Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Xenia erosi?

Vierailija
21.12.2012 |

Onko kellään mitään tietoo? Mun käsityksen mukaan niillä meni hyvin ja yhtäkkiä kävi näin..

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia sanoo olevansa ihan suomalainen, mutta noista ennen raskautta nähdyistä hutsumekoista tulee mieleen venäläiset naiset - kuten nimestäkin.

Vierailija
22/69 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommataa urpot elämä! Jauhaa ny olematonta paskaa täälä. Get a life :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:35"]

Hommataa urpot elämä! Jauhaa ny olematonta paskaa täälä. Get a life :D

[/quote]

Hanki sinä vähän elinvuosia lisää, että osaat kirjoittaa jotain järkevääkin.

Vierailija
24/69 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia kirjoitti jossain postauksessa että aikoivat kesällä lähteä lomalle englantiin, koko perheen kera ja vuokrata mahdollisesti talonkin sieltä.. Öhömm.. Miten toimii nettikauppa jonka omistaja lähtee lomailemaan? ja vie työntekijänkin mukanaan..

Itse en ainakaan tilaile hankalista nettikaupoista. Mutta eihän xeniakaan tue suomalaista vaan yrittää löytää mahd. halvalla ulkomailta saman tuotteen :).

Vierailija
26/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti tyttö ollut silloin! Milloin tuo kuva on otettu? Herttanen ja nätti tyttö (: Nyt en enää samaa kyllä hänestä sanoisi :/

p.s. Mielestäni tuossa kuvassa se J näyttää koppavalta. Olenko ainoa jonka mielestä J EI OLE hyvännäköinen?

Vierailija
27/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia oli ennen paljon nätimpi ja tyylikin paljon nuorekkaampi. Sen kyllä myönnän, että tukka on nyt parempi. Se lutkamummo-tyyli on jotain niin karseeta...

Vierailija
28/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis sille kunnosta kommentoijalle, minusta näyttää samalta. No brunette nykyisin, mutta herttainen edelleen. Kuvien perusteella toki vain. Uudet käänteet vetoavat romantikkoon minussa, toivottavasti käy hyvin. :)

Vierailija
29/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Tollanen vaatteiden yli ostaminen on ihan kamalaa!!!! :O Miettikää nyt. Ehtiiköhän se pitäänkään vaatteita kun kerran ja sit jo uudet :D Jestas!

Vierailija
30/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lutkamummo? Mistä tietää onko itse sellainen? Taino, paljasta pintaa en kovin esittele, enkä retkulaatuisia vaatteita, mutta mitämitä? :o

Vierailija
31/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia puppia kehiin pesiin :D

Vierailija
32/69 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi siitä blogissaan

Vierailija
33/69 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi säälittävää itkeä ja poistaa keskusteluja täältä, varsinkin kun ihan asiallisia ovat monesti olleet.

Jos pitää julkista ja suosittua blogia, niin silloin pitää varautua siihen että joku joskus keskustelee aiheesta. Ja mikäli X ei repisi pelihousuja joka ketjusta ja olisi ilmoittelemassa, niin tuskinpa hänestä niin paljon puhuttaisiin.

Olisi mielenkiintoista kuulla oliko X:llä joku toinen? Siltä vaikuttaisi että petti tai jotain muuta, kerta yhtäkkiä muutti pois yhteisestä kämpästä (potkaistiin pois?) ja jotain yllättäväähän siinä on täytynyt tapahtua kun vasta olivat (onnellisella?) lomalla yhdessä.

Vierailija
34/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se edes on?

Vierailija
35/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hintsusti mainostaa ostaneensa uuden kodin. Tuntuu siltä että välttelee koko sanaa. Odotan että hihkuu blogissaan että jes, mä ostin oman asunnon! Sitten uskon:D Sen verran olen huomannut bloggaajien, joidenkin olevan hieman lepsuja totuuden suhteen ilmoittaessaan miten asiat ovat.

Eikö ketään muuta häirinnyt että x sai äidiltään vihkisormuksen näköisen sormuksen joululahjaksi heti eron jälkeen? Merkkikin oli siinä kuvassa hyvin näkyvillä ja taisipa jopa mainita sen tekstissäkin. Antaisitteko tyttärellenne tämän suhteen juuri kariuduttua tuollaisen sormuksen joululahjaksi? Mulle tuli mieleen että se oli mainos joka piti saada joulun aikaan ulos ja ehkä liittyi jollain tavalla myös pariskunnan välirikkoon. Eikö j halunnut kihlata x:ää blogimainoksen takia tai ei suostunut siihen että x oliis mainostanut saaneensa sen häneltä muuten vaan joululahjaksi. Miettikääs kuinka suuren ja innostuneen vastaanoton näin romanttinen ele olisi saanut blogissa eikä kukaan olisi edes uskonut sitä mainokseksi!

Vierailija
36/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli sinne ilmestynyt hypetystä kauppakirjojen teosta.

Vierailija
37/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla asunto virallisesti ostettu.

Vierailija
38/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hintsusti mainostaa ostaneensa uuden kodin. Tuntuu siltä että välttelee koko sanaa. Odotan että hihkuu blogissaan että jes, mä ostin oman asunnon! Sitten uskon:D Sen verran olen huomannut bloggaajien, joidenkin olevan hieman lepsuja totuuden suhteen ilmoittaessaan miten asiat ovat.

Eikö ketään muuta häirinnyt että x sai äidiltään vihkisormuksen näköisen sormuksen joululahjaksi heti eron jälkeen? Merkkikin oli siinä kuvassa hyvin näkyvillä ja taisipa jopa mainita sen tekstissäkin. Antaisitteko tyttärellenne tämän suhteen juuri kariuduttua tuollaisen sormuksen joululahjaksi? Mulle tuli mieleen että se oli mainos joka piti saada joulun aikaan ulos ja ehkä liittyi jollain tavalla myös pariskunnan välirikkoon. Eikö j halunnut kihlata x:ää blogimainoksen takia tai ei suostunut siihen että x oliis mainostanut saaneensa sen häneltä muuten vaan joululahjaksi. Miettikääs kuinka suuren ja innostuneen vastaanoton näin romanttinen ele olisi saanut blogissa eikä kukaan olisi edes uskonut sitä mainokseksi!

Aikamoiset salaliittoteoriat! En sitä sano, etteikö voisi jotain perää ollakin tosin..

Vierailija
39/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta muistaakseni n. 80 e (se oli muuten synttärilahja muistaakseni)

Keskustellaan vielä kun voidaan ;)

Vierailija
40/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ole mitään väliä onko rihkamaa mutta tosi outoon paikkaan tuli tämä sormuslahja heti eron jälkeen. 80 euroa on muuten tosi paljon rihkamasta. Jos mun äiti antaisi sormuksen heti eron jälkeen lahjaksi niin pitäisin sitä vit...luna. Huomioin että aika moni tämän tyypin bloggari esitteli koruja merkkeineen "joululahjoina". Annatteko te ystävillenne lahjoiksi muutaman kympin arvoisia rihkamakoruja? Tai yleensäkään koruja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi