Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait lahjaksi mieheltäsi?

Vierailija
24.12.2012 |

Entä mitä itse ostit hänelle?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 50 metriä etumatkaa

Vierailija
42/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tiskasi ja laittoi kaikki ruoat jaakaappiin. Pesi hellan ja tasot.

Lahjaksi sain uuden lapparin ja han sai henkilokohtaisia lahjoja joita en rupea listaamaan.

Syodessamme keskustelimme suomalaisten naisten tasa-arvosta, miten aviomiehilla on varaa matkustella ja vaimot ja lapset jaavat kotiin kun ei ole varaa lahtea mukaan. Kuunteli silmat pyoreana ja vihdoin sanoi etta minahan taidan olla aikamoinen kultakimpale!

Niin onkin vaikka on vahan vaaranvarinen ja muslimiksi syntynyt, kinkku kuitenkin maistui ja sita riittaa viela moneksi paivaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi vähän herkkuja, joista pitää. Olisi toivonut polvenlämmittimiä pyöräilyyn mutten löytänyt sellaisia tähän hätään.

Itse sain toivomani muistivihon. Nämä lahjat olivat enemmänkin siksi, että jotain olisi meille aikuisillekin. Mielestäni enemmän oikeaksi lahjaksi olen juuri joulun alla ostanut taulun ja toisen ostan varmaan ihan lähipäivinä ja lisäksi on ostettu kylpyläloma. Näistä mikään ei kuitenkaan paljastunut joulusäkin paketeista.

Vierailija
44/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyynkuollut suhde.

Vierailija
45/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tilasin meille halpislahjamatkan loppiaiselle plus ostin miehelle vähän karkkia. Mies oli ostanut mulle Kalevalan kaula - ja korvakorut..

Vierailija
46/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin myös kirjan ja dvd-boxin (toivelahjat) ja olohousut. yllätyksenä Olen tyytyväinen. Meidän lahjat on yleensä tällaisia.

Vierailija
47/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hänelle taulutietokoneen, farkut, 2 paitaa, yöpuvun ja oloasun, joita oli toivonut sekä yllätyksenä grillin, josta taannoin haaveili. Ja tietty vielä sukkia, suklaata ja muuta pientä.

Vierailija
48/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainot oli ihanin, toivoin niitä.

Ostin itse ipadin, kaksi dvd:tä, kirjan ja paidan.

Vierailija
49/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annoin itse Musen keikkaliput. Sanoin toivovani, että ottaa mut keikalle mukaansa. :D

Vierailija
50/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lahjoja jouluna enkä syntymäpäivänä, koskaan... Tänä vuonna en ostanut miehelle mitään ja tuloksena pään aukomista. Eipä tuo osta lapsillekaan koskaan mitään. Eikä osallistu muutenkaan jouluna kuluihin eikä kyllä lastenkaan kuluihin. Kaikkeen tottuu...

Vierailija
51/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime Jouluna mies teki kolme pitkää reissua ostaakseen minulle Joululahjan, mutta ei saanut ostettua mitään. Rahat se kyllä käytti johonkin.

Syntymäpäivänikin tuo on pilannut jo ties kuinka monena vuonna haastamalla ensin riittaa ja lähtemällä pois.... Lahjaa, eikä korttiakaan antanut

Noh... En hankkinut miehelle lahjaa, kuten ei hänkään minulle.

Mies käyttäytyy muutenkin kuin minulla ei hirveästi olisi väliä kunhan teen kotona kaiken ja pidän turpani kiinni. Persettä toki myös vaatii.

Olen eroamassa hänestä. En jaksa tätä paskaa enää. LAhjoilla ei niinkään merkitystä, mutta eipä minulla kuitenkaan ole arjessakaan mitään muuta merkitystä kuinet ja lapset ja hän saa elää omaa elämäänsä kaiken tuon ohella, minusta viis

Onkohan exälläni salainen kaksosveli ;D

Vierailija
52/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaa ja yhden yllätyskirjan lisäksi. Mies sai minulta housut, paidan ja neuleen, ne käytiin ostamassa jo aiemmin. Lasten lahjoihin panostettiin enemmän, he ovat jo opiskelijoita, joten rahan tarve on pohjaton.

Itse olen huono ostamaan miehelle mitään, oikeastaan sama menee toisenpäinkin. Joulussa panostamme nykyisin enemmän hyvään ruokaan.

Tuolla aiemmin ketjussa joku kertoi autotarvikkeista, joita on mieheltä saanut. Meillä minä saan äitienpäivälahjaksi autooni vuosihuollon ja synttärilahjaksi auton katsastuksen. Niistä lahjoista tykkään kovasti.

Vierailija
53/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjakortin kauneushoitolaan. Tykkään, mies hankkii mieluummin tuollaisia kuin tavaraa. Itse ostin hänelle paksut villasukat aitoa lampaan villalankaa ja 2 kirjaa, Valtaoja ja Wahlroos. Vaikutti tyytyväiseltä. Nyt koko perhe maataan sohvilla ja sängyillä ja luetaan hiljaisuuden vallitessa.

Vierailija
54/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinakin jouluina olen saanut ja nyt jäi hieman hölmistynyt olo kun kuusen alla ollut lahjavuori meidän perheessä jaettiin.

Itse annoin useamman.

Hauska lukea täältä saaduista toivelahjoista ja muistakin.Aion toivoa ensi jouluna villasukkia. Ehdin ainakin neuloa ne itselleni, jos ei muuta.

Hyvää joulua!

Vierailija
55/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takas. Lähden ystävän kanssa.

Uhkaili kyllä ostavansa vain menolipun, mutta heltyi näköjään.

Vierailija
56/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kanssa noin kun lapset olivat vielä pieniä. Nyt kun ovat jo teinejä, niin saan aina lahjoja :). Mies kun ei vaan osaa muistaa mua lahjoilla näköjään. Itse kyllä odottaa aikamoista lahjavuorta...

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
57/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pari kirjaa, en muuta. Itse ostin neuleen ja kirjan. Lahjojen ostaminen on vaikeaa, emmekä kumpikaan "tarvitse" mitään. Voimme hemmotella itseämme ja toisiamme arkenakin. Ostamme lahjoja yleensä silloin, kun törmäämme johonkin, mistä tiedämme toisen pitävän.

Vierailija
58/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pusun ?

Vierailija
59/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleistä suklaata, koruja, viikon loma yhdessä keväällä, robotti imuri jota mies itse tulee käyttämään jos tarvetta viikkosiivoojan käyntien välissä joskus tulee, esiliinan (olemme menossa itämaisen ruuan valmistus kurssille yhdessä keväällä, nam), hyvää aamuseksiä. Ja junioritkin saivat isukilta toivomansa, vanhin "lahjakortin" autokouluun (minä laitan sitten kauppakirjat parilla eurolla vanhasta E-mursustani (joulun alla hankittiin paremmin tarpeisiini sopiva menopeli, ja tästä vanhasta ei saanut meidän mielestä riittävää, hyvitystä joten myyköön juniori sen ja hankkikoon jonkun nuorelle miehelle paremmin sopivan menopelin). Nuorempi pojista sai saman arvosta salkun täytettä. Ruoka oli hyvää, ja seura täydellistä. Nyt rentoudutaan lukien ja syöden...

Vierailija
60/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totesi että jos saa minulta yhdenkään paketin niin se lentää avaamattomana takkaan.

Näin meillä...