Mitä sait lahjaksi mieheltäsi?
Kommentit (96)
Kaulahuivin, lompakon, hopeisen sormuksen, kuulokkeet ja kolme eri kokoista meikkipussia. Ei kalliita mutta tarpeellisia ja kivoja lahjoja. Itse ostin hupparin ja mokkanahkaiset hanskat.
Korsin laukun (tätä olin toivonnut), Nokia Lumian (tuli ihan yllätyksenä), lahjakortti alusvaatekauppaan (tätä osasin odottaa), lahjakortti jalkahoitoon ja juoksupipo. Ostin miehelle satiinilakanat ja kirjan.
Itse sain sit sellasen paljon parjatun kodinkoneen, eli monitoimikoneen :D olin kyllä maininnut että sellanen olisi tarpeen, ja kyllähän se onkin.. Miehelleni osti takin. Käytännöllisiä lahjoja olemme kyllä yleensäkin ostaneet toisillemme. Mutta yleensä vain yhden lahjan, eikä se välttämättä ole ollut edes kallis. Lapselle ostetaan sitten muutama enempi. Ostetaan kyllä muulloinkin lahjoja jos osuu eteen löytöjä.
-kylpytakin
-kalenterin
-rannesuojukset kahvakuulatreeneihin
-lahjakortin kampaajalle
itse annoin miehelle lahjaksi
-sukkia
-kalsareita
-kauluspaidan (ei ihan halvinta mallia)
-nahkaisen olkalaukun (läppärin kuljettamiseen)
-iPad minille kotelon
Kyllä mulla hieman paha mieli on. Kaikille muille oli kuusenalunen täynnä paketteja ja itse en saanut yhtäkään pakettia.
Itse olen ostanut hänelle harrastusvälineitä(kallis harrastus) ja tänä vuonna miesten ihonhoitotuotteita..
100 euroa, ja vaaleenpunaset Reinot.
Itse ostin miehelle toppatakin ja -housut.
En olis uskonu että tuo oikeesti niin kusipää on! Itse ostin hälle muutaman lahjan ja vaivaakin niiden eteen näin ja vihjailun aloitin jo kuukaus sitten että mulla jotain olis ja pientä toivomuksen tynkää heitin ilmaan niin tää ei vaivautunu ostamaan mitään! Arvostus taas kohillaan
- laadukkaan deodorantin, jota olin toivonut
- jumpsuitin :D
- korvakorut
Annoin:
- kirjan (Folletin uuden)
- Angry Birds-tuotteita pari
- Liput Rock The Balletiin! (Odotin että mies ostaa liput Queen -musikaaliin, mutta ei .. )
Olin himoinnut sitä koko syksyn, joten oli turvallinen hankinta mieheltä (tai poikaystävältä, miten sitä tykkää kutsua. Tosin nyt sen kun omistan niin olen huomannut että se on ihan hirmuisen voimakas ja imelä! Hyvältä se siltikin tuoksuu :)
Miehelle ostin Cliniquen ihonhoitotuotteita, hiusgeeliä, toilettilaukun, olohousut, merinov-villasukat, suklaata. Kaikki siis yhdessä paketissa, mies oli kaikkia nuita joskus voivotellut tarvitsevansa (muttei se ikinä meinaa saada aikaiseksi niitä hankkia) niin hankimpa minä sitten nohevana naisena sille kaikki kerralla :)
Sain Kalevalakorun ja lempparituoksuani. Ostin hänelle Gantin neuleen.
Vedenpitävän kameran + Vain elämää CD:t ja Sing Star -pelin.
Tosi kivat lahjat.
Miehelle ostin Haglöfsin vedenpitävän pro-sarjan repun ja Leppävaara -aiheisen kirjan.
Nälkäpeli-Vihanliekit-Matkijanärhi -kirjan
Twilight Houkutus dvd
Twilight Uusikuu dvd
Tohvelit
Festivo kynttilänjalan
Turmion kätilöt kokoelma cd
Miehelle ostin:
Vyö
Joku toisesta maailmansodasta kertova kirja
Taistelu Näsilinnasta 1918 dvd
Tuulihousut
Sukat
Molemmat vain elämää cd-levyt ja lahjakortin sisustusliikkeeseen sekä willow treen patsaan joita kerään. Miehelle ostin pulmapelin, painoin lasten kanssa paidan ja ulkoiluun teknisen alusasun.
kaksi kirjaa ja ulkohousut. Mä sain kolme kirjaa ja lumia 800 -puhelimen.
Hänelle ostin karaokelaitteen, Ilkka Remeksen Seriffin sekä Rambo I-III -DVD boksin.
Mies sai toppapuvun ja Bossin suihkugeelin. Oltiin molemmat tosi tyytyväisiä.
joka siis sovittiin ja maksettiin jo ennen joulua. Perjantaina lähdetään Karibian risteilylle 2 viikoksi :)
sydämenmuotoista tuoksusaippuaa. Oikein ihana lahja ja juuri sitä, mitä toivoinkin. Miehelle ostin jo kesällä alesta yhden toivomansa historiaopuksen ja vielä ennen joulua ostin hänelle uuden pyjaman, koska sellaiselle oli tarvetta. Sovimme, että ostamme toisillemme aika halvat lahjat huonon rahatilanteen takia.
Itse sain lahjaksi kolmen kilon puntit. MInulle suurin lahja on se etten saa mitään turhaa krääsää ja sälää. Ei meille mahdu kun asutaan niin ahtaasti.