G:Saitteko paljon rahaa lahjaksi?
Kommentit (22)
tosin taisin muiden lahjoihin hassata saman määrän rahaa mitä sainkin.
Hyvä joulu. Meillä on nyt tuliterä auto pihassa ja ei penniäkään velkaa. Lisäksi matka helmikuulle maksettu ja muutama tonni jäi vielä asuntolainan lisälyhennykseen.
.. Fjäll Raven Kånken repun. Tai sit menee kavereitten kanssa '' ostoksille'' :DD
Raha on paljon maukkaampaa, kuin turhanpäiväinen tavara.
Hyvä joulu. Meillä on nyt tuliterä auto pihassa ja ei penniäkään velkaa. Lisäksi matka helmikuulle maksettu ja muutama tonni jäi vielä asuntolainan lisälyhennykseen.
Siis joutuuko joku joskus tosiaan ottamaan AUTON OSTOA VARTEN LAINAA??? Ei voi olla todellista.
Siis joutuuko joku joskus tosiaan ottamaan AUTON OSTOA VARTEN LAINAA??? Ei voi olla todellista.
300 mulle ja miehelle, 50 lapsille. Vähän huono omatunto, kun on eläkeläinen ja me kuitenkin tienataan paremmin.
mieheltä. Hän ei anna muuta. Joskus toivoisi jotain mielikuvituksellisempaa, mutta tämän saman olen saanut joka vuosi. No, ostan tänä vuonna pikku-matkan ystävättären kanssa helmikuulle ja laitatan ripset ja kynnet. Siinäpä se.
vanhemmiltani, mummoltani sekä anopilta yhteensä. Jokavuotinen lahja, olen oikein kiitollinen. Mieluummin rahaa kuin tavaraa, jota en tarvitse.
En minkään ikäisenä. Olen nyt 39v.
Auton ostoa varten lainaa. Jotkut vaan haluaa tehdä niin eikä säästää rahaa etukäteen.
Tänä vuonna minulla oli niitä muutamakin. Eräs tietty kallis matkalaukku ja kalliita keittiötarvikkeita (ole yh, joten olisin itse ostanut ne joka tapuksessa, eikä tule yhteiseksi esim. miehen kanssa).
Joinnakin vuosina kun en ole keksinyt mitään toiveita len saanut noin 500€. Nyt siis lahjat oli suunnilleen sen arvoiset.
Meillä ei ole koskaan annettu rahaa lahjaksi, lahjakortteja kyllä. Tänävuonna ei niitäkään koska viikon kuluttua ollaan "joululahjamatkalla"
Sain harvinaisen paljon. 50 e omilta vanhemmiltani ja 25 e appivanhemmilta.
Se on antanu varmaan n. 5 vuotta jo kaikille lapsenlapsilleen 50e lahjana, yleensä viel karkkii ja muuta päälle.
Sille tuo on helppo lahja, on jo niin vanha ettei jaksa kaupoilla käydä ellei aivan pakko ole. ja näin varmistuu seki et lahjan saaja saa varmasti hakittuu jotain mitä aidosti tarttee ja haluaa.
Mula ainaki tulee tarpeeseen, opintotuet ja lainat on jo kulutettu ku jouluna rahaa vaan palaa ja palaa..
vanhemmilta saan kuulemma myöhemmin myös rahaa vaatteisiin, todennäkösesti parisataa.
sen sijaan sain monia mukavia ( osa itsetehtyjä) ajatuksella valittuja kauniita lahjoja, joista olen hyvin iloinen ja onnellinen.
Jos aviomieheni antaisi minulle kolme tonnia, minusta tuntuisi perin perin kummalliselle, kuin julia robertsista leffassa pretty woman kun hän heitteli setelipinkkaa sängyn päällä ja sätki......
todennäköisesti tämä avis päättyisikin siihen kolmeen tonniin sitten....
Aikuiset eivät anna toisilleen rahaa lahjaksi.
Ei kai kukaan oikeasti anna rahaa joululahjaksi toisille aikuisille? Mauttomuuden huippu! :D
sain vanhemmiltani 2000 euroa. saan saman joka vuosi. sen lisäksi sain suklaarasian ja siinä olivat kaikki lahjani. olen oikein tyytyväinen.