluna rahaa vaan palaa ja palaa..

vanhemmilta saan kuulemma myöhemmin myös rahaa vaatteisiin, todennäkösesti parisataa.

Vierailija
18/22 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan sain monia mukavia ( osa itsetehtyjä) ajatuksella valittuja kauniita lahjoja, joista olen hyvin iloinen ja onnellinen.

Jos aviomieheni antaisi minulle kolme tonnia, minusta tuntuisi perin perin kummalliselle, kuin julia robertsista leffassa pretty woman kun hän heitteli setelipinkkaa sängyn päällä ja sätki......

todennäköisesti tämä avis päättyisikin siihen kolmeen tonniin sitten....

Vierailija
19/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät anna toisilleen rahaa lahjaksi.

Vierailija
20/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti anna rahaa joululahjaksi toisille aikuisille? Mauttomuuden huippu! :D