Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumbossa tänään käyneitä?

Vierailija
23.12.2012 |

Oliko hirveän ruuhkaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä auto kotiin, en meinannut edes pois päästä ruudusta, vaikka olisin tehnyt seuraavalle tilaa!

Itse olin siellä jo ennen avaamisaikaa.

Vierailija
2/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä auto kotiin, en meinannut edes pois päästä ruudusta, vaikka olisin tehnyt seuraavalle tilaa!

Itse olin siellä jo ennen avaamisaikaa.

Autolla olen menossa, mutta ehkä jätän iltaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista varata aikaa jonotteluun :)

Vierailija
4/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo12 kun J aukesi olimme siellä, hakemassa Stockan herkun tilausta ja silti piti odottaa omaa vuoronroa n.45min.

Ja klo13.05 parkkihallissa autolle menossa ja paikkakyltit vilkkui punaisina ettei ole tilaa lisäautoille.

Vierailija
5/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä samaan aikaan, pääsin parkkihalliin suoraan sisään ja parkkipaikkakin löytyi heti.

Vähän kyllä nauratti kun näin minkälaiset jonot toisella puolella Jumboa oli (Stockan alla) ja miten typerät ihmiset jonottivat alemmissa parkkikerroksissa kun ylempänä oli tyhjää vaikka kuinka paljon.

Kävin Prismassa, melko paljon ihmisiä, mutta ei mikään vuoden pahin ryysis. Kassalle pääsi parissa minuutissa.

Odotin pahempaa ruuhkaa.

Klo12 kun J aukesi olimme siellä, hakemassa Stockan herkun tilausta ja silti piti odottaa omaa vuoronroa n.45min.

Ja klo13.05 parkkihallissa autolle menossa ja paikkakyltit vilkkui punaisina ettei ole tilaa lisäautoille.

Vierailija
6/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro muille, mihin parkkiin kantsii ajaa ;)

Olen itse huomannut saman, että ihmiset ei oikein osaa käyttää Jumbon parkkia tehokkaasti hyödykseen. Monet tunkee niihin täpötäysiin kerroksiin (tai ulos), vaikka toisaalla on tilaa. Olen ollut vain tyytyväinen, jääpähän itselle rauhallisempia parkkitiloja jäljelle. Toisaalta, hankalahan se on harvemmin käyvien näistä tietää. Ja näinä ruuhkahuippuina taitaa olla paikat täynnä joka puolella.

Ap, joka lähtee kokeilemaan onneaan

Vierailija
7/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jä kommentoi vain tuota Prisma/cittari-parkkihallia jossa muka vähemmän ruuhkaa. Ei ole niin näin joulun alla.

Vierailija
8/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halli näytti täydeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän