Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait lahjaksi mieheltäsi?

Vierailija
24.12.2012 |

Entä mitä itse ostit hänelle?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime Jouluna mies teki kolme pitkää reissua ostaakseen minulle Joululahjan, mutta ei saanut ostettua mitään. Rahat se kyllä käytti johonkin.

Syntymäpäivänikin tuo on pilannut jo ties kuinka monena vuonna haastamalla ensin riittaa ja lähtemällä pois.... Lahjaa, eikä korttiakaan antanut

Noh... En hankkinut miehelle lahjaa, kuten ei hänkään minulle.

Mies käyttäytyy muutenkin kuin minulla ei hirveästi olisi väliä kunhan teen kotona kaiken ja pidän turpani kiinni. Persettä toki myös vaatii.

Olen eroamassa hänestä. En jaksa tätä paskaa enää. LAhjoilla ei niinkään merkitystä, mutta eipä minulla kuitenkaan ole arjessakaan mitään muuta merkitystä kuinet ja lapset ja hän saa elää omaa elämäänsä kaiken tuon ohella, minusta viis

Minä kyllä huomioisin naistani jouluna, ja muutenkin. Mutta eihän minua kukaan huoli, kun olen se Tavallisen Tylsä Kunnon Mies.

Vierailija
22/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kellon sain timanteilla. Oon ollut tosi kiltti.

Sai porakoneen ja jonkun pelin, hänen veli vinkkaa ja tilaa, mä vaan maksoin ja hain postista.

Juurihan iPad 3 vasta tuli ulos ja sä sait jo vitosen? BTW, se on iPhone 5 ja iPad3. Mutta sähän vaan unelmoit niistä. Ehkä olet nähnyt mainoksen? Buahhhahhhhaaa :)

5 on ja puhelin. Mä en näistä tiedä mitään, pahoittelen tyhmyyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi Bruno Bananin hajuvettä, Magic Woman ja Pure Woman. Rannekellon. Konvehteja. :)

Ostin hänelle collegetakin ja kauluspaidan.

Vierailija
24/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta joulussa on lasten ilo, ruoka, aika, kiireettömyys, rakkaus, saunominen, ei materia.

Vierailija
25/96 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä, tyhmä ihminen asut sellaisen ihmisen kanssa???? Itse olet valinut sellaisen miehen ja nyt ole vaan onnellinen. Itse en ikinä ottaisin semmosen miehen! Inhoan, kun naiset ovat niin tyhmiä! :/

Vierailija
26/96 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- UGG Australia Bailey Button kengät

- Miss Dior hajuvettä

- kirjan

- lapaset

- Body Shopin karpalon tuoksuista vartalovoidetta

Mies sai minulta lahjaksi:

- Mulberryn kaulahuivin

- kirjan

- neuleen

- ulkoilulakin ja lapaset

- viktor rolf spicebomb tuoksun

Vierailija
27/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisihonhoitoa. Minttu suklaata ja pesunestettä suihkuun. Ei muuta sovittiin, minä ostin miehelle 2 paistinpannua1

Vierailija
28/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaneet lahjoja toisillemme. Välipäivinä lähdemme etelään lomalle, joten se on yhteinen joululahjamme.

Vierailija
29/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastikään synttärit. Sain autoon kompressorin, jolla voi täyttää auton rengasta joka vajuu - mieluummin olisin ottanut lahjaksi sen, että hän hoitaisi auton rengashuoltoon, kun kuitenkin se pitää tehdä, mutta ennätin sanoa, että semmonen kompressosi olisi kiva, kun rengas vajuu.

Nyt jouluksi sain lahjaksi autooni puolipeitteen, josta niinikään mainitsin, että alkaa tämä oma olo olla sellainen että arkisia autotarvikkeita enää tarvitsee, puolipeitteelle olisi käyttöä.

No niin, se sitten tuli lahjaksi.

Myös miehellä oli synttärit ja isänpäivät lähekkäin, en ostanut mitään. Jouluksi annoin nipun sukkia ja suihkugeeliä tai jotain sellaista.

No niin, emme asu samassa osoitteessa, parisuhdetta meillä ei ole, eikä oikein kumppanuuttakaan, minusta siis. Miehelle tämä on hyvä, ja hän kertoo rakastavansa minua ... ja plpaaplaa.. aivan kuten nämä jännittävät ja yllätykselliset lahjatkin osioittavata.. minä taas olen parhaillaan irtautumassa hänestä.

Vierailija
30/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle myös kirja ja huppari.

Vastoin kaikkia muita aavemammoja, rakastan pörrösukkia:)

Parasta joulussa on lasten ilo, ruoka, aika, kiireettömyys, rakkaus, saunominen, ei materia.

Vierailija
31/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kaunista kynttilää, mukin (jossa hyvin merkitykselliset tekstit) ja upeat timanttikorvikset.

Itse annoin miehelle

-perhojen säilytysrasian

-kalastuskirjan

-olohousut

-kalsarit+sukkia

-kännykän autotelineen

-Armanin tuoksupakkauksen (tuoksu+ 2 muuta tuotetta)

-Isäntä-ensiapupakkauksen

-Canvas-taulun hääkuvastamme (on pitkään valittanut kun meillä ei ole mitään hääkuvaa esillä)

Olimme molemmat tyytyväisiä. :)

Vierailija
32/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TArkoitat varmaan Anthony Beeverin kirjaa. Harmittaa kun en uskaltanut ostaa sitä, kun en tiennyt, oliko mies lukenut sen jo. Ei ollut.

Nälkäpelisarja on tosi hyvä. Minulla meni yksi viikonloppu sitä lukiessa. En paljon sohvalta malttanut nousta.

Ihanat lahjat teillä. Olisi kelvannut kummankin lahjat minullekin

Nälkäpeli-Vihanliekit-Matkijanärhi -kirjan

Twilight Houkutus dvd

Twilight Uusikuu dvd

Tohvelit

Festivo kynttilänjalan

Turmion kätilöt kokoelma cd

Miehelle ostin:

Vyö

Joku toisesta maailmansodasta kertova kirja

Taistelu Näsilinnasta 1918 dvd

Tuulihousut

Sukat

Vierailija
33/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuotena ei sitten tulekaan mitään. Välillä ottaa päähän, kun ei edes äitienpäiviä toivota.

Vierailija
34/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 100e lahjakortin sisustusliikkeeseen, toivomani cross fit-kurssilahjakortin, ihanaa suklaata, kartio kaatimen itse rikkomani tilalle ja pari uutta teema-mukia & miehen itse tekemät lahjakortit hierontaan, ravintola-illalliseen, ymym.

Mies sai Superdryn boksereita ja t-paidan, uuden tuoksun, samaa sarjaa partabalsamin ja suihkugeelin, uudet niken verkkarit, 2kg tummaa suklaata. Esijoululahjana ostin blenderin (en malttanut odottaa jouluun saakka että sain antaa sen)

Minusta lahjojen antaminen (ja saaminen!) on ihanaa! Olisin ihan hyvin voinut laittaa tuon 300€ sileäksi omaksi ilokseni tai olisin voinut säästää "arkimenoihin", mutta ennemmin vähän tuhlaan rakkaiden ihmisten lahjoihin ja tankkaan loppukuusta visalla & jätän ulkona syömiset pariksi kuukaudeksi.

Olen myös pienituloinen, käteen jää reilusti alle 2000€/kk.

Vierailija
35/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en esittänyt toivomuksia, eikä mies käy oma-aloitteisesti juuri muissa kuin ruokakaupoissa. Olisi varmaan sittenkin pitänyt kun lapset vähän ihmetteli etten saanut lahjaa. Tykkään käydä ostoksilla ja ajattelin että menen sitten alennusmyynteihin ostamaan itselleni jotain kun nyt ostin lapsille lahjoja. Ja miehelle Tempur-tyynyn, minulla sellainen jo on.

Vierailija
36/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei toivonut mitään, sai pari paitaa.

Vierailija
37/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle 2 lapaset, 2 sormikkaat ja 2 askia tupakkaa..ja paketin Angry Birds-kahvia... :)

Minä sain lahjakortin hiustenleikkuuseen, kulmien muotoiluun ja manikyyriin...

Vierailija
38/96 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirjan.

Sain hajuveden ja vartalovoiteen (Armani), sekä kortin, jossa luvattiin viedä minut talvilomalla Malediiveille. Annoin sitten myös piparia.

Vierailija
39/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on jo tänään käytetty runsaasti, kun on saatu joulu pulkkaan ja lapset nukkuvat onnellisina.

Itse annoin miehelle Whiskyä ja Reinot. Itse olen perineteinen kossutyyppi,en tykkä kikkailla viinaksien merkeillä.MUt toki miess sai toivomaansa mallasviskiä.

Olemme molemmat tyytyväsiä. Huomenna on vielä kuitenin molemmilla jäljelläkin jotain vaikka perinteisesti valvomme aika myöhän ja nautiskelenme nestemäisiä lahojamme. Ja emmeole missöään sikakännissä että turha on siellä olla huolissaab rakkaat mammaset.

Hyvää joulua kiikille!:)

Vierailija
40/96 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälle ostin lahjakortin mittatilausfarkkuihin sekä kirjan.