Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt KOULUKAVERIT.COMissa?? Siellä on tosi paljon vanhoja ystäviä! ev

Vierailija
05.12.2005 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee jee.......

Vierailija
2/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mitään ystäviä ole vaan niitä kiusaajia joilla on nykyään ammatti korkea koulu tutkinto ja kolmas puoliso vaihdossa

Vierailija:

jee jee.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kuin " entinen ystävä" ?

Vierailija
4/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA " ystävä" ?

itse olin juuri luokkakokouksessa ja ne oli ihan samanlaisia kuin 20 vuotta sitten. niin kai sitten minäkin. se oli s u r u l l i s t a

Vierailija
5/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ne alkeellisimman taustan omaavat suunnilleen naiskentelee keskenään jossain wc:ssä - miksi olisin kiinnostunut sellaisista tapaamisista?

Vierailija
6/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Menin ranskalaisen koulun jälkeen töihin Finnairille lentokentälle - muutaman vuoden ajan tein töitä, asuin yksin, matkustelin kaiken vapaa-aikani ja vietin muutenkin hauskaa elämää.. Pikkuhiljaa opinnot kuitenkin veivät voiton ja aloitin Hankenilla 1990. Viimeisen opiskeluvuoden olin vaihdossa École Supérieur de Commerce de Lyon:issa (opin vihdoinkin kunnolla ranskan!)" blaa blaa blaa blaa

Vierailija
7/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten noi raukat jotka ei ole saaneet järkevää tutkintoa ja joiden elämä jo kouluaikoina oli epämääräistä.

Vierailija
8/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nimi löytyy kuitenkin?

Vierailija
9/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noin moni fiksukin on tuolla!

Vierailija
10/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä... Minä luokittelisin itseni " fiksuksi" , olin sitä jo kouluaikana ja olen edelleen. Eli en siis ikinä kiusannut ketään, olin ihan suosittu tai siis sellainen, joka tuli kaikkien kanssa toimeen. En ollut mikään kovin villi tapaus, en siis juossut ryyppäämässä kovinkaan paljoa, ihan muutama kerta silloin tällöin jne. En ollut mikään jakorasia, neitsyyteni menetin poikaystävälleni (nyk. aviomieheni).

Nyt minulle on korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, aviomies, lapsi. Elämä ihan mallillaan. Ja olen näpytellyt tietoni koulukaverit.comiin. Ja moni muukin " fiksu" koulukaverini on. Joten en oikein ymmärrä, että mitä kummaa siinä olisi. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan...

Vierailija
11/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihmeemmin itse runoillut omia tietojani, laittanut vaan ihan pääjutut elämässäni, mutta lukisin itseni kyllä fiksuksi ja ihan hyvin menestyneeksi elämässä. Rekisteröidyin tuonna silloin aikanaan, kun maksutta sai meilaillakin. Minulla oli nimittäin koulussakin kavereita. Elämä vei eri teille, mutta minusta olisi oikeasti mukavaa kuulla vanhoista kavereista (ja silloin alkuun sainkin mailia muutamalta). En näe mitään haittaa tuonne kirjautumisesta. Kouluni eivät ole mikään salaisuus.

Vierailija
12/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis ole kirjoittanut tietojani " ylpeilevään" sävyyn, vaan ihan faktoina, että opiskelin sitä, valmistuin silloin, missä töissä, miten vanha lapsi jne.

Vierailija
13/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä saat tilattua vuorokauden tai vuoden käyttöoikeuden. Hinta vuorokaudelle 1-2 euroa noin suurin piirtein.

Vierailija
14/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän narsistista - miten ihmeessä kiinnostaisi?

Jos kyseessä olisi hyvä ystäväni, minähän tietäisin hänen kuulumisensa aivan muuta kautta...

Vierailija
15/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan edes tahdo olla hyviä ystäviä vanhojen koulukavereiden kanssa, niiden mukavienkaan. Silti todellakin kiinnostaa, mitä heistä on tullut. Minua vaan yleensäkin kiinnostaa kaikki (paitsi joku Idols). Ihmisten elämäntarinat ovat yksi maailman kiintoisimmista asioista, varsinkin sellaisten ihmisten, joiden alkutaivalta on itse ollut jakamassa.

Vierailija
16/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaa entisten koulukavereiden kohtalo. Kiinostaa, että mitä niistä on tullut. Siksi minusta on kiva, että aika moni on sinne tietojaan laittanut. Ja minä myös. Koska todennäköisesti luokallani oli myös joku muu utelias minun lisäkseni...

Vierailija
17/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit löytää jostain Koulukaverit.comista?

Vierailija
18/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut kertoa itsestäni paljon mitään, kun en muista että olisin. Voinkohan rekisteröityä uudestaan ja hävittää entiset tietoni ja tunnukseni jotenkin?

Vierailija
19/24 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että siellä oli melkein puolet reilun 10 vuoden takaisista abikavereistani. Ihan kiva nähdä mitä heille suurin piirtein kuuluu. Näytti menneen niin, että porukkaa on hajaantunut aivan ympäri Suomenmaan ja yllättävän moni oli yhä sinkku.

Vierailija
20/24 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo aikaa. Jokin yahoo-tunnus varmaan ja ei taida enää toimia, aikapäiviä mennyt sekin vanhaksi epäilisin.

terv. 34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi