Miksi Xenia erosi?
Onko kellään mitään tietoo? Mun käsityksen mukaan niillä meni hyvin ja yhtäkkiä kävi näin..
Kommentit (69)
Jotenkin tuli olo, että J:n puolelta tuli tuo. Ei sitten halunnut vaan jatkaa, tykännyt tarpeeksi? :(
Aikas namulta vaikuttaa tuo J. sen perusteella, mitä netistä löytyy. En vaan oo Xentun tasoinen... eli ei varmaan mahiksia...
Jotenkin tuli olo, että J:n puolelta tuli tuo. Ei sitten halunnut vaan jatkaa, tykännyt tarpeeksi? :(
Aikas namulta vaikuttaa tuo J. sen perusteella, mitä netistä löytyy. En vaan oo Xentun tasoinen... eli ei varmaan mahiksia...
Laita nyt hyvä ihminen linkkiä!! Haluan nähdä kuvan :P
no ei toi nytkään kovin läskiltä näytä. keksikää parempaa puhuttavaa.
jos xenia on tuhti niin suurin osa suomalaisista naisista on jumbokokoisia.
On paljon luonnollisempi nyt kuin entisen seurustelusuhteensa aikaan. Ehkä kelpaa nyt paremmin omana itsenään.
No mitkä tän Xenian vyötärön-, lantion- ja rinanympärysmitat on? Valokuvat vääristää, joten mitoista pystyisi saamaan kuvaa, minkäkokoinen luonnossa on.
Mä jo säikähdin, kun googlehaku tällaisen linkin tyrkkäsi, ihan verotietoja yritin hakea.
byt Xentun aupairia olisi kiinnostanut xentun mies, xentun piti mennä ihan uutisiin saakka kertomaan että entinen aupair mainosti xentun miehen (ja lasten) kuvia "ominaan". En seuraa ko.blogia mutta uutisista huomasin. Jos itse tuolla tavoin kerjää huomiota jatkuvasti olemalla esillä ja menemällä uutisiin, ei voi välttyä monenlaisilta kamalilta ihmisiltä! eli tuossa vähän kuin kerjätään verta nenästä tulemalla jatkuvasti esille omine yksityisine asioineen. Ikävä temppu aupairilta, mutta miksi houkutella lisää pahan ilman lintuja menemällä uutisiin asti. Eikö sitä pahaa mieltä voisi purkaa vaikka terapiassa eikä julkisuudessa. Nyt varmaan jo moni kyttää tuota xentun uutta miestäkin sillä silmällä, aupair tuskin oli ainoa. Xenttu ei ymmärrä omaa parastaan ja ei ymmärrä vähentää huomionhakuisuutta. Julkkikset myös ihmettelevät kun saavat aina kuraa niskaansa ja menevät silti uutisiin kertomaan kaikki yksityisasiansa. Joskus täytyy olla varovaisempi
Miksi jatkaa tällaiseen ketjuun jotain nettikauppa-asioita? Olisi kiva, jos otsikolla olisi jotain tekemistä keskusteluaiheen kanssa.
Ero on ollutta ja mennyttä ja tämän ketjun voi kuopata ja avata uuden, jos Xentun asiat kiinnostavat.