Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin me saamme kutsun jonnekin?

Vierailija
24.12.2012 |

Olen hyvä kokki, leivon mielelläni ja järjestän juhlia monta kertaa vuodessa sukulaisille ja ystäville. Nyt olen ollut pari kuukautta todella väsynyt ja en ole saanut juuri mitään aikaan arkisen puurtamisen lisäksi. Kotini on kaaoksen vallassa, ja hädintuskin saan aikaan lapsille joulupuuhia ja joulutunnelmaa. Pidän tärkeämpänä leipoa lasten kanssa pipareita kuin siivota. Mutta sen takia en halua kutsua ketään kotiini, enkä ole juuri pitänyt yhteyttä ystäviin. Kukaan ei ole kutsunut meitä minnekään kyläilemään - kaikki odottavat että minä kutsuisin heidät valmiiseen pöytään. Harmittaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää kutsua heidät vai miten tiedät, että ne odottaa kutsua sun valmiiseen pöytään?

Vai voisko olla niin, että muillakin on omia kiireitään eikä käy mielessä, että sut pitää kutsua kesken heidän jouluvalmistelujensa. Ja jos olet todella väsynyt ja se ääneen sanonut, niin tietty ne kuvittelee, että sä olet väsynyt etkä jaksa.

Vierailija
2/2 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin olettanut että monivuotiset ystäväni olisivat ottaneet minuun yhteyttä - mutta ei. Ilmeisesti ystävyytemme perustuu siihen, että minä jarjestän heille hupia ja pyytelen heitä tulemaan kyläilemään. Tarjoilut ovat aina olleet viimeisen päälle... nyt kun en kutsu heitä, niin minua ei muisteta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla