Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TOUKOMASUT uuteen jouluviikkoon***

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on perjantai ja enää 4,5 tuntia töitä!!!!

Hyvä ehdotus muuten tuo alku- ja loppuviikon pinot, kun näkyy, että meitä toukokuisia on jo näin runsaasti ja viestejä tulee tosi kivasti : )

Meillä edessä siis tänään pikkujoulut ja huomenna olisi tarkoitus mennä tekemään loput joululahjaostokset...siis olisi tarkoitus, mikäli isäntä ei vedä tänään itseään ihan tukkoon....kärsiköön sitten kalpeana krapulaansa, kun mä lastaan kärryjä ; ) Hih hih...

Omaan napaan ei kuulu mitään erikoista, vatta on kyllä ihan yhdessä viikossa tullut huomattavasti isommaksi, nekin jotka eivät tienneet että odotan, tietävät nyt ihan varmasti.

Hyvää viikonloppua kaikille : )

Laura rv 19+4

Vierailija
82/92 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa..viikonloppuun enää 4,5 h. lapset menevät isälleen tänä viikonloppuna niin jos saisin nyt vihdoinkin sen joulusiivouksen tehty. mieskin saa nyt vaan luvan auttaa vaikka ei haluais. nukkuakin saa niiiin paljon kuin haluaa. jos sit saa unta. =/

No, nyt pitää mennä esi-siivoomaan niin ei jää kaikki illaks. eilen jo vähäsen aloitin. milloinkohan iskee se keskiraskauden energisyys. mun mielestä energisyys on aika kaukana ja pahoinvointikin on tullu vähän takaisin. närästyksiä on melkein koko ajan mut ne Renniet saa mut voimaan tosi pahoin. =(

Hyvää vloppua ja voika hyvin!!

my_selene ja Remppa rv 15+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan kaikille... sain revittyä itseni tunti sitten sängystä ylös. Ihanaa kun aamusta saa nukkua kun illalla tosiaan ei se uni meinaa kovin helpolla tulla ja meillä muutenkin tahtoo tuo nukkumaanmeno ajoittua aina aikaisintaan puoleenyöhön. Mies kun tekee kahta työtä niin yhteinen aika sitten on lähinnä illalla. Ja nyt täytyy nauttia tästä vielä kun ehtii kun ei tarvi herätä yöllä kertaakaan vessaan! Alussa kun sai hypätä kaks kertaa yössä.

Hui, se on tosiaan puoliväli tänään. Miten aika voi mennä näin nopeasti??!! Ihan äsken vasta jännitettiin tuleeko testiin plussa ja nyt ollaan jo puolessavälissä.

Nauratti eilen kun käytiin miehen ja anoppikokelaan kanssa kaupassa ja anoppihan sitten osti meille pari tuttipulloa ja tuttia =D Eipä niitä nyt ehkä ihan vielä olisi tarvittu ;) mutta ihanaa vaan kun ovat innoissaan.

Nytpäs taidan tästä lähteä viettämään vapaapäivää nojatuoliin joululahjaa kaverille kutomaan. Joulukortitkin sain eilen ostettua. Nyt pitäisi enää kirjoittaa ne... ai niin ja hakea postimerkit.

[color=red]pikku-milli & paco 20+0!!!!!!!!![/color] apuva...

Vierailija
84/92 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin itse eilen kiireisen joululahjojen keräyspäivän ja huomasin että muutkin toukokuiset ovat tehneet saman...Sain kyllä aloitettua päivän suursiivouksella ja illalla olikin hyvä mieli saunoa ja ja katsella elokuvia kun koko päivän oli touhunnut.

Pikku-Milli ehdotti viikon jakamista kahteen osaan ja se voikin olla hyvä idea. Paljon näitä viestejä ehtii tosiaan tulla, mikä on kyllä tosi kiva. Tietääpähän vähän mitä muillekin kuuluu ja näin ensimmäistä odotellessa saa aika paljon uusia vinkkejä.

Itse luulisin bonganneeni ensimmäiset liikkeet. Heräsin myöhään yöllä (tai aikaisin aamusta ;o)) käymään vessassa ja kun menin takaisin nukkumaan ( käsi mahan päällä) niin pian hätkähdin pieneen potkuun...Tuntui kun oma sydän olisi heittänyt samalla voltin! Taas pitkästä aikaa jotain konkreettista kun välillä on jo vaipunut epätoivoon kun mitään ei tapahdu!

Mutta hyviä viikonloppuja kaikille! Minä lähden kyläilemään ennen yövuoron kutsua!

Dolosa ja sintti 16+1

Vierailija
85/92 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas taas pitkästä aikaa nukuttua pitkään, puoli 11 tytsyn kanssa heräiltiin =)

Munki mielestä se 2xviikossa pino olisi hyvä juttu, tätä asiaa kun meillä kaikilla tuntuu olevan niin paljon ;) Piti mammapaita vetää jo päälle, vanhat puserot nousee jo navan päälle!!!! Ihan yhtä äkkiä on vatsa ottanut kasvuspurtin.

Tänään ois ohjelmassa vanhan lipaston hiominen ja sitten petsilakkaa päälle. Saanpahan keittiön vähän lisää säilytystilaa, tuntuu että tavarat pursuaa kaapeista ulos... :-)

Lähdenpä tekemään lounaaksi tonnikalapastaa. Hyvää viikonloppua!!

Kristiina 17+3

Vierailija
86/92 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas ollut tylsä lauantai. Koko aamun tappelin anopin ompelukoneen kanssa, kun en saanut sitä puolaamaan. Ein onnistunut vieläkään, joten nyt on kaverin joululahja esiliina ihan vaiheessa:(

Eilen kaatusin rapuissa esikoinen sylissä! Onneksi lensin pyrstölleni, eikä esikkoonkaan sattunut. Masua olen tän päivää kuulostellut kuulostellut, mutta kaikki tuntuu olevan ihan kunnossa. (Toivottavasti ainakin!) Ei ainakaan mitään vuotoja oo tullut ja toiveikas olen, kun en masua mihinkään kolauttanut, mutta kyllä pelästyin kamalasti!

Täytyy kait lähteä ruuan laittoon, joten eipä muuta kuin mukavaa viikonloppua kaikille!

pricilla ja pampula 13+2

Vierailija
87/92 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinotus on tosi hyvä idea. perskule sain just kirjotettu tänne taas kauheen romaanin ja sit se hävis jonnekin...

no lyhyestä virsi kaunis.

lahjat ostettu vihdoin ja muutenkin saa jo alkaa nauttia joulun odotuksesta.

glögi maistuu ja joululaulut soi.

nyt ei muuta kun vloppua kaikille.

ilmoittelen maanantaina ultrakuulumiset.

meppe81 ja ruoto19rv

Vierailija
88/92 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin Auringolle: Mulla on rakenneultra päivää ennen sua eli 29.12. Sinne tuntuu olevan hurjan pitkä aika, kun ei ole edes neuvolaa ennen sitä.

Siihen liittyen niistä peloista. Kyllä muakin välillä pelottaa kovasti, että masussa ei olisikaan kaikki hyvin. Koko lähipiiri tietää jo raskaudesta, ja yhden keskenmenon jälkeen vauva on niin kovin toivottu, että en tiedä miten selviäisin, jos kaikki ei menisikään hyvin, jos emme saisikaan nyyttiä syliin toukokuussa. Tänäänkin kauhistuin, kun menin Mäkkärissä syömään juustohampurilaisen, jossa on cheddaria, kun muistin jälkikäteen, että jonkun neuvolantäti oli kieltänyt sen. Listeria pyörii taas mielessä. Ootteko muut syöneet hampurilaisia? Joku jossain ketjussa joskus toivoi kurkistusluukkua masuun, siitä voisi aina välillä kurkata, että kaikki on hyvin...

Liikkeistä en ensimmäisen odottajana ole varma, pari kertaa on selällä maatessa tuntunut jonkinlaisia hipaisuja, mutta toisaalta ne saattavat tietysti olla omankin vatsan toimintaa. Tiedä häntä.

Painosta. Oma painoni on ihan sama kuin ennen raskautta, välillä putosikin pari kiloa. Painon kertyminen on kai aika yksilöllistä, omalle äidillenikin tuli raskausaikana vain 8 kg painoa lisää. Mahan erottaa kyllä itse ja vyötä on saanut löysätä, mutta vielä en ole mammahousuja tarvinnut.

Vielä yksi kysymys. Kuinka usein te muut herkuttelette? Mulla tuntuu nyt olevan jatkuva makeanhimo ja varsinkin suklaata menee. Voiko siitä olla haittaa vauvalle? Lisääkö runsas makean syöminen raskausdiabeteksen riskiä?

Ai niin, piti vielä sanoa, että mulla oli maanantaista torstaihin jomotusta alavatsassa, soitin siitä neuvolaankin, jossa mua rauhoiteltiin, että on normaalia kohdun kasvukipua, kestää tyypillisesti kuulemma just muutaman päivän ja menee sitten ohi. Nyt oon taas voinut ihan hyvin.

Rentouttavaa viikonlopun jatkoa teille, menen nyt nautiskelemaan makaronilaatikkoa, ihan itse tehtyä.

Minttuli79 17+2

Vierailija
89/92 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jeee.. joulutorttu-päivä. jouluverhotkin laitan tänään niin tulee vähän joulutunnelmaa tähänkin kämppään. *kaikki tonttut tänne*

Viikot menee aika nopeesti huomaan. onneks. odotan vielä ne varsinaiset potkut. luulen et tunsin viikolla pientä hentoa liikettä mut en oo 100% varmaa. sen tiedän et niitä voi alkaa tuntea ihan milloin vaan. istukan sijainti on mulle ihan pimenossa. kai sen selviää sit 28.12 rakenneultrassa. muutenkin odotan sitä et pääsee taas näkemään pikkuista. ja ehkä sukupuolikin selviää?

hyvää tulevaa viikkoa ja voikaa hyvin!

my_selene ja Remppa huomenna 16!

Vierailija
90/92 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-milli: Vasta perjantaina tajusin kuinka lähellä oma puoliväli onkaan. Ei ole kauaa (kolme viikkoa sitten) kun tuntui että olet minusta hurrrrjan paljon edellä kun tuuletit rv 17, nyt itselläni viikkoja sen verran ja siihen puoliväliin ei tosiaankaan ole kuin kolme viikkoa, hui!

Eilen kävin taas jouluostoksilla. Tosin en löytänyt mitään mitä suunnittelin, mutta Toukolle löysin ihanan nallesoittorasian ja vaikka olikin kallis niin ostettava se oli:) Voin alkaa sitä soittamaan masulle niin on sitten jotain tuttua kun Touko syntyy. Iltaisin kun tykkään kuunnella radiota hiljaisella ja olenkin asentanut sen niin että radio sammuu sitten itsekseen.

Toissa yönä oli taas valvomisyö, vessareissun jälkeen en saanut enään unta ja mies ei alkanut valvomaan kanssani. Suunnittelin jo imuroimista, mutta tyydyin sitten tyhjentämään tiskikoneen ja täyttämään likaisilla. Laitoin myös pyykkikoneen pyörimään. Nukkumaan menin jälleen kello 5 aamuyöllä, mutta aamulla olikin kiva herätä kun osa kotihommista oli tehty:)

Meillä Toukosta tuli Touko kun se laskettuaika on toukokuussa:) Ensin kutsuin masua Nasuksi (siittä nimimerkkinikin), mutta mies oli sitä mieltä että sieltä syntyy pian oikeasti porsas ja nimenmuutos oli edessä.

Hauskaa sunnuntaita mammoille.

t. Nasu ja Touko tasan 17:)

Vierailija
91/92 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on mennyt viikko ollut vähän ankee. maanantaina kävin rak.ultrassa ja siellä oli kaikki oikeen mainiosti. kotiin tulin ja menin veskiin, ni voi pee, jotain himputin vuotoo jäi papruun ku pyyhin. keskiviikkona pääsin lekurille ja senki mukaan kaikki hyvin, turha murehtia vuotoa. kohdunsuu oli kiinni ja kaikki ok. sitte taas seuraavana päivänä vuotoa ja paljon! yritin olla cool, vaikka kupua käänsikin säikähdyksestä. siitä lähtien ollut vuotoa päivittäin enemmän tai vähemmän.

onneks huomenna pääsee neuvolaan, ni kyselen vähän lisää. lekurilla käydessä olin niin jännittyny, etten tajunnu purkaa mua piinavia ajatuksia.

papunen potkii joka päivä yhä voimakkaammin ja useammin, eli tuntuu olevan ainakin kunnossa.

laitoin justiinsa poitsun päikkäreillä, vaikka tuolla se kuuluu vielä mölisevän jotain. toivottavasti nukahtas pian, ni päikkäreitten jälkeen vien sen mummulle ja vaarille ja lähetään ukkelin kaa jouluostoksille!!!

hauskaa joulunodotusta kaikille kanssaraskautetuille ja muistakaa olla kiltisti, sillä tontut on jo kovasti liikkeellä.

mammili ja papunen 18+5

Vierailija
92/92 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vielä tänne pinon hännille, vaikka kohtahan taas viikko vaihtuu.

Viikonloppu sujui taas nopeammin kuin olisi tarvinut. Olimme miniristeilyllä ja tänään kotiuduttiin. Tuntuu, ettei mitään saanut aikaseksi koko viikonlopun aikana. Esikoinen oli isovanhempien luona hoidossa sen aikaa kun olimme reissussa. Se oli ensimmäinen kerta kun oli pitempään ilman vanhempia. Hyvin oli kuulemma mennyt. Ihanaa oli kyllä taas palata pojan luo tänään ja halata:)!

Huomenna taas töihin. Kiireinen viikko tiedossa. Olen jäämässä pojan kanssa uudelleen kotiin joulun jälkeen, joten muutama viikko täytyisi vielä jaksaa töitä ja pojan hoitoon viemistä. Ihanaa jäädä sitten taas kotiin ja viettää enemmän aikaa esikoisen kanssa ja rauhassa odottaa tätä seuraavaa.

Mulla on vaan paino tippunut koko ajan eikä mahaa ole juuri mitään. Viime raskaudessa kilojakin oli jo näillä viikoilla useampi ja maha näkyi. Mikähän nyt on kun on ihan päinvastoin. Liikkeitäkään ei vielä tunnu. Esikoisesta tunsin näihin aikoihin ensimmäisen kerran, toivottavasti tästäkin tunnen pian. Tuntuu raskaus niin epätodelliselle ilman oireita ja mahaa jne.

Hyvää viikonalkua kaikille!

T:Äiskä-04 rv 16+0